  • 331. Data: 2009-03-26 09:16:21
    Temat: Re: Bank mówi doplac
    Od: zch2872 <z...@g...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Marży się nie kalkuluje "od czapki" tylko właśnie biorąc pod uwagę takie
    > elementy jak ryzyko. Przy słabym zabezpieczeniu ryzyko wzrasta.

    To dlaczego ta marża została przy podpisywaniu umowy na tak ryzykowny
    kredyt w jeszcze bardziej ryzykownej walucie na tak długi ryzykowny
    okres kredytowania ustalona na tak niskim poziomie.
    Co za GŁUPIEC zaproponował klientom takie warunki??

    Tak wiem. Drobnym druczkiem dodano zabezpieczenie ze jakby co to ty
    kliencie ryzykujesz sam bo my to "cfaniaki" jesteśmy.
    Mamy układy w nadzorze, u ustawodawcy i nikt nam nie podskoczy.
    Towar (mieszkanie) jest tak chodliwy że jak nie ty to pięciu innych na
    pewno podpisze.
    A UE na to patrzy i nie grzmi. :-(

    zch

  • 332. Data: 2009-03-26 09:19:00
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Jan Werbinski wrote:

    > Jestes moim fanem? Dlatego tutaj przypelzles?
    > Powiesz cos na temat grupy i watku, czy dalej bedziesz taki zalosny?

    Gdziez bym smial - zalosny to Twoj synonim ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 333. Data: 2009-03-26 09:34:17
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Uzytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisal w
    wiadomosci news:gqfhdr$6la$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Gdziez bym smial - zalosny to Twoj synonim ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Mikolaj

    Cos w temacie watku napiszesz, czy dalej bedziesz zerem?

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 334. Data: 2009-03-26 09:35:49
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "zch2872" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytowania ustalona na tak niskim poziomie.
    > Co za GŁUPIEC zaproponował klientom takie warunki??

    Może dlatego, że wtedy była inna sytuacja i nawet niektórzy bankierzy nie
    przewidzieli tego, co się wydarzy?
    A że w razie problemów po dupie zawsze dostaje słabszy, to czemu się dziwić?

  • 335. Data: 2009-03-26 09:50:53
    Od: zch2872 <z...@g...pl>

    > Może dlatego, że wtedy była inna sytuacja i nawet niektórzy bankierzy
    > nie przewidzieli tego, co się wydarzy?

    Jak nie potrafią przewidzieć to nie powinni sie tym zajmować albo nie
    proponować takich kredytów. (może na 3-5 lat)
    Za BRAK PROFESJONALIZMU się płaci.

    > A że w razie problemów po dupie zawsze dostaje słabszy, to czemu się
    > dziwić?

    Powiedz to komisarzom Unii Europejskiej.

    zch

  • 336. Data: 2009-03-26 09:53:27
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Jan Werbinski wrote:

    > Cos w temacie watku napiszesz, czy dalej bedziesz zerem?

    Pozycja zera jest bezpiecznie zajeta przez Twoja osobe (osoba to okreslenie
    troche na wyrost).

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 337. Data: 2009-03-26 10:00:45
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Andrzej wrote:

    > tak sobie czytam ten watek: uparłeś się żeby wszystkim naookoło
    > udowadniać, że są głupi, a ty jeden jesteś mądry, bo nie wziąłeś
    > kredytu na zakup mieszkania.

    Przestań, przestań - z 20km widać, że ten pajac leczy kompleksy. Wszyscy w
    okolicy maja mieszkania i spłacają SWOJE kredyty za SWOJE mieszkanie
    (faktycznie teraz jest potencjalnie ciężej, ale ze względu na wyjątkowo
    niski LIBOR CHF wysokość rat i tak nie jest specjalnie wysoka). Natomiast
    Jan W. ma tzw. gucio i teraz usiluje wylansować się w swoje psychice na
    "wyjadacza" finansowego, niestety na razie umocnił swoją pozycję USENETowego
    błazna ;-)))

    > w którymś poście pisałeś ze masz "nieruchomości", akcje, pieniądze i
    > inne wyrazy. może ty po prostu chiałeś się pochwalić że jesteś taki
    > majętny? może warto poświęcić swój czas na pomnażanie tych aktywów,
    > zamiast walczyć z bandą głupców?

    Co do nieruchomości, moge zgadywać iż chodzi o 20-sto letniego "malucha" ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 338. Data: 2009-03-26 10:17:22
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Jak nie potrafią przewidzieć to nie powinni sie tym zajmować albo nie
    > proponować takich kredytów. (może na 3-5 lat)
    > Za BRAK PROFESJONALIZMU się płaci.

    Zgadzam się z tym, ale oni właśnie okazali się bardziej profesjonalni, bo
    zostawili sobie w umowie furtkę pozwalającą się zabezpieczyć nawet w takiej
    sytuacji.

    > Powiedz to komisarzom Unii Europejskiej.

    Nie wierzę urzędnikom unijnym

  • 339. Data: 2009-03-26 10:38:12
    Temat: Re: Bank mĂłwi dopĹ?aÄ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > kiedys jeden z koncetmow paliwowych przeanalizowal ile placi na
    > ubezpieczenia pojazdow. Doszli do wniosku, ze zamiast je ubezpieczac
    > stworza wlasny fundusz na ktory beda wplywaly kwoty jakie do tej pory
    > przeznaczali na skladki ubezpieczeniowe i beda z niego realizowane
    > wyplaty na naprawe szkod.

    Typowe jesli ubezpieczenie nie jest obowiazkowe (lub cos w tym stylu,
    np. nie ma uzaleznienia mozliwosci wpisania napraw w koszty) i jesli
    firma ma sporo pojazdow (takze np. samolotow) itp.

    > Ty uznalbys, ze to nie ma sensu, a w tej
    > firmie okazalo sie, ze z funduszu zostalo duzo kasy po zaplaceniu
    > wszystkich szkod.

    To jest przeciez oczywiste z definicji (pomijajac jakies niespodziewane
    kleski zywiolowe) - ubezpieczyciel w koncu nie stworzy pieniedzy
    z powietrza.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 340. Data: 2009-03-26 10:51:12
    Od: zch2872 <z...@g...pl>

    Albo stwierdzić że branża w której się jest zatrudnionym słabo rokuje na
    przyszłość i z pewnością zarobki spadną.
    Albo zbliża się kryzys i siła nabywcza konsumentów będzie malała i nie
    będzie Cie stać na spłaty rat.
    Albo jest ocieplenie klimatu a mieszkasz w w depresji i może zaleje Twój
    dom i Twoja sytuacja finansowa nie pozwoli na spłaty.
    itd. idt.
    DURNE to wszystko. Prawda.

    zch