  • 11. Data: 2006-01-02 22:40:14
    Temat: Re: Banki bankami ale...
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-29 15:49- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):
    > Glenn Glenn powiada w dniu 2005-12-27 20:33:

    > To łobuzy jedne, no!
    > A tak się cieszyłaś, że dolar jednak nie wskoczył na zapowiadane 5 zł,
    > co ja gadam - sześć! Jeden autorrrytet prrrorrrokował, że nawet 6! ;)
    >
    > Tak czy siak - szczęśliwego Nowego Roku i nadal mocnej złotówki,
    > zwłaszcza tym, którzy się za granicę będą wybierać (i tym, którzy wzięli
    > kredyty w cudzesach)
    >
    > T.

    A idź ty mnie w cholerę z zagranicą! Jedyna różnica to taka, że mam
    teraz zagraniczne przeziębienie.
    A żeby było merytorycznie to zagadka: kraj europejski, gdzie nie patrzą
    na podpis, ale przy transakcjach kartowych twardo żądają okazania ID?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 12. Data: 2006-01-03 14:06:48
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik yayco napisał:

    > A żeby było merytorycznie to zagadka: kraj europejski, gdzie nie patrzą
    > na podpis, ale przy transakcjach kartowych twardo żądają okazania ID?

    Hiszpania?

  • 13. Data: 2006-01-03 14:08:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Hiszpania?

    Październik ub.r., Madryt. Zero pytań o ID.

    M.

  • 14. Data: 2006-01-03 14:14:12
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-03 15:06- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Hiszpania?

    Odpowiedź zasadniczo dobra (bo chodziło mi o Katalonię), ale ze względu
    na wcześniejsze doświadczenia, zapytałem o kraj, a nie o państwo. W
    ichniej Galicji tak nie miałem, na wyspach ichniejszych też bywało
    różnie, ale tym razem mieliśmy 100/100, niezależnie, czy karta była ze
    zdjęciem moim, białego niedźwiedzia czy we wzorek.
    Teraz cała Hiszpania tak ma?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 15. Data: 2006-01-03 14:23:11
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik yayco napisał:
    > 2006-01-03 15:06- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > Odpowiedź zasadniczo dobra (bo chodziło mi o Katalonię),

    Mnie też-a konkretnie o Barcelonę :-) Jak jest w Hiszpanii "właściwej" -
    a właściwie innych krajach i regionach wchodzących w skład państwa
    hiszpańskiego to nie wiem. Czas odwiedzić Madryt :-)

  • 16. Data: 2006-01-03 15:11:24
    Od: SebCz <b...@a...pl>

    > Mnie też-a konkretnie o Barcelonę :-) Jak jest w Hiszpanii "właściwej" -
    > a właściwie innych krajach i regionach wchodzących w skład państwa
    > hiszpańskiego to nie wiem. Czas odwiedzić Madryt :-)

    W Madrycie różnie (w spozywczym raz brali raz nie, na stacjach benzynowych
    raczej nie), w drodze do Madrytu w stacjach tez nie.

    SebCz