  • 11. Data: 2004-07-18 11:43:24
    Temat: Re: Bankomat PKO BP - fałszywki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    news:cddl8o$9bf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Myślę, że najlepiej w Komendzie Miejskiej bądź Wojewódzkiej, a jeśli nie
    > ma to w Powiatowej.

    Na Komendzie Wojewódzkiej zgłoszeń nie przyjmują - zasadniczo. Zgłosić można
    gdziekolwiek, najlepiej w Komendzie właściwej terenowo dla danego bankomatu.

  • 12. Data: 2004-07-18 12:18:11
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sun, 18 Jul 2004 10:33:34 +0200, na pl.biznes.banki, Sławomir Szyszło w
    wiadomości <news:cddjlu.t0.1@slaszysz.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Przeczytaj to:
    > http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=UTF-
    8&th=59ac87c1f3784571&rnum=1

    > Plaga jakaś czy co?

    Tam też był bankomat PKO! Tyle że tamten post wysłany był z Warszawy, a
    w tym przypadku post wysłany został z Lublina lub okolic.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 13. Data: 2004-07-18 12:38:26
    Od: "Aroo" <a...@p...fm>

    Dzięki wszystkim za odpowiedź.

    Arek

  • 14. Data: 2004-07-19 07:05:53
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    robtomas wrote:

    > Co ewentualnie można zrobić w

    > Chyba nic nie da się zrobić.
    > Mnie bankomat PKO BP wypłacił fałszywkę 20 zł (na szczęście tylko 20 zł)
    > Banknot był tak mierny, że od razu wyczułem,że coś jest nie tak.
    > W banku nawet nie chcieli słyszeć, że wypłacony jest z ich bankomatu,
    > przyjęli na protokół zatrzymania. Mija już 3 miesiąc i żadnej odpowiedzi.
    >
    > Robert

    bankomat Millenium 100zl falszywe, w banku oczywiscie 0 reakcji :-(

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 15. Data: 2004-07-19 13:17:38
    Od: alexander <s...@...off>

    > Będę wdzięczny za pomoc.
    Najlepiej jakbys mial swiadkow, rzeczony banknot, potwierdzonie wyplaty
    i zwrocil sie z cala sprawa do banku, w przypadku braku reakcji do
    prasy, jakas lokalna gazeta lub wyborcza.

  • 16. Data: 2004-07-19 17:26:58
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    alexander <s...@...off> a écrit:

    > Najlepiej jakbys mial swiadkow, rzeczony banknot, potwierdzonie wyplaty
    > i zwrocil sie z cala sprawa do banku

    Od tej pory zawsze bede wyplacal kase przy swiadkach ;)

  • 17. Data: 2004-07-19 18:01:11
    Od: alexander <s...@...off>

    Carbo wrote:

    > Od tej pory zawsze bede wyplacal kase przy swiadkach ;)

    Dokldnie o tym pisze, zawsze nalezy miec swiadka/ow

    ;))

  • 18. Data: 2004-07-19 20:09:18
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GideoN"

    > bankomat Millenium 100zl falszywe, w banku oczywiscie 0 reakcji :-(

    teraz będzie jeszcze gorzej, bo najlepsze z millenium przeszło do rządu ;)

    janke