  • 11. Data: 2011-01-13 08:58:01
    Temat: Re: Bank "zakapował" klienta.
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 13 Sty, 09:46, Maruda <n...@c...pl> wrote:

    > G.wno prawda.
    > Nie ma żadnego automatu. Notorycznie wpisuję swoje imię i nazwisko jako
    > beneficjenta, jeszcze nigdy się nie odbiło. Zwłaszcza w mB.

    Mało mnie interesuje co wpisujesz, ale spróbuj założyć konto na imię i
    nazwisko i zrobić kilkadziesiąt przelewów podając jako odbiorcę "bolek
    i lolek", "dupson sp. z o.o.", "lalalalal", "św. mikołaj" itp. to
    zobaczysz jak ta blokada działa, bo ona nie polega na odbijaniu
    jakichkolwiek przelewów.

  • 12. Data: 2011-01-13 09:06:09
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 09:11:07 +0100, gri napisał(a):
> [...]

    [...]

    > Firma wpisana do Rejestru Przedsiębiorców
    > prowadzonego przez Sąd Rejonowy Zamość
    > Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego "
    >
    > NIP, REGON wyssany z palca http://www.stat.gov.pl/regon/ , DG rejestrowana w
    > sądzie ?

    No, teraz to faktycznie bedzie rejestrowana w sadzie :D

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2011-01-15 23:00:09
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jeśli to mBank to nic dziwnego, tam od zawsze jedt automat, który
    > porównuje dane odbiorcy przelewu z wałaścicielami konta i jeśli są
    > niezgodne to zakładają blokadę na konto, a gość się pewnie podawał za

    bzdura.
    w mbanku nie bylo takiego "automatu" i nie ma.

  • 14. Data: 2011-01-15 23:08:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Mało mnie interesuje co wpisujesz, ale spróbuj założyć konto na imię i
    nazwisko

    Maruda pewnie ten fakt przeoczyl
    i niechcacy zalozyl se konto na nr buta i kolor oczu.

    > i zrobić kilkadziesiąt przelewów podając jako odbiorcę "bolek
    > i lolek", "dupson sp. z o.o.", "lalalalal", "św. mikołaj" itp. to
    > zobaczysz jak ta blokada działa, bo ona nie polega na odbijaniu

    yyy...
    to jeden przelew czy kilkadziesiat przelewow?

    a teraz wytrzyj usta, oddychaj gleboko przez 5 minut
    po czym napisz o co miales na mysli.

  • 15. Data: 2011-01-18 18:59:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Jan 2011, Cyb wrote:

    > ew zainteresowali sie, czy koles nie uzywa tego konta do
    > prowadzenia DG (a prywatnego chyba nie mozna).

    Ależ... konto DG OF jest jak najbardziej prywatne, zapewniam ;)
    (i akurat bankowe nazewnictwo kont doskonale oddaje istotę
    niegospodarczej odmiany konta: *osobiste*!, do tego pokrywające
    się - nazewnictwo - z określeniami stosowanymi np. w podatkach)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2011-01-18 22:08:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]
    > i lolek", "dupson sp. z o.o.", "lalalalal", "św. mikołaj" itp. to
    > zobaczysz jak ta blokada działa, bo ona nie polega na odbijaniu

    Ja mniej więcej tak robię i nic się nie wydarza. I to nie jest kilkadziesiąt
    przelewów tylko setki.

  • 17. Data: 2011-01-20 10:37:01
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Sty, 23:08, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Ja mniej więcej tak robię i nic się nie wydarza. I to nie jest kilkadziesiąt
    > przelewów tylko setki.

    Ja to napisałem oczywiście na szybko i po chińsku, to co opisałem jest
    normalne przecież :) Chodzi o sytuację, kiedy Jan Kowalski otwiera
    konto, a następnie by się nie ujawniać podaje przelewającym mu na
    konto fikcyjne dane, a ludzie mu przelewają podając te fikcyjne dane,
    które nie mają kompletnie związku z właścicielem. Po przekroczeniu
    pewnego progu jest w mB taki dział co zakłada blokady na wyjście z
    konta i żąda wyjaśnień na piśmie.

  • 18. Data: 2011-01-20 10:47:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    0g2000vbn.googlegroups.com...

> [...]
    > które nie mają kompletnie związku z właścicielem. Po przekroczeniu
    > pewnego progu jest w mB taki dział co zakłada blokady na wyjście z

    Tak się to właśnie odbywa na moich rachunkach. Nigdy nie podaję przypadkowym
    osobom swoich prawdziwych danych. Przy czym te które podaję, jak ktoś jest
    mało inteligentny i ma niemożliwe do opanowania lęki, że przelew nie dojdzie
    albo kiedy nie potrafi samodzielnie dać sobie rady na poczcie z
    wygenerowaniem jakichś danych, raczej nie powtarzają się, są za każdym razem
    inne, czasem kompletnie absurdalne typu Jan Sobieski, Plac Zbawiciela 1/2,
    00-950 Warszawa. Tak więc jeśli taki próg istnieje, jest on ustawiony
    relatywnie wysoko, zarówno kwotowo jak i ilościowo.

  • 19. Data: 2011-01-20 10:49:44
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 20 Sty, 11:47, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > inne, czasem kompletnie absurdalne typu Jan Sobieski, Plac Zbawiciela 1/2,
    > 00-950 Warszawa. Tak wi c je li taki pr g istnieje, jest on ustawiony
    > relatywnie wysoko, zar wno kwotowo jak i ilo ciowo.

    Nigdy się nie zdradzili jaki on jest próg jak są typowani "klienci"
    tej spec ekipy, widocznie z jakiś powodów nie budzisz podejrzeń.

  • 20. Data: 2011-01-20 17:50:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000vbv.googlegroups.com...

    > Nigdy się nie zdradzili jaki on jest próg jak są typowani "klienci"
    > tej spec ekipy, widocznie z jakiś powodów nie budzisz podejrzeń.

    To naprawdę dziwne, bo ja z wielu przyczyn raczej powinienem budzić
    podejrzenia. :-)

    A możesz zdradzić z grubsza co się może wydarzyć po takim "wytypowaniu"? Bo
    nie wyobrażam sobie tak po prostu zablokowania przelewów wychodzących, do
    czasu dostarczenia czegoś, nawet nie mam pomysłu czego. :) Moje transakcje
    do "pralni" czasami trafiają, sam widziałem w Mille jak są tam czasami
    oznaczane takim znacznikiem, no i czasami ze względu na kwoty muszą trafiać,
    ale nigdy nie miało to jeszcze żadnego ciekawego dalszego ciągu.