  • 11. Data: 2008-12-13 16:11:55
    Temat: Re: Bankomat BZ WBK i max kwota wypłaty
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 13 gru 2008 o 16:43 GMT, Szymon napisał(a):

    > bankomatu, a wyciągam w bankomatach sprawdzonych, a nie przygodnych.

    A co to jest bankomat sprawdzony? kazdy bankomat jest monitorowany i
    sprawdzany regularnie, skaner karty mozna zainstalowac w kazdej chwili w
    kazdym bankomacie

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 12. Data: 2008-12-13 16:16:08
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > A co to jest bankomat sprawdzony? kazdy bankomat jest monitorowany i
    > sprawdzany regularnie, skaner karty mozna zainstalowac w kazdej chwili w
    > kazdym bankomacie

    Tak, ale zdecydowanie trudniej będzie to zrobić w placówce banku niż w
    ścianie na ulicy.

  • 13. Data: 2008-12-15 10:06:04
    Od: Filip Lach <f...@g...pl>

    Maverick pisze:

    > W kazdym tyle samo - max 40 banknotow. Tak sa skonstruowane i taka jest
    > norma.
    >
    > Akurat w PKO BP w Warszawie/Mokotow praktycznie wszystkie bankomaty
    > maja tylko banknoty 50pln - a wiec max 2000 wybierzesz. Testowane ok 20
    > bankomatow w ciagu miesiaca, zawsze tylko 50 wyplaca.
    Mnie kiedyś na multilinii tłumaczono, że limity w bankomatach, poza
    ograniczeniem na 40 banknotów, mają także limity wartościowe i te są
    różne, zależnie od lokalizacji bankomatu. Reguła miała byc taka, że w
    duzych ośrodkach z gęstą siecią bankomatów limity są wyższe, a w małych
    niższe. A dyskusja wynikła przy okazji pobierania pieniędzy na
    notariusza (3kPLN). Bankomaty w Mińsku Maz nie chiały wydać więcej niż
    2000 na transakcję, więc złożyłem reklamację na wymuszoną opłatę za
    dwukrotne pobranie pieniędzy - reklamacja została uznana.
    Pozdrawiam,
    Filip