  • 11. Data: 2012-09-03 16:41:22
    Temat: Re: "Banki rżną nas na kasie"
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-03 15:41, m pisze:

    > Nie wiem jak ty, ale ja znacznie bezpiecznie czuję się ze swoimi
    > pieniędzmi trzymanymi w banku, niż jakbym miał trzymać je w jakimś
    > FinRoyalu czy Ambergoldzie.

    Wybór między dżumą a cholerą. :-)

    Są ludzie co wieżą że instytucje finansowe przechowujące ich kasę są
    wiarygodne i wypłacalne, że rynek kapitałowy jest gwarantem zdrowej
    gospodarki, że rządzący państwami mają narzędzia żeby spekulantów (tfu
    znaczy inwestorów :-) ) trzymać w ryzach i że nie biorą w łapę od tychże
    o pomyśle na przyszłość nie wspominając. Są tacy ludzie.
    Szanujemy ich ;-)

  • 12. Data: 2012-09-03 18:09:05
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 03.09.2012 16:41, z pisze:

    > Wybór między dżumą a cholerą. :-)

    Jakbym miał wybierać między dżumą a cholerą, zdecydowanie wybrałbym
    cholerę.

> [...]
    > znaczy inwestorów :-) ) trzymać w ryzach i że nie biorą w łapę od tychże
    > o pomyśle na przyszłość nie wspominając. Są tacy ludzie.

    No dobra, wiadomo, nic nie jest pewne itd...

    Ale co, chcesz powiedzieć że sądzisz że składając pieniądze w banku
    ryzykujesz w tym samym stopniu co składając pieniądze w ambergoldzie czy
    innym parabanku?

    p. m.

  • 13. Data: 2012-09-03 18:37:40
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-03 18:09, m pisze:
    > Ale co, chcesz powiedzieć że sądzisz że składając pieniądze w banku
    > ryzykujesz w tym samym stopniu co składając pieniądze w ambergoldzie czy
    > innym parabanku?

    Biorąc pod uwagę oprocentowanie lokat, inflację itd ... to trzymanie
    pieniędzy w instytucjach bankowych i parabankowych jest bez sensu.
    Wszyscy rżną nas równo. Zmienia się tylko szyld i sposób rżnięcia :-)
    Trzeba wydawać i wspomagać w ten sposób gospodarkę :-)
    Oczywiście w założeniu że Kowalski cokolwiek może uciułać przy cenach
    wyrównywanych ochoczo do zachodnich a pensjach... ech szkoda gadać
    Żeby daleko nie szukać opłaty przy operacjach "kartowych"
    Przecież to jest rozbój w biały dzień. Ale oczywiście zgodny z
    poprawnością i pewnie prawem.