  • 1. Data: 2009-07-28 08:07:51
    Temat: Banki mobilne
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Na razie znalazlem tylko dwa:
    Raiffeisen,ale z abstrakcyjna lista telefonow.
    Alior Bank, nawet przyjemny w obsludze ale nie widze mozliwosci
    dokonania przelewu dowolnego.

    Rynek sie robi coraz wiekszy a banki jakos nie chca korzystac z takich
    kanalow dostepu?
    Jeszcze rok,dwa a wiekszosc telefonow to dobrej klasy komputery ;)
    Tylko gdzie reszta bankow.
    Moze jakies podpowiedzi i uwagi z funkcjonalnosci w innych bankach.

  • 2. Data: 2009-07-28 08:22:26
    Temat: Re: Banki mobilne
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "kuba" news:h4mblm$rig$1@news.onet.pl

    > Tylko gdzie reszta bankow.

    W czarnej d... niestety (niestety dla tych co korzystają z banku w komórce)

    > Moze jakies podpowiedzi i uwagi z funkcjonalnosci w innych bankach.

    Może rada nie do końca dobra - malutki laptopek + mobilny net i wykonujesz
    operacje jak chcesz i gdzie chcesz :) Sam korzystam i sobie chwalę w czasie
    podróży :)

  • 3. Data: 2009-07-28 09:20:34
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 10:07:51 +0200, kuba napisał(a):

    > Na razie znalazlem tylko dwa:
    > Raiffeisen,ale z abstrakcyjna lista telefonow.
    > Alior Bank, nawet przyjemny w obsludze ale nie widze mozliwosci
    > dokonania przelewu dowolnego.

    Inteligo >> https://www.inteligo.pl/mini/

    Dostęp telefoniczny też jest OK

  • 4. Data: 2009-07-28 09:29:16
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tylko gdzie reszta bankow.
    > Moze jakies podpowiedzi i uwagi z funkcjonalnosci w innych bankach.

    ING ma też stronę dla 'mobilnych'

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 5. Data: 2009-07-28 09:48:34
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moze jakies podpowiedzi i uwagi z funkcjonalnosci w innych bankach.

    W Inteligo coś jest.

  • 6. Data: 2009-07-28 10:26:38
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Może rada nie do końca dobra - malutki laptopek + mobilny net i wykonujesz
    > operacje jak chcesz i gdzie chcesz :) Sam korzystam i sobie chwalę w czasie
    > podróży :)

    Telefon jednak jest wygodniejszy i mniejszy;)

  • 7. Data: 2009-07-28 10:27:51
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    MacGregor pisze:

    > ING ma też stronę dla 'mobilnych'

    Ale z systemu transakcyjnego da sie korzystac czy tak jak w mBanku?

  • 8. Data: 2009-07-28 10:46:29
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "kuba" news:h4mjpq$khp$1@news.onet.pl

    > Telefon jednak jest wygodniejszy i mniejszy;)

    Każdy wybiera odpowiedni produkt dla siebie :)

  • 9. Data: 2009-07-28 15:07:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 12:26:38 +0200, kuba napisał(a):
    > Telefon jednak jest wygodniejszy i mniejszy;)

    No to telefon z WM i Operą Mobile. Tylko Raiffeisen nie zadziała przez ich
    miłość do flexa...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2009-07-29 06:32:39
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    > Ale z systemu transakcyjnego da sie korzystac czy tak jak w mBanku?

    Szczeże mówiąc, tylko sprawdziłem, że można się zalogować. Wolę używać
    jednak 'dużych' wersji. W zasadzie mam zawsze ze soba komputer i internet.
    ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor