  • 1. Data: 2002-08-01 06:23:20
    Temat: Banki wirtualne
    Od: "danny" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    Kusi mnie ostatnio eKonto i eMax mBanku (z różnych względów), powiedzcie mi
    proszę jak wygląda sprawa bezpieczeństwa pieniędzy na tych rachunkach. Wiem
    że w przypadku RORów tradycyjnych zdażały się przypadki znikania pieniędzy,
    a dokładniej wypłat w bankomatach lub zakupów kartą (internet) z różnych
    części świata.
    Jak to wygląda w przypadku bankowości elektronicznej, dysponowanie kontem
    np. przez internet polega na identyfikacji klienta poprzez PIN więc nie ma
    większego problemu (dla hackerów oczywiście, a może nie tylko) z
    przechwyceniem takiego numeru czy ze stanowiska klienta czy banku.
    Może ktoś ma jakieś nie przyjemne doświadczenia z tym związane?

    danny

  • 2. Data: 2002-08-01 13:47:51
    Temat: Re: Banki wirtualne
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Chakerze dany ustaw pierw sobie kodowanie.
    Nie martw sie takimi pierdolami, idz na piwo i zapomnij o tym.
    Jezeli Ci sie oferta podoba to zalouz sobie tam konto, zbieraj kwitki, jak
    cos bedzie nie tak pozniej bedziesz sie marwtil.

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127