  • 11. Data: 2006-05-21 19:46:31
    Temat: Re: Bankier.pl kupił PRNews.pl
    Od: "lelek" <l...@g...gazeta.pl>

    > I to jest odpowiedz co aktualnie robie... Na mnie tez przyszedl ten czas
    > ;))
    > No ale czytam caly czas.

    A moglbys nam zdradzic co dalej z PRNews? Odpuszczasz (czytaj zostanie
    wchloniety przez Bankiera) czy zmieni jakos forme?
    Oczywiscie jesli to nie tajemnica ;-)

    Tez skladam gratulacje i zycze dalszego rozwoju i sukcesow "na nowym";-) No
    i jeszcze konta w Noble Banku (np.) ;-)

    wspoltworca PRNews ;-)

    lelek

  • 12. Data: 2006-05-21 23:23:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco <y...@n...pl> wrote:
    > Myślę, że przyszedł jego czas na to, żeby zacząć pracować *za
    > pieniądze* ;-).
    > Też gratuluję.

    heheh - nie raczej przeszedl czas na lekkie odejscie z pbb - brak czasu :(
    No i jeszcze dochodzi do tego brak dobrego czytnika na MACa :( (sie
    przesiadlem na iBooka ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 13. Data: 2006-05-21 23:24:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    lelek <l...@g...gazeta.pl> wrote:
    > A moglbys nam zdradzic co dalej z PRNews? Odpuszczasz (czytaj zostanie
    > wchloniety przez Bankiera) czy zmieni jakos forme?
    > Oczywiscie jesli to nie tajemnica ;-)

    PRNews dalej sobie bedzie w tej formie :) Nawet mam nadzieje nowe dzialy
    dojda. Wiec tutaj sie nic nie zmieni.

  • 14. Data: 2006-05-22 00:35:50
    Temat: Re: Bankier.pl kupil PRNews.pl
    Od: m...@g...com

    testuje tylko jak to dziala z googla ;)

  • 15. Data: 2006-05-22 01:27:32
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    m...@g...com napisał(a):
    > testuje tylko jak to dziala z googla ;)

    Może być, ale kodowanie zmień.

    --
    Dawid

  • 16. Data: 2006-05-22 01:30:58
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > heheh - nie raczej przeszedl czas na lekkie odejscie z pbb - brak czasu
    > :( No i jeszcze dochodzi do tego brak dobrego czytnika na MACa :( (sie
    > przesiadlem na iBooka ;)

    A Thunderbird po Maca przecież jest i wydaje mi się że dobry.

    --
    Dawid

  • 17. Data: 2006-05-22 21:50:18
    Od: "JotKa" <j...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:e4qsv1$pk2$1@news.onet.pl...

    > heheh - nie raczej przeszedl czas na lekkie odejscie z pbb - brak czasu
    > :( No i jeszcze dochodzi do tego brak dobrego czytnika na MACa :( (sie
    > przesiadlem na iBooka ;)

    Na pl.comp.sys.macintosh popytaj.

    --
    Pozdrawiam,