  • 11. Data: 2023-10-06 15:02:16
    Temat: Re: Banki jednak myślą ;-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Oct 2023 08:17:43 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Drogi debilu, sugerujesz, że wziąłeś kredyt frankowy w 2011?
    > Musiałbyś się nazywać lepiej niż Iwona Morawiecka (i mieć lepszego męża).

    Morawiecki nie zarabial w euro :-)
    A chyba nawet euro nie wystarczy, CHF powinny być ?

    J.

  • 12. Data: 2023-10-06 18:39:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 Oct 2023 08:37:39 +0200, _Master_ wrote:

    > Oni to wiedzą Kocie...
    >
    > Się pytam jak ta propozycja wygląda na tle innych propozycji innych banków?

    Chyba tak samo.
    Po co niby KNF taką propozycję wysunął?
    Bankom bardzo pasuje.

    > Bo chyba nie można już zamilczeć tematu Ugód w sprawie kredytów
    > frankowych> ;0(

    No ba - reklamy tych ugód w TV lecą.

    Ale ty sie pytaj, jak wygląda ta propozycja na tle ostatnich wyroków
    sądowych ...

    J.

  • 13. Data: 2023-10-06 20:36:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Oct 2023 17:39:15 +0200, _Master_ wrote:

    > Czujny jak ... ;-)
    >
    > w 2008 r. aż zajrzałem w papiery
    >
    > Zwracam honor
    > 67 000 zł = 29 874 franki czyli po kursie 2,24

    No tak - to byles jednym z bardziej poszkodowanych - kurs CHF bardzo
    niski ... wiec bardzo podskoczył ... i bardzo krótkim czasie.

    > do 2039 roku 16 lat jeszcze

    I bankowi wyszlo, ze gdyby to były PLN na WIBOR, to własnie bys
    spłacił całkowicie, czy jakas tam koncówka została do zapłacenia lub
    zwrotu :-)

    J.

  • 14. Data: 2023-10-06 20:50:47
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-06 o 20:36, J.F pisze:
    > No tak - to byles jednym z bardziej poszkodowanych - kurs CHF bardzo
    > niski ... wiec bardzo podskoczył ... i bardzo krótkim czasie.

    Wiele razy pisałem że jestem z tego kredytu zadowolony.

    Rata mi dużo mniej wzrosła niż czynsz do tego mieszkania a na początku
    były porównywalne.

    Ale skoro bank daje 30 tysi to wezmę ;-)

  • 15. Data: 2023-10-06 21:52:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-10-06 o 20:50, _Master_ pisze:

    > Ale skoro bank daje 30 tysi to wezmę ;-)

    A ja pamiętam, że Ty jesteś wyznawcą tezy, że nie ma
    darmowych obiadów (szczególnie w bankowości),
    więc jeśli bank "daje" 30 tysi, to skąd je ma?

  • 16. Data: 2023-10-07 02:15:14
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 5 paź 2023 o 17:39, _Master_ pisze:

    > w 2008 r. aż  zajrzałem w papiery

    15 lat, wysokie zarobki i żona...

    > Zwracam honor

    [oby nie na mnie... przed laty góral w sanatorium
    zwrócił swe jedzenie wprost na moje łóżko...]

    > 67 000 zł = 29 874 franki  czyli po kursie 2,24

    67/(12*15*2)=0,186111111111111

    Niespełna 2 setki pln miesięcznie na osobę? -- co najmniej jedna
    z tych osób (Ty) bardzo dobrze zarabia... Druga zapewne jeszcze
    więcej, skoro najwyraźniej (co wynika z Twych wypowiedzi) jest
    mądrzejsza od Ciebie...

    186.11/30.5=6,10196721311475

    Litr piwa bądź oleju napędowego, kilka papierosów?...

    - naraz zwykle nie kupuję więcej niż 2kg, więc często kupuję;
    - nie mam nadmiaru szmalu, więc kupuję w: Lidlu, Carrefourze czy
    Biedronce;
    - moja droga do Biedronki przebiega obok zaplecznych ;) drzwi
    Biedronkowych...

    Pracowniczki i pracownicy Biedronki palą sporo papierosów...
    (tuż przy tych drzwi)

    Różni znajomi też sporo palą -- i często piją piwo...

    Jestem degeneratem -- ani akcyzą alkoholową, ani tytoniową nie
    wspieram RP, ale (jak słusznie zauważyłeś) nie liczę się...
    Koszty tych... Zbytków?... Są niepomiernie wyższe od ww. obciążeń...
    Niejedna osoba stąd wyciąga w wisienkach i orzeszkach nie mniej niż
    wynoszą ww. obciążenia -- jednak z nas wyśmiewałeś się...

    Na dodatek nie chcesz unieważnienia umowy (wg Ciebie bezprawnie zawartej
    i łatwej do unieważnienia) lecz godzisz się na propozycję banku...
    (czyli jesteś nieustępliwy i pracowity! -- inaczej...)

    Zarzucasz mi życie Twym kosztem z uwagi na rzekome pobieranie
    renty, której nie pobieram i która nie została mi przyznana...
    (rzecz jasna jakichkolwiek dowodów czy choćby śladów poszlak
    nie zamieszczasz)

    Bank płacąc takim jak Ty -- zabiera takim jak ja...

    Występujesz w dwóch osobach (_Master_ i z) a zarzucasz mi używanie dwóch
    m@ilowych @dresów, choć od kilkunastu lat używam tylko jednego nie tylko
    do dyskusyjnych grup, ale w ogóle do wszystkiego poza testami... (moja
    matka ma co najmniej 4, mój ojciec ma co najmniej 2, siostra 1, ale ja
    zadowalam się od dawna jednym m@ilowym @dresem do wszystkiego...)

    Zajmujesz się poligrafią (tak piszesz) o której wiesz niewiele...
    Wybierasz kontrahentów nogami a zarabiasz krocie...
    Uprawiasz ziemniaki -- choć o rolnictwie wiesz niewiele...
    Znasz się doskonale_inaczej na łączeniu kapitału i niespłaconych rat...
    Chyba nawet nie wiesz, czym jest czynsz...
    Pochwaliłeś się nieumiejętnością użytecznego sklonowania partycji
    z WXP... [jakby sznurować buty -- lecz nie osobno a sznurówkę
    lewego buta związać ze sznurówką prawego... po czym wywrócić się...]
    Od lat piszesz o banksterach i wyśmiewasz nasze ciułactwo...
    (choć niektórzy utrzymują, iż z Syneckiem tapetowali ściany...)

    .
    .

    Jesteś tu traktowany z honorami -- to chyba najmilsza (z nadal
    aktywnych) dyskusyjna grupa w Polsce! Najmniej agresywna,
    najbardziej tolerancyjna, najbardziej wyrozumiała... Nie liczę
    się -- ale uważam, że powinieneś podziękować innym (także
    Dawidowi -- może nawet zwłaszcza takim jak on) za ich
    życzliwość okazywaną tu Tobie...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 17. Data: 2023-10-07 10:18:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-06 o 21:52, cef pisze:

    > A ja pamiętam, że Ty jesteś wyznawcą tezy, że nie ma
    > darmowych obiadów (szczególnie w bankowości),
    > więc jeśli bank "daje" 30 tysi, to skąd je ma?

    Ale tu SRUE orzekło że bank mnie OKRADŁ. I należą mi się pieniądze.

    Napiszesz zaraz że bank zapłaci z pieniędzy klientów bo im opłaty podniesie.

    A może stanie się tylko tak dochodowy jak niemiecki?

    Tak. W przyrodzie nie ma darmowych obiadów.

    Jak bank kradnie to ma większe zyski ;-)

  • 18. Data: 2023-10-07 10:23:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Bank płacąc takim jak Ty -- zabiera takim jak ja...

    Wiedziałem. ;-)

    A jak Ci płacił wisienki to zabierał też mnie ;-)

    Sprawiedliwości chcesz? Idź Czarzasty Ci da ;-)

    jak złodziej okradnie moje mieszkanie to pretensje będziesz miał o
    wzrost składek do mnie czy do złodzieja i ubezpieczalni?

  • 19. Data: 2023-10-07 11:53:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-10-07 o 10:18, _Master_ pisze:

    > Ale tu SRUE orzekło że bank mnie OKRADŁ. I należą mi się pieniądze.
    >
    > Napiszesz zaraz że bank zapłaci z pieniędzy klientów bo im opłaty
    > podniesie.

    Dosadniej napiszę, że z Twoich zapłaci.

    > Tak. W przyrodzie nie ma darmowych obiadów.

    Dlatego trzeba wiedzieć kiedy wpaść na ten obiad.

  • 20. Data: 2023-10-08 16:57:44
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 7 paź 2023 o 10:23, _Master_ pisze:

    > Wiedziałem. ;-)

    Co wiedziałeś?
    Niby każdy wie, że oskarżaniem kogoś ujawnia swe własne grzechy...
    Co wiedziałeś? -- wiedziałeś, że potwierdzisz tę regułę?
    Z premedytacją potwierdzałeś?
    Chcesz zapłaty za Twą pomoc w demaskowaniu mych oprawców?
    Nie zamawiałem Twej pracy -- składam Ci podziękowania, co
    wg mnie jest wystarczającą zapłatą za Twój trud i ogólnie
    za Twój udział w tej... kwestii? materii? ;) sprawie?...

    > A jak Ci płacił wisienki to zabierał też mnie ;-)

    Z Tobą zawarł umowę i ze mną zawarł -- kiedyś ode mnie banki brały. :)

    > Sprawiedliwości chcesz?

    Skąd ten dziwny wniosek w tym miejscu?!

    > Idź

    Nie jestem Twym parobkiem, sługą czy niewolnikiem...

    > Czarzasty Ci da ;-)

    Czarzastość kojarzę z gęstą czupryną -- moje łysienie nie wyciska
    łez z mych ślicznych oczu... [czapki kosztują mniej niż fryzjerzy
    a peruki bywają takie ładne...]

    > jak złodziej okradnie moje mieszkanie to pretensje będziesz miał
    > o wzrost składek do mnie czy do złodzieja i ubezpieczalni?

    Lubię mBank między innymi z uwagi na niskie składki ubezpieczeniowe.

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s