  • 1. Data: 2004-10-06 22:07:10
    Temat: Re: Bank w USA
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <c...@p...google.com>,
    m...@w...pl says...
    > Witam,
    > Czy zna ktos jakis serwis internetowy w ktorym moge porownac oferty
    > roznych bankow w USA, chodzi mi o checking account. W sumie nie
    > potrzebuje nic specjalnego, konto powinno byc oczywiscie jak najtansze
    > w prowadzeniu, nie bede tam trzymal jakis duzych kwot, ale moze mi sie
    > przydac czasami przy aukcjach na ebay'u itp., a byc moze bede chcial
    > takze przelac pieniadze do banku w polsce, albo wyplacac je w polskich
    > bankomatach. Na razie z tego co sie rozejrzalem pobierznie mam dostep
> [...]
    Nie wiem co masz na mysli mowiac "mam dostep".
    Z tych wiekszych bankow jest jeszcze Bank of America i Wells Fargo, a
    Bank One od 1 lipca polaczyl sie z J.P. Morgan Chase & Co.

    Jesli jestes w Stanach i masz SSN to generalnie mozesz otworzyc rachunek
    w wiekszosci bankow albo przez internet albo przez telefon. W przypadku
    braku SSN sprawa jest bliska niemozliwosci otwarcia rachunku.

    AP