  • 1. Data: 2009-07-15 19:23:50
    Temat: Bank(omat) PeKaO ukradł(???) kartę VW Banku
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Pomyliły mi się karty, dwa razy wpisałem PIN od innej, kasy oczywiście nie
    dostałem. Za dwie godziny, w innym bankomacie, po wpisaniu poprawnego kodu,
    bankomat kartę zatrzymał. PeKaO z reguły obcych kart nie zwraca (i jeszcze,
    oj naiwni, naiwni, zaproponowali otwarcie konta u nich), VW za zastrzeżenie
    i wydanie nowej kasuje 30 zł. Oczywiście nie zapłacę, Aliorkarta jest nawet
    lepsza, za kilka miesięcy z VW dostanę nową bezpłatnie, ale nurtuję mnie
    inny problem.
    Jeśli w TOiP, tak jak w VWB, jest opłata, a jakiś wredny bankomat bez
    wpisywania błędnego kodu, całkowicie z własnej inicjatywy zatrzyma kartę,
    można uchronić się przed taką opłatą? Czy właściciel bankozłomu za nic nie
    odpowiada? Może jakiś inny sposób?

  • 2. Data: 2009-07-16 05:48:07
    Temat: Re: Bank(omat) PeKaO ukradł(???) kartę VW Banku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 21:23:50 +0200, mx napisał(a):

> [...]
    > nie zwraca (i jeszcze, oj naiwni, naiwni, zaproponowali otwarcie konta u
    > nich), VW za zastrze?enie i wydanie nowej kasuje 30 z?. Oczywi?cie nie
    > zap?ace, Aliorkarta jest nawet lepsza, za kilka miesiecy z VW dostane
    > now? bezp?atnie, ale nurtuje mnie inny problem.
    > Je?li w TOiP, tak jak w VWB, jest op?ata, a jaki? wredny bankomat
    > bez
    > wpisywania b?ednego kodu, ca?kowicie z w?asnej inicjatywy zatrzyma
    > karte, mo?na uchroniae sie przed tak? op?at?? Czy w?a?ciciel bankoz?omu
    > za nic nie odpowiada? Mo?e jaki? inny sposób?

    Cudów nie ma. Ten trzeci raz tez musiałeś się pomylić. Poza tym o
    zatrzymaniu karty musiał zadecydować VW. To nie wina Pekao.

    PS ustaw sobie kodowanie w Outlook Expresie.

  • 3. Data: 2009-07-16 13:33:30
    Temat: Re: Bank(omat) PeKaO ukrad?(???) karte VW Banku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> writes:

    > Cudów nie ma. Ten trzeci raz tez musiałeś się pomylić. Poza tym o
    > zatrzymaniu karty musiał zadecydować VW. To nie wina Pekao.

    Tak kategorycznie to bym raczej nie pisal, tego typu "cuda" jednak sie
    zdazaja. Z jakims prawdopodobienstwem, oczywiscie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2009-07-16 17:20:33
    Temat: Re: Bank(omat) PeKaO ukradÂł(???) kartĂŞ VW Banku
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Tak kategorycznie to bym raczej nie pisal, tego typu "cuda" jednak sie
    > zdazaja. Z jakims prawdopodobienstwem, oczywiscie.
    > --
    > Krzysztof Halasa

    Wina Pekao jest większa (poza 30 PLN w TOiP VW).
    Infolinia VWB: "Proszę zapytać w Pekao, jak zwracają to proszę zdobyć nr
    faksu i my wyślemy prośbę o zwrot karty."
    Placówka Pekao: "To zależy jaka będzie przyczyna zatrzymania, ale właściwie
    to my obcych kart nie zwracamy, proszę dowiedzieć się za tydzień.
    mx
    P.S. Sorry za kodowanie, użyłem innej Windy i nie było zaznaczone MIME. Nie
    testowałem, mam nadzieję, że jest dobrze.