  • 161. Data: 2009-05-17 06:03:19
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    news:ec1f72bb-b93b-469e-b92b-6e906a508522@r34g2000vb
    i.googlegroups.com

    > Swego czasu doświadczyłem tego osobiście w wymiarze całego konta.

    Miałeś tylko ekonto, czy też inne rachunki?
    Ile "wisiałeś" komornikom czy innym złym ludziom, że zablokowali konto?
    Ile czasu czekałeś na odblokowanie rachunku?
    Jak wyglądała procedura odblokowania rachunku?

  • 162. Data: 2009-05-17 06:04:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "z" news:gunf5e$1od$1@inews.gazeta.pl

    > Trzeba tylko skończyć z
    > monopolem poczty.

    2011 to chyba koniech ochrony PRLowskiego skansenu - oby.

  • 163. Data: 2009-05-17 08:34:41
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:guo8dp$kl3$4@news.interia.pl...

    > 2 lata to okres po którym (na 99%) przedawniają się mandaty.
    > A z tym dzwonieniem - to gdzie ma dzwonić? US? Czy jakiś urząd miasta
    > odpowiedzialny za przyjmowanie mandatów?

    Przyjęte mandaty przedawniają się po 3 latach.

    Przedawnienie po 2 latach dotyczy sytuacji kiedy odmawiasz przyjęcia
    mandatu, jest kierowany wniosek o ukaranie do sądu grodzkiego, jest wydawany
    wyrok zaoczny a ty nie dopuszczasz do tego aby został ci on prawidłowo
    doręczony.

  • 164. Data: 2009-05-17 08:36:42
    Od: Kimba <k...@g...com>

    MarekZ pisze:

> [...]
    > mandatu, jest kierowany wniosek o ukaranie do sądu grodzkiego, jest
    > wydawany wyrok zaoczny a ty nie dopuszczasz do tego aby został ci on
    A jak to zrobić by nie został doręczony ?

  • 165. Data: 2009-05-17 08:47:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Kimba" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > A jak to zrobić by nie został doręczony ?

    Można na wiele sposobów. Przykładowo nie posiadać adresu zameldowania
    stałego oraz posiadać wirtualny adres zameldowania czasowego (w takim celu
    aby niepotrzebnie nie ryzykować teoretycznie możliwego zatrzymania). Z tego
    wirtualnego adresu zameldowania czasowego korespondencja naturalnie ma nie
    być odbierana. Nie wiem zresztą dokładnie czy ma jakiekolwiek znaczenie czy
    to adres stały czy czasowy.

    Kluczowe jest nieodebranie niczego z sądu. Jak odbierzesz choćby jedno
    zawiadomienie/pismo w sprawie, to już niedobrze, bo potem masz obowiązek
    powiadamiania o zmianie adresu i działa to tzw. doręczenie zastępcze.

    Na te "przedstawienia zarzutów" na policji można się nawet stawiać i podawać
    tam jakiś adres, nie ma to wpływu na dalsze etapy. I jeszcze jedno: ja
    odnoszę się do praktyki, jak wygląda teoria nie wiem.

  • 166. Data: 2009-05-17 09:09:20
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Valdi.Pavlack wrote:
> [...]
    | konto? Ile czasu czekałeś na odblokowanie rachunku?
    | Jak wyglądała procedura odblokowania rachunku?

    moze moj przyklad

    mBank, 3 lata temu
    200zl mandatu + 12zl kosztow US.

    nie zaplacony przez ok 3 mies (w Krk, z relacji znajomych dosc szybko sie
    upomnieli w porownaniu do innych miast/wojewodztw)

    rowno 212zl zablokowane (tylko na eKoncie, na dodatek nie bylo tam wtedy
    tyle wiec sie zrobil debecik)

    Mialem fuksa - zaplacilem na poczcie kilka dni przed data wystawienia
    zawiadomienia o zajeciu. Blokada zniknela w jakis tydzien po tym jak
    poinformowalem o tym US (od razu na miejscu dostalem do reki zawiadomienie o
    zdjeciu zajecia).

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 167. Data: 2009-05-17 09:49:05
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 17 May 2009 08:02:08 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > A z tym dzwonieniem - to gdzie ma dzwonić? US? Czy jakiś urząd miasta
    > odpowiedzialny za przyjmowanie mandatów?

    Nie wiem jak jest w mniejszych miejscowosciach, ale pismo o zablokowaniu
    jest wysylane do banku (i do informacji do mnie) z urzedu skarbowego. Do
    nich trzeba dzwonic, konkretnie do dzialu egzekucji.
    --
    marcin

  • 168. Data: 2009-05-17 09:52:41
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 17 May 2009 08:03:19 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Miałeś tylko ekonto, czy też inne rachunki?

    mi blokowali tylko na ekoncie (a mam pare emax+)
    nie mam kartki z us, ale oni chyba pisza na jakim rachunku ma byc
    zablokowana kwota. A znaja zazwyczaj jeden

    > Ile czasu czekałeś na odblokowanie rachunku?
    > Jak wyglądała procedura odblokowania rachunku?

    tu jest roznie. z grubsza wyglada to tak, ze dzwonisz do us, prosisz o nr
    rachunku na ktory masz wplacic kase, wplacasz, i w momencie jak jest
    zaksiegowane pani powinna wyslac do banku list z informacja ze mozna cofnac
    blokade. Dopiero jak bank taki list dostanie odblokowuje kase. Ale zdarza
    sie, ze np taki list gdzies zaginie i trzeba znow wydzwaniac. Z grubsza
    calosc trwa 2-4 tyg
    --
    marcin

  • 169. Data: 2009-05-17 10:23:56
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Ale ona po części jest zrozumiała - toż to w kraju pełnym cudów rozpoczął
    > się gorący okres debat osłów i innego ścierwa, która ma usta przepełnione
    > sloganami o poprawie byty ludzi (z ich otoczenia he he).
    > A więc trzeba na to patrzeć z przymrużeniem oka - gdzieś tak do 7 czerwca i
    > ani dnia dłużej :)

    Kategorycznie NIE! Otóż w całej tej socjotechnicznej manipulacji zwanej
    współczesną polityką uprawianą na użytek publiki chodzi właśnie o
    skanalizowanie dyskusji na korzystniejsze tematy. Najlepiej zamianę
    dyskusji merytorycznej na emocjonalną. Co widać w propagandzie PO i
    popierających mediów skierowanej przeciw PiS-sowi. I vice-versa.

    Dlatego też nie można dopuścić do dyskusji na poziomie emocjonalnym tak
    samo jak akwizytorowi nie można pozwolić do dowolnego sterowania
    rozmową, bo będzie umiejętnie omijał tematy niekorzystne za to szafował
    pustosłowiem . Tak samo jak gadające głowy w telewizji spierające się
    kto jest w polityce większą kanalią sprowadzają dyskusję na boczne tory.

    Dlatego do polityki _wyborcy_, jako jej "konsumenci", powinni podchodzić
    chłodno i racjonalnie. Inaczej strzelają sobie we własną stopę jeśli
    zaczynają myśleć i rozmawiać w kategoriach dyskretnie podsuniętych.

    Pamiętasz Rok 1984 Orwella? Ministerstwo Prawdy skrzętnie produkowało to
    o czym ludzie mają myśleć i rozmawiać. Nawet przyśpiewki dla proli.

    Polecam www.jow.pl i ideę okręgów jednomandatowych.

    Aleśmy zeszli z tematu.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 170. Data: 2009-05-17 10:46:17
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zly" news:u8l8lw2si7kg.dlg@piki.fixed

    > Nie wiem jak jest w mniejszych miejscowosciach, ale pismo o zablokowaniu
    > jest wysylane do banku (i do informacji do mnie) z urzedu skarbowego. Do
    > nich trzeba dzwonic, konkretnie do dzialu egzekucji.

    Czyli rozumiem, że jeżeli ktoś dał d... i nie zaksięgował wpłaty za mandat i
    przychodzi taki papier do domu to uderzać najlepiej do US z potwierdzeniem,
    że mandat został zapłacony.