  • 21. Data: 2015-08-07 23:58:41
    Temat: Re: Bank wysyła cudzą korespondencję na mój adres
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" mq34g4$5qk$...@d...me

    Co wówczas, gdy klient wrzuca korespondencję do ,,zwrotów''?
    Czy wówczas bank także ryzykuje? ;)

    IMO -- gdzie podał, tam bank śle.

    > czy moge poinformowac bank, ze adres pod ktory wysylaja ci wyciagi jest zly?

    Spróbuj.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2015-08-08 00:18:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-08-15 o 11:41, kecef pisze:
    > Proszę o jakieś rady, co można zrobić z tym, żeby bank nie wysyłał na
    > mój adres cudzej korespondencji.
    > Informowałem bank, żeby nie wysyłał na mój adres cudzej korespondenczmiące ji,
    > ponieważ nie mieszka tu ta osobo do której list był adresowany.
    > Składałem reklamacje. Nic to nie dało. Bank twierdzi, że bez zgody
    > właściciela konta nie może zmienić adresu do korespondencji. Ale zrobią
    > co mogą, aby sytuacja się nie powtórzyła.
    > Tylko dlaczego nadal otrzymuję cudzą korespondencję?
    >
    > Proszę o jakieś rady.

    Adresat ma polsko brzmiące nazwisko, czy wygląda na obcokrajowca?

  • 23. Data: 2015-08-08 00:36:43
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-08-07 o 11:41, kecef pisze:
    > Proszę o jakieś rady, co można zrobić z tym, żeby bank nie wysyłał na
    > mój adres cudzej korespondencji.
    > Proszę o jakieś rady.

    A ta korespondencja nie dotyczy przypadkiem niespłacanego kredytu?

  • 24. Data: 2015-08-08 01:15:45
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-08-07 20:00, Budzik pisze:
    > Przychodziły kiedys do mnie wezwania z pewnej firmy windykacyjnej na
    > poprzedniego własciciwela mieszkania o zapłate niewielkiej kwoty.
    > Przychodziły regularnie, wiec kiedys do nich zadzwoniłem, powiedziałem ze
    > delikwent juz tu nie mieszka i z tego co wiem - juz niezyje.
    > Oczywiście panienka od razu, ze w takim razie prosi o pismo etc.
    > No to ja jej ze zadnego pisma pisał nie bede, ze moga sobie sami sprawdzic
    > a ja ich tylko powiadamiam, zeby nie tracili czasu i kasy na pisma i zeby
    > mi nie smiecili w skrzynce (choc to drugie to mi w sumie obojetne)
> [...]

    Wiesz, na takiej samej zasadzie to można: - Dzień dobry, jesteśmy z ...
    do Pana XY. Na co Pan XY do gości: Chodzi Państwu o Pana XY? A to brata
    nie ma...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 25. Data: 2015-08-08 08:09:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 sierpnia 2015 00:36:48 UTC+2 użytkownik MarcinF napisał:

    > A ta korespondencja nie dotyczy przypadkiem niespłacanego kredytu?

    A co to ma do rzeczy?

  • 26. Data: 2015-08-08 10:37:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 11:41:06 UTC+2 użytkownik kecef napisał:
    > Proszę o jakieś rady.

    Ciężka sprawa, banki to wyjątkowo tępe organizmy. Swego czasu
    szwagiera nie miała stałego adresu więc korespondencja szła do nas,
    jak kupiła mieszkanie zmieniła adres formularzem w banku, ale
    oczywiście nic to nie dało. Słała polecone, potwierdzali jej zmianę
    adresu ale bez efektu, przegięciem było jak przyszła nowa
    karta kredytowa, a tydzień później pin ;)
    W końcu po którejś wizycie i zrobieniu awantury,
    bank dokonał tej jakże skomplikowanej operacji i przesyłki
    się skończyły :>

    L.

  • 27. Data: 2015-08-08 11:17:59
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 07.08.2015 o 22:31, witek pisze:
    > czy moge poinformowac bank, ze adres pod ktory wysylaja ci wyciagi jest
    > zly?

    Jeśli pomachasz przechwyconymi przesyłkami - to bank powinien, imho,
    uwierzyć. Czy skontaktuje się z poszkodowanym, czy zmieni bez kontaktu -
    to insza inszość.

    --
    Alf/red/

  • 28. Data: 2015-08-08 14:31:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Lisciasty" d...@g...co

[...]

    O jakim banku mowa?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2015-08-08 22:41:05
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 8 sierpnia 2015 14:38:14 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > O jakim banku mowa?

    Kredyt Bank, było to parę lat temu.

    L.

  • 30. Data: 2015-08-08 23:13:44
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-08-08 o 08:09, Kris pisze:

    > A co to ma do rzeczy?

    Np. oszustwo do którego potrzebny był prawdziwy adres korespondencyjny.