  • 11. Data: 2004-08-10 19:15:58
    Temat: Re: Bankomat z EUR
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Genialnie proste, ale najbliższy oddział jest dosyć daleko - za Odrą :(
    > Mam konto w DB ale w Niemczech i do niego Maestro/ec.
    > Poza Niemcami w strefie EUR wypłacam bez prowizji.

    Jesli to jest konto w Niemczech, to nawet jesli w Polsce bankomat wydaje euro, to i
    tak nei sadze, zeby Ci oddali ta kase bez prowizji.
    Bankomaty plujace w euro sa na lotniskach - np w nalicach w krakowie, no i w Rosji -
    kazdy :)

    Wojtek

  • 12. Data: 2004-08-10 20:22:46
    Od: Gosciu <m...@a...gazeta.pl>

    pp napisal(a):

    > Gdy wejdziemy do eurolandu (jesli...), to problem zniknie.

    Jasne wtedy pojawi sie inny problem, jeszcze bardziej chorych cen...

    --
    ^ Pozdrawiam Gosciu

  • 13. Data: 2004-08-11 05:02:31
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Bankomaty BPH mają taką funkcjonalność (wypłacają EUR) ale nie wszystkie zerknij na
    stronę
    www.bph.pl tam powinna być taka lista.

  • 14. Data: 2004-08-11 13:11:33
    Temat: Re: Bankomat z EUR - troche offtopic
    Od: GG <g...@k...com.pl>

    pp wrote:
    > Mam konto w DB ale w Niemczech i do niego Maestro/ec.

    hej, mam pytanie - jak zakładałeś konto w niemieckim DB?

    --
    no sig