  • 11. Data: 2005-03-02 22:09:45
    Temat: Re: Bank, który wydaje kartę chipową...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > zasadniczych placilo sie gotowka, a po godzinach - "legitymacja
    > sluzbowa" (znaczy taka karta z paskiem magnetycznym) i odliczalo od
    > pensji... Ale to bylo 20 lat temu...

    No. Tu jest bardzo podobnie. Tylko ta karta to Maestro z chipem. Pracodawcy,
    a jakże. I pośrednio ściągane z pensji :)))

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2005-03-03 11:34:50
    Od: And <A...@...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Np. stołówka i 'cafeteria' mojego pracodawcy :)))
    > A poza tym autoryzacja karty chipowej trwa jakieś 2 sekundy, nie potrzeba
    > pinów, ani podpisów...

    to jakaś pamięciówka pewnie..

    --
    == And.
    ==

  • 13. Data: 2005-03-03 11:55:24
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    And <A...@...pl> wrote:

    > to jakaś pamięciówka pewnie..

    Zwykla Maestro. Dziala w terminalach, bankomatach itp.
    Zwykla jak na lokalne warunki oczywiscie (bo chipowa).

    --
    Przemysław Maciuszko