  • 1. Data: 2006-01-09 20:57:45
    Temat: Banki podatne na szantaż
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl>

    - Karta Waszego Banku w pełni mi odpowiada, lecz nie mam ochoty płacić za
    kolejny rok jej użytkowania. W związku z tym z żalem wypowiadam umowę i
    przenoszę kartę do konkurencji.

    Na takie dictum bank...

    No właśnie, jaki dopisalibyście ciąg dalszy?

    Który bank? Czy proponował przedłużenie karty bez opłat byle tylko zatrzymać
    klienta? Na jakich warunkach (minimalna liczba płatności w miesiącu, roczna
    kwota płatności, bez dodatkowych warunków, itp.)?

  • 2. Data: 2006-01-09 21:06:50
    Temat: Re: Banki podatne na szantaż
    Od: "asp420" <a...@g...pl>

    Na takie dictum bank...

    ...zatem zyczymy powodzenia na nowej drodze zycia ;-)

  • 3. Data: 2006-01-09 22:29:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    asp420 [###a...@g...pl.###] napisał:
    > Na takie dictum bank...
    > ...zatem życzymy powodzenia na nowej drodze życia ;-)

    Niektóre banki mają to oficjalnie. Przykładowo w BPH przedłużając
    kartę nie płacisz przy jakiś tam obrotach. Ale i inne mają podobnie.

  • 4. Data: 2006-01-09 22:54:59
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Niektóre banki mają to oficjalnie. Przykładowo w BPH przedłużając
    > kartę nie płacisz przy jakiś tam obrotach. Ale i inne mają podobnie.

    Ale to sa ochłapy.
    Nie lepiej po prostu zmienić?
    Miałem i Millenium i BPH i Raifeissen (wszystkie za darmo). Co roku
    mówisz do widzenia i masz nową kartę - już byś miał gdybyś nie pytał ale
    tak zrobił. I tak zawsze musisz zrobić przelew na konto karty. Co za
    różnica do jakiego banku?
    Nie bierz tylko citka, bo to gówno straszne.
    (aha - przy przeniesieniu jeszcze możesz dostać większy limit)

    Banki trzeba wykorzystać, a nie dać im się wykorzystać.

    Leszek

  • 5. Data: 2006-01-09 23:09:44
    Od: "titus_andronicus" <m...@w...pl>

    [...]
    >Nie bierz tylko citka, bo to gówno straszne.

    Tłumaczenie: nie chcieli mi dać karty, chociaż prosiłem i płakałem.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2006-01-10 00:06:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Leszek [###rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl.###] napisał:

    > Ale to sa ochłapy.

    Co to znaczy ochłapy? Jak za darmo, to za darmo. Można mniej lub
    bardziej za darmo?

    > Nie lepiej po prostu zmienić?

    Jak ktoś lubi. mnie się tam nie chce biegać. No i musiał bym nowy
    regulamin czytać.

> [...]
    ale
    > tak zrobił. I tak zawsze musisz zrobić przelew na konto karty. Co za

    Różnią się zcasem szczegółami w regulaminach.

    > (aha - przy przeniesieniu jeszcze możesz dostać większy limit)

    Większy limit ma tę wadę, że trzeba więcej spłacić :-)

  • 7. Data: 2006-01-10 06:57:37
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Co to znaczy ochłapy? Jak za darmo, to za darmo. Można mniej lub
    > bardziej za darmo?

    Tak - Zwalniają progresywnie w zależności od obrotów. Jeśli bedziesz
    miał średnie miesięczne saldo ponad tysiąc, to zapłacisz połowę, a jeśli
    ileś więcej to nie zapłacisz za wznowienie. Ja robiłem niemałe, a i tak
    się nie łapałem. Np przy limicie 2500 to w praktyce niewykonalne, bo jak
    wiadomo do spłaty masz pieniędze zablokowane, a to już nowy okres
    rozliczeniowy. Ja nie lubie się bawić w liczenie salda i czy się
    załapię.

    > Jak ktoś lubi. mnie się tam nie chce biegać. No i musiał bym nowy
    > regulamin czytać.

    No, za kilkadziesiąt złotych można przeczytać 2 strony :)

    > Różnią się zcasem szczegółami w regulaminach.

    Więc czytamy tę grupę, żeby wiedzieć jakimi :)

    > Większy limit ma tę wadę, że trzeba więcej spłacić :-)

    Nie trzeba wykorzystywać ale ma się swobodę i to za darmo (nie to co z
    limitem - większy limit, większe koszty)

    Leszek

  • 8. Data: 2006-01-10 07:34:13
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    PB napisał(a):

> [...]
    > przenoszę kartę do konkurencji.
    >
    > Na takie dictum bank...
    >
    > No właśnie, jaki dopisalibyście ciąg dalszy?

    "Nie ma problemu. Opłata została anulowana"

    Podpisano: Citibank

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2006-01-10 09:25:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Leszek <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> wrote:

    > tak zrobił. I tak zawsze musisz zrobić przelew na konto karty. Co za
    > różnica do jakiego banku?

    Dla mnie bardzo istotna. Chocby w postaci tego jaki mam dostep internetowy
    do rachunku karty, jak z bezpieczenstwem (dodatkowe ubezpieczenie), jak
    czesto zdarzaja sie problemy z autoryzacja kart danego banku itd.
    Dlatego np. ciagle trzymam Vise Multibanku i jestem z niej bardzo zadowolony,
    czego nie moge powiedziec o MC w BPH.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2006-01-10 09:26:10
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2006-01-09 21:57, Użytkownik PB napisał/a:
    > - Karta Waszego Banku w pełni mi odpowiada, lecz nie mam ochoty płacić za
    > kolejny rok jej użytkowania. W związku z tym z żalem wypowiadam umowę i
    > przenoszę kartę do konkurencji.
    >
    > Na takie dictum bank...

    "W takim razie my panu proponujemy wznowienie naszej karty bez opłaty
    rocznej"

> [...]
    > klienta? Na jakich warunkach (minimalna liczba płatności w miesiącu, roczna
    > kwota płatności, bez dodatkowych warunków, itp.)?

    Bank: BZWBK. Na jakich warunkach: żadnych dodatkowych warunków.
    Dodam, że limit mam malutki i spłacam zawsze w terminie...

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl