  • 41. Data: 2009-05-14 22:23:09
    Temat: Re: Banki chcą się ustawowo obłowić.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-14, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    [...]

    > Niektórzy ludzie płacą za konta bankowe... oczywiście szanujemy ich. :-)
    >
    > Znam starsze osoby i ludzi na wsiach. I wiem, że większość z tych,
    > którzy mają konta, słono za nie płaci. To nie moja wina, że nigdy nie
    > wpadli na pomysł, żeby założyć bezpłatne. Jaki to ma związek z tematem?

    Taki, że Ty nigdy w swej arogancji nie wpadłeś na to, że konto bankowe
    dla większości starszych ludzi to taka abstrakcja, jak dla Ciebie loty
    na marsa.

    Ludzie starsi bardzo łatwo gubią się w obecnym świecie finansów, bo to
    nie jest świat który oni znają. Dlatego właśnie mają konto w marmurkach
    i nie potrzebują internetu. Po co im jeszcze życie utrudniać?

    Tobie się wydaje, że zawsze będziesz taki zajebiście pojętny
    i będziesz w stanie ogarnąć każdą nowinkę jaka się pojawi, rozumieć
    jej niuanse i że zawsze będzie Ci się chciało szukać kruczków,
    kombinować i czytać między wierszami?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2009-05-14 22:35:22
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > A gdzie ty tu widzisz jakieś obciążenie finansowe?

    zwiazane z proponowanym przez Ciebie nakazem posiadania
    rachunku bankowego, bo z tego co sie orientuje to prawo
    nie nakazuje bankom posiadania w ofercie darmowych
    rachunkow

  • 43. Data: 2009-05-14 22:39:57
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    > i będziesz w stanie ogarnąć każdą nowinkę jaka się pojawi, rozumieć
    > jej niuanse i że zawsze będzie Ci się chciało szukać kruczków,

    True, true, kolega ma chyba z 23 lata max i jest wyznawcą UPRu. Wierzy,
    że będzie zawsze młody i bogaty i nigdy nie da się ograć silniejszym od
    siebie. Trochę empatii młody yuppiszonie...

    Ewidentny skok na kasę. A skoro byłby taki obowiązek to i prowizje na
    dotychczas darmowych kontach mogłyby pójść do góry, skoro delikwenci i
    tak MUSZĄ do banku przyjść. Konkurencja, konkurencją ale przykład naszej
    wielkiej komórkowej trójcy pokazuje, że idzie się dogadać :-)

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 44. Data: 2009-05-14 22:42:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-14, Schliesky <t...@m...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > tak MUSZĄ do banku przyjść. Konkurencja, konkurencją ale przykład naszej
    > wielkiej komórkowej trójcy pokazuje, że idzie się dogadać :-)

    Wystarczy zobaczyć różnicę cenową między kontem osobistym a firmowym.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2009-05-14 22:49:04
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Wojciech Bancer wrote:

    > Wystarczy zobaczyć różnicę cenową między kontem osobistym a firmowym.

    Dokładnie!

    Choć podobno obowiązku posiadania konta firmowego nie ma. Przynajmniej
    nie było, tak twierdził facet z mojego biura rachunkowego, który konta
    nie miał, a działalność prowadził. Trochę się bałem, że trafiłem na
    jakiegoś anarchistę, choć to podobno były wojskowy :-)

    Ale brak konta firmowego mocno komplikuje życie i trzeba się pewnie z
    US, ZUSami i innymi pierdołami naużerać.

  • 46. Data: 2009-05-14 22:57:02
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Sebastian wrote:

    > Ja też nie jestem z mafii dziwi mnie tajemnica korespondencji i jakieś
    > ograniczenia w przetwarzaniu danych osobowych. Jak będzie tylko
    > elektroniczny pieniądza przecież będą niepotrzebne.

    >Zapomniał tylko dodać, że efekty uboczne mogą być nieciekawe.

    no wlasnie te efekty uboczne... druga strona medalu jest taka ze
    informacji mozna uzyc przeciwko komus, a zalozenie ze dane
    nie wpadna w rece kogos, kto z nich zrobi taki uzytek byloby
    naiwne

  • 47. Data: 2009-05-14 23:00:07
    Od: Michał <r...@x...cy>

    Sebastian pisze:
    > Czytałem kiedyś artykuł, w którym dowodzono, że wyeliminowanie gotówki
    > pozwoli na zwycięstwo z terroryzmem, narkotykami, prostytucją i
    > zorganizowaną przestępczością.

    Pewnie także ze stonką, suszą w Afryce i kiepskim holyłudzkim kinem.

    Że też jeszcze żaden propagandysta od cudownych rozwiązań nie wynalazł
    sposobu na uwolnienie nas od takich właśnie cudnych rozwiązań. Co
    wynalazek, koniecznie obowiązkowy i płatny, to kolejne obietnice jak to
    zostaniemy uratowani od zła tego świata.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 48. Data: 2009-05-14 23:08:54
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Maj, 23:59, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > A niby z czego są one finansowane, jak nie z podatków?
    >
    > --
    > MiCHA

    Ze środków ZUS-u, a te pochodzą ze składek. A to nie podatki, ponieważ
    jakąś tam ekwiwalentność zachowują...

  • 49. Data: 2009-05-14 23:10:07
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 15 Maj, 00:03, Sebastian <n...@n...com> wrote:

    > Czytałem kiedyś artykuł, w którym dowodzono, że wyeliminowanie gotówki
    > pozwoli na zwycięstwo z terroryzmem, narkotykami, prostytucją i
    > zorganizowaną przestępczością. Autor w sumie mnie przekonał, że to
    > prawda. Zapomniał tylko dodać, że efekty uboczne mogą być nieciekawe.

    Jak widać, Orwell był nie tylko geniuszem, ale także jasnowidzem..!

  • 50. Data: 2009-05-14 23:12:34
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 15 Maj, 00:39, Schliesky <t...@m...pl> wrote:

    > True, true, kolega ma chyba z 23 lata max i jest wyznawcą UPRu. Wierzy,
    > że będzie zawsze młody i bogaty i nigdy nie da się ograć silniejszym od
    > siebie. Trochę empatii młody yuppiszonie...

    Muszę się przyznać, że kiedy studiowałem i miałem dwadzieścia parę
    lat, byłem taki sam..! Ale ktoś mądry kiedyś powiedział, że z UPR-u
    wyrasta się jak z krótkich spodenek. I chyba miał rację.