-
1. Data: 2005-02-27 15:15:27
Temat: Bankomat BPH
Od: "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com>
W piatek wybierałem sobię kasę z bankomatu przy banku BPH. Wybierałem ja w 2
turach po xxx pln. Za pierwszym razem wszystko było ok dostałem kasę, kwitek
i kartę, drugi raz nie był juz taki szczęsliwy bo dostałem tylko kartę i
kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln. Zgłosiłem
reklamacje w banku BPH ale nie mogli pomóc bo karta jest z Inteligo.
Pobiegłem do domu sprawdziłem przez www no i okazało sie że mam 0 pln.
Zgłosiłem reklamacje w Inteligo powiedzieli że z ich strony wszystko jest ok
i kazali mi czekać 7 dni. Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka
jest szansa odzyskania gotówki ??
--
Pozdrawiam =>
PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##
-
2. Data: 2005-02-27 16:09:14
Temat: Re: Bankomat BPH
Od: "Krab" <_...@k...pl__>
Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości
news:cvsoi2
> Zgłosiłem reklamacje w Inteligo powiedzieli że z ich strony wszystko jest
ok
> i kazali mi czekać 7 dni. Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka
> jest szansa odzyskania gotówki ??
bardzo duza szansa :-)) zazwyczaj konczy sie pozytywnie, ale to trwa
niestety
-
3. Data: 2005-02-27 17:39:00
Temat: Re: Bankomat BPH
Od: Peet <j...@t...pbz>
PiszczeL wrote:
> Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka jest szansa odzyskania gotówki ??
Ja raz tak miałem, tłumaczyli zakłóceniem transmisji między bankiem a
bankomatem, kasa wróci nie martw się.
--
Peet
-
4. Data: 2005-02-27 21:03:51
Temat: Re: Bankomat BPH
Od: "PiMi" <p...@i...pl>
skoro wybierałeś w piątek kaske a bankomat był BPH , to na pewno na rachunku
nie masz 0 PLN .
Masz jak wynika z tego blokade na 7 dni pod te transakcje . 2 marca po
połnocy blokada zejdzie ( blokada do 3 . 03.2005) o ile nie będzie
wcześniej obciążęnia- czego nie życzę :) ale nie sądzę.
Jak bedzie obciążenie to bierz formularz VISA ze strony inteligo - >
wysmaruj go prawidłowo & przefaksuj do Banku.
pozdr,
Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości
news:cvsoi2$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W piatek wybierałem sobię kasę z bankomatu przy banku BPH. Wybierałem ja w
2
> turach po xxx pln. Za pierwszym razem wszystko było ok dostałem kasę,
kwitek
> i kartę, drugi raz nie był juz taki szczęsliwy bo dostałem tylko kartę i
> kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln. Zgłosiłem
> reklamacje w banku BPH ale nie mogli pomóc bo karta jest z Inteligo.
> Pobiegłem do domu sprawdziłem przez www no i okazało sie że mam 0 pln.
> Zgłosiłem reklamacje w Inteligo powiedzieli że z ich strony wszystko jest
ok
> i kazali mi czekać 7 dni. Czy ktos spotkał się z podobna sytuacja ?? Jaka
> jest szansa odzyskania gotówki ??
>
>
> --
> Pozdrawiam =>
> PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
> ## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
> ## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##
>
>
-
5. Data: 2005-02-27 21:26:23
Temat: Odp: Bankomat BPH
Od: "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com>
> skoro wybierałeś w piątek kaske a bankomat był BPH , to na pewno na
rachunku
> nie masz 0 PLN .
zostały jakieś grosze, a kwota którą wybrałem jest w "saldzie rachunku"
czyli nie została chyba jeszcze zaksięgowana, zrobią to chyba jutro.
> Masz jak wynika z tego blokade na 7 dni pod te transakcje . 2 marca po
> połnocy blokada zejdzie ( blokada do 3 . 03.2005)
dokładnie tak mi babeczka ze słuchawki powiedziała ;] i nie wiem czy
spodziewać się kasy już 3.03.05 czy przygotować się na dłuższą bitwę z
inteligo ;]
--
Pozdrawiam =>
PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##
-
6. Data: 2005-02-27 22:13:51
Temat: Re: Bankomat BPH
Od: "PiMi" <p...@i...pl>
przypuszczam ze jeśli by mieli rachunek obciążyć to zrobią to właśnie jutro
ale nie sądzę
ze bedziesz miał powód do pisemnej reklamacji.
Nie zapominaj ze kasa jest cały czas na rachunku (% bije Tobie:))
myślę ze 2 marca po północy blokada zejdzie ze środków wiec
spij spokojnie :)
pozdr
Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości
news:cvte30$krn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > skoro wybierałeś w piątek kaske a bankomat był BPH , to na pewno na
> rachunku
> > nie masz 0 PLN .
>
> zostały jakieś grosze, a kwota którą wybrałem jest w "saldzie rachunku"
> czyli nie została chyba jeszcze zaksięgowana, zrobią to chyba jutro.
>
> > Masz jak wynika z tego blokade na 7 dni pod te transakcje . 2 marca po
> > połnocy blokada zejdzie ( blokada do 3 . 03.2005)
>
> dokładnie tak mi babeczka ze słuchawki powiedziała ;] i nie wiem czy
> spodziewać się kasy już 3.03.05 czy przygotować się na dłuższą bitwę z
> inteligo ;]
>
>
>
> --
> Pozdrawiam =>
> PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
> ## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
> ## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##
>
>
>
-
7. Data: 2005-02-28 12:22:14
Temat: Odp: Bankomat BPH
Od: "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com>
> przypuszczam ze jeśli by mieli rachunek obciążyć to zrobią to właśnie
jutro
> ale nie sądzę
> ze bedziesz miał powód do pisemnej reklamacji.
> Nie zapominaj ze kasa jest cały czas na rachunku (% bije Tobie:))
> myślę ze 2 marca po północy blokada zejdzie ze środków wiec
> spij spokojnie :)
dziś ju z nie ma blokad w saldzie konta pokazują się grosze chyba kasa
poszła sie je***ć, no ale poczekam do 3 marca może się coś zmieni... jakoś
tak tracę nadzieję
--
Pozdrawiam =>
PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##
-
8. Data: 2005-02-28 12:47:53
Temat: Re: Bankomat BPH
Od: "Jd." <j...@i...pl>
"PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> wrote in message
news:cvsoi2$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> dostałem tylko kartę i
> kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln.
Swego czasu miałem taki przypadek że VE z Inteligo użyta w bankomacie
Euronetu zaskutkowała komunikatem iż operacja wypłaty nie może być
wykonana - bankomat nie mógł się skontaktować z bankiem. Ku mojemu
zdziwieniu po około 5 godzinach z konta ubyła kwota (nie była to blokada -
normalne zmniejszenie stanu konta). Złożyłem reklamację w Inteligo, zostałem
poinformowany że termin załatwienia wynosi 90 dni - w rzeczywistości kwota
(wraz z odsetkami) wróciła po jakimś miesiącu od daty reklamacji.
--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom
E-mail: j...@i...pl
==========###-###-###-###==============
-
9. Data: 2005-02-28 20:40:49
Temat: Re: Bankomat BPH
Od: "PiMi" <p...@i...pl>
brak blokady oznacza ze transakcja rozliczyła się
to !!!! masz powód do reklamacji na piśmie ;) formularz visa drukuj z
www.inteligo.pl ,
i na pewno nie masz co czekac do 3 :) -
dla pewności zadzwoń jeszcze do Konsultanta i upewnij się ,
bo jakoś lewitujemy w sferze domysłów a Konsultant prawę Ci powie
STOP bez odpowiedzi
p
Użytkownik "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> napisał w wiadomości
news:cvv2hi$h7g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > przypuszczam ze jeśli by mieli rachunek obciążyć to zrobią to właśnie
> jutro
> > ale nie sądzę
> > ze bedziesz miał powód do pisemnej reklamacji.
> > Nie zapominaj ze kasa jest cały czas na rachunku (% bije Tobie:))
> > myślę ze 2 marca po północy blokada zejdzie ze środków wiec
> > spij spokojnie :)
>
> dziś ju z nie ma blokad w saldzie konta pokazują się grosze chyba kasa
> poszła sie je***ć, no ale poczekam do 3 marca może się coś zmieni... jakoś
> tak tracę nadzieję
>
>
>
> --
> Pozdrawiam =>
> PiszczeL E-mail: piszczel[ at ]leczna[ dot ]com
> ## JID :p...@j...2000-plus.pl ##
> ## Gsm: 696613366 ## GG:1955471 ##
>
>
-
10. Data: 2005-02-28 20:42:39
Temat: Re: Bankomat BPH
Od: "PiMi" <p...@i...pl>
Euronety w Inteligo są rozliczane on line tzn. bez wstępnych blokad
szkoda tylko ze teraz są "płatne"
Użytkownik "Jd." <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:cvv3kv$mhj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "PiszczeL" <piszczel(usun)@leczna.com> wrote in message
> news:cvsoi2$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> > dostałem tylko kartę i
> > kwitek na którym pisało ile wybrałem i że na koncie jest 0 pln.
>
> Swego czasu miałem taki przypadek że VE z Inteligo użyta w bankomacie
> Euronetu zaskutkowała komunikatem iż operacja wypłaty nie może być
> wykonana - bankomat nie mógł się skontaktować z bankiem. Ku mojemu
> zdziwieniu po około 5 godzinach z konta ubyła kwota (nie była to blokada -
> normalne zmniejszenie stanu konta). Złożyłem reklamację w Inteligo,
zostałem
> poinformowany że termin załatwienia wynosi 90 dni - w rzeczywistości kwota
> (wraz z odsetkami) wróciła po jakimś miesiącu od daty reklamacji.
> --
> ==========###-###-###-###==============
> Jaroslaw Dubowski, Bytom
> E-mail: j...@i...pl
> ==========###-###-###-###==============
>
>