  • 21. Data: 2010-04-20 06:13:28
    Temat: Re: Bank of America - transfer do polski
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    zenek pisze:

    > Przemek a slyszales o czyms takim jak akredytywa ?
    > Stosowane od lat w handlu!
    > A sa i inne instrumenty ktore uzalezniaja wyplate od pewnych warunkow.

    Przy kwocie 285 euro? Nie, nie słyszałem. :-)

    --
    MiCHA

  • 22. Data: 2010-04-20 06:21:20
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Przy kwocie 285 euro? Nie, nie słyszałem. :-)

    A ja slyszalem, z tym ze nikt normalny przy tak malej sumie tego nie
    stosuje bo koszta sa duze.

    Oczywiscie w tym wypadku to na 100% walek.

  • 23. Data: 2010-04-20 17:37:47
    Od: "MarcinS" <m...@o...pl>

    A może po prostu zapytaj na stronie banku, czy wysyłają takowe mail'e

    https://www1.bankofamerica.com/privacy/index.cfm?tem
    plate=privacysecur_secure_email

  • 24. Data: 2010-04-20 17:46:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "banan84" <michal.840@WYTNIJ_TOgmail.com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hqib86$o5s$...@z...wcss.wroc.pl...

> [...]
    > to bezpieczne, czy jesli teraz wysle przedmiot to okaze sie ze np. nie
    > zobacze na oczy pieniedzy... Nie wiem co zrobic w tej sytuacji prosze o

    To jest wałek.

    Masz nastrój do zabawy to zrób fałszywe potwierdzenie wysyłki i wyślij.

  • 25. Data: 2010-04-20 22:47:26
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Masz nastrój do zabawy to zrób fałszywe potwierdzenie wysyłki i wyślij.

    W ten sposób "nigeryjski oszust" padnie ofiarą polskiego kombinatora ;-)

    --
    AS