  • 1. Data: 2003-12-08 13:09:32
    Temat: Bankoamty BZ WBK - kot bezplatnie korzysta?
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    witam!
    w poznaniu i wroclawiu, gdzie bywam najczesciej jest bardzo duzo bankomatow
    BZ WBK...

    prosze podpowiedzcie lub poprawcie: jakie banki lub jakie rachunki
    umozliwiaja bezplatne korzystanie z bankomatow BZ WBK?

    z tego co wiem poza samymi posiadaczami ror w BZ sa to:

    -Lukas Bank (ale czy wszystkie rory)
    -Nordea (chyba? - dawni klienci LGnetu tez juz moga?)
    -VW BAnk - powyzej 400 pln
    -Fortis
    -Bank Ochrony Srodowiska (chyba jedno konto ma takie mozliwosci jak Fortis -
    wszystkie ATMy w karaju bezplatnie)

    czy jakis bank/rachunek pominalem?
    czy ktores z wymienionych maja zastrzezenia, ze jest to np. promocja
    ograniczona czasowo?

    dzieki
    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2003-12-08 13:34:08
    Temat: Re: Bankoamty BZ WBK - kot bezplatnie korzysta?
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    JAk umie wymiauczec PIN

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2003-12-08 13:39:17
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > JAk umie wymiauczec PIN

    ROTFL z samego siebie
    dzieki
    zbyszko janke

  • 4. Data: 2003-12-08 14:49:44
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <br1uks$10gq$1@mamut.aster.pl> SQLwysyn wrote:

    > JAk umie wymiauczec PIN

    A co to teraz bankomaty na dzwięk reagują? Czy to moze jakieś specjalne
    kocie bankomaty?

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 5. Data: 2003-12-08 14:58:44
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "rmrmg" <i...@s...atu.re> napisał w wiadomości

    > A co to teraz bankomaty na dzwięk reagują? Czy to moze jakieś specjalne
    > kocie bankomaty?

    O bankotomatach nie słyszał?
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-12-08 15:18:34
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <br23j6$pr7$1@news.onet.pl> wrote:

    > O bankotomatach nie słyszał?
    > :-)

    domyślam się, że urządzenia te wydają z siebie bankoty :)

  • 7. Data: 2003-12-08 15:24:43
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał:
    > w poznaniu i wroclawiu, gdzie bywam najczesciej jest bardzo duzo bankomatow
    > BZ WBK...
    (...)
    > czy jakis bank/rachunek pominalem?

    Podobno ma być rozszerzona sieć (o dwie sieci) bezprowizyjnych bankomatów
    MultiBanku - prawdopodobnie od nowego roku.

  • 8. Data: 2003-12-08 16:13:02
    Od: "Marcin" <t...@W...pl>

    > domyślam się, że urządzenia te wydają z siebie bankoty :)

    eeee tam, mleko! :)

  • 9. Data: 2003-12-08 16:45:06
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <br27uf$lis$1@news.onet.pl> Marcin wrote:

    > eeee tam, mleko! :)

    a! to już wiem jak to wygląda. Przychodzi kot pod jakiś budynek (i to
    chyba jest bankotomat) i miałczy przeraźliwie znaczy się podaje PIN aż
    wyjdzie jakaś starsza kobita i da mu mleko. Tylko nie widziałem nigdy by
    kot miał jakąs kartę (pewnie identyfikacja całkowicie glosowa), widać
    koty technicznie są wiele lat przed nami.

  • 10. Data: 2003-12-08 17:44:44
    Od: Anulacja <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik rmrmg napisał:

    > A co to teraz bankomaty na dzwięk reagują? Czy to moze jakieś specjalne
    > kocie bankomaty?

    Heh bardzo dawno temu Bank Gdanski (nie BIG BG, to bylo jeszcze dawniej
    ;-) ) instalowal bankomaty ICLa. Bankomaty te wydawaly komunikaty
    glosowe. Np. prosze podac PINkod, prosze podac kwote do wyplaty, prosze
    zabrac karte itp. No i jak jakis ciemny chlop z ciemna baba podchodzil
    do bankomatu i slyszal "prosze podac pinkod" to gadal "jeden, dwa, trzy,
    cztery" i sie dziwil, ze nie dziala (obserwacja autentyczna dyrektora
    odddzialu BG we Wloclawku). ;-))))))

    Bartol