  • 1. Data: 2003-04-26 11:50:17
    Temat: Banki/oddzialy internetowe
    Od: "Tequila" <p...@k...pl>

    Witam. ponizej wstawilem tabele z datami powstania odzzialow/bankow
    internetowych.
    niestety brakuje mi kilka pozycji. mozecie pomoc mi to uzupelnic? niestety
    na stronach www bankow nie znalazlem odpowiedniej informacji a jest mi to
    potrzebne do pracy magisterskiej.
    Bardzo prosze o pomoc.
    Tequila.
    Nazwa banku
    Data powstania

    Pekao SA
    październik 1998 r.

    Bank Zachodni WBK
    wrzesień 1999 r.

    Bank Przemysłowo-Handlowy
    listopad 1999 r.

    Fortis Bank
    styczeń 2000 r.

    Lukas Bank
    marzec 2000 r.

    mBank
    listopad 2000 r.

    PKO BP
    grudzień 2000 r.

    Bank Śląski
    marzec 2001 r.

    Citibank
    kwiecień 2001 r.

    VW Bank Direct
    kwiecień 2001 r.

    Inteligo
    maj 2001 r.

    Integrum

    (.)

    Kredyt Bank
    (.)

    LG Petro Bank
    (.)

    Multibank
    2001

    Nordea Bank
    (.)

  • 2. Data: 2003-04-26 12:17:34
    Temat: Re: Banki/oddzialy internetowe
    Od: "Mietek" <m...@p...fm>

    > Witam. ponizej wstawilem tabele z datami powstania odzzialow/bankow
    > internetowych.
    > Citibank
    > kwiecień 2001 r.
    Gwoli ścisłości w kwietniu (chyba 23) nastąpiło wdrożenie systemu Citi na
    dotychczasowym Handlobanku którego to Citi wykupił jednak trochę wcześniej.
    Mietek

  • 3. Data: 2003-04-26 13:40:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tequila" <p...@k...pl> wrote in message

    > Nazwa banku
    > Data powstania
    >
    > Pekao SA
    > październik 1998 r.

    A to ciekawe... Zawsze myslalem, ze to byl Powszechny Bank Gospodarczy...

    Maciej

  • 4. Data: 2003-04-26 22:58:58
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Integrum/e-Integrum - 16 lipiec 2001

    Kredyt Bank/KB24 - 19.02.2002

    LG Petro Bank- lipiec 2001r.

    Multibank - wrzesień 2001 - otwarcie 1 placówki??

  • 5. Data: 2003-04-27 07:01:40
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:b8f35k$n27$2@news.onet.pl...
    > Integrum/e-Integrum - 16 lipiec 2001
    >
    > Kredyt Bank/KB24 - 19.02.2002
    >
    > LG Petro Bank- lipiec 2001r.
    >
    > Multibank - wrzesień 2001 - otwarcie 1 placówki??

    Bank Przemyslowy - luty (?) 2003

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2003-04-27 09:22:07
    Od: s...@p...onet.pl

    >      Lukas Bank
    >     marzec 2000 r.

    1991r.
    Powstał Bank Świętokrzyski SA

    Sierpień 1998
    Zmiana nazwy banku na LUKAS Bank Świętokrzyski SA.

    Grudzień 2001
    Zmiana nazwy. Pełna nazwa banku brzmi LUKAS Bank Spółka Akcyjna.

    p.s.
    jest na WWW

    cześć

  • 7. Data: 2003-04-27 09:24:46
    Od: s...@p...onet.pl

    Sorry, ale dopiero teraz dojrzałem, że chodziło Ci o o/inetrnetowy.

    cześć

  • 8. Data: 2003-04-27 15:18:36
    Od: "Tequila" <p...@k...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Sorry, ale dopiero teraz dojrzałem, że chodziło Ci o o/inetrnetowy.
    >
    > cześć

    no wlasnie. chyba wezme sie za dzwonienie po bankach, bo inaczej chyba nie
    znajde
    dzieki wszystkim
    tequila

  • 9. Data: 2003-04-28 07:53:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk"
    > Integrum/e-Integrum - 16 lipiec 2001
    >
    > Kredyt Bank/KB24 - 19.02.2002
    >
    > LG Petro Bank- lipiec 2001r.
    >
    > Multibank - wrzesień 2001 - otwarcie 1 placówki??

    zgadza sie, jeszcze

    Millennium
    marzec 2003 r.
    Millenet