  • 41. Data: 2010-08-08 16:48:57
    Temat: Re: Bankomat zżarl kartę.....
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Zauważyłem też, że są dwie (mocno spolaryzowane) grupy ludzi.
    >
    > -- jedni używają rozumnie kart i cieszą się jak dzieci
    > (którym ktoś dał wisienkę)
    >
    > -- inni tracą na kartach, marudzą, wykazują niezadowolenie,
    > wskazują na źródła problemów i sprawiają, że ci pierwsi
    > są cenieni w bankach. :)

    Ależ skąd. Cenieni w bankach są ci drudzy. Wszak właśnie na tych drugich
    banki zarabiają. :-)

    --
    MiCHA

  • 42. Data: 2010-08-08 16:54:17
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jarek S. pisze:

    > W tym że blokując ta kartę operator /Citibank/ od razu blokuje kanał
    > internetowy więc nie da się przelać kasy na tą drugą kartę, zrobiłem to
    > telefonicznie a dopiero po tej operacji zastrzegłem zżartą przez bankomat.

    a) Skoro (cyt.) "miałem dwie karty.... tyle że podpięte do tego samego
    konta" - to co niby musiałeś przelewać? Druga powinna działać tak samo
    jak pierwsza.

    b) To w Citi można mieć 2 karty do tego samego konta? :-O

    c) No i fakt, że blokowanie dostępu przez net po utracie karty jest
    jakąś totalną porażką. Od lat tak jest i jakoś nie widać, by mieli to
    zmienić... :-(

    --
    MiCHA

  • 43. Data: 2010-08-08 17:07:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" i3mn5p$au8$...@i...gazeta.pl

    > Ależ skąd. Cenieni w bankach są ci drudzy. Wszak właśnie na tych drugich banki
    zarabiają. :-)

    Ci ostatni szybko rezygnują. :)

    --
    19 lipca i 01 sierpnia PEF !!749!! 749*0.8=599,2 749*0.6=449,4 450-600 to
    (60-80)% . .
    ! 739 ! VV oznacza sztach . Ventolinem
    ^ . . 729 . . . . .
    25 . .01 . .
    . 18 . 21 719 . . . . . . . . . . . . .
    . 26 . . . g 03040506
    P . . . dni 709 .2425 . . lipiec . VVVV
    VV .19 . . . . r02VV .
    E ----> . 699 2223 2627 29 01 03 . 07 101112
    17 20 VV . 2728 31 . 08
    F . . . 141516 19 690 28 02 06 08 . 16
    VV23 29 m
    . 17.`'.20 680 ._. 30 VV .-09 13
    18 22 24 u
    l 1213 .'O`-' 670 ., ; o.' 05 '.O_'
    21 30 c VV
    / 1011 `-:`-'.'.657'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415
    h 07
    m0809 o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. .........
    ........ ..... ..................y..............

  • 44. Data: 2010-08-08 18:50:48
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:i3mnfp$cdq$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > totalną porażką. Od lat tak jest i jakoś nie widać, by mieli to zmienić...

    Już tłumaczę: ja mam konto x a żona konto y, ja jestem u niej pełnomocnikiem
    czy jak to tam się nazywa a ona u mnie..... z tym że ona swoją kartą może
    mieć dostęp tylko do swojego konta a ja swoją kartą do swojego, w necie
    dostęp prawie bez ograniczeń. Więc musiałem za pomocą Pana konsultanta
    przelać z mojego konta na żony żeby posługiwać się jej kartą skoro moja
    poszła się je....ć

  • 45. Data: 2010-08-08 18:51:26
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    na wakacyjne wojaże można zabrać DODATKOWO Delfina i wytoczkę z mBank'u -
    jeść nie woła, a nawet jak jedna karta pożarta/skradziona można drugą mieć w
    zakasie np. torbie czy "magicznym" miejscu w aucie

  • 46. Data: 2010-08-08 18:55:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > b) To w Citi można mieć 2 karty do tego samego konta? :-O

    To raczej dosc powszechne, nie wiem czy tam mozna miec dwie rozne karty
    (np. VISA + MC) ale zapewne rozni wspolwlasciciele moga miec wlasne
    karty.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 47. Data: 2010-08-08 18:58:15
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    mBank - delfin + wytłoczka, jednej używasz, druga w bezpiecznym miejscu np.
    torba/auto i już. Zjadło/zgubiło/ukradli? tel blokada czy nawet on-line w
    telefonie... ekonto+VE+MCd = 0zł :)

    B1op

  • 48. Data: 2010-08-08 19:03:35
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

[...]

    ps. coś mi tu nie tak wstawia posty :(

  • 49. Data: 2010-08-08 20:31:26
    Od: z <z...@g...pl>

    Michal pisze:

    > No jeśli faktycznie 100zł chroni przed każdą nieprzewidzianą stratą
    > gotówki, to jasne. Trzeba powiedzieć otwarcie, że to i to są pieniądze i
    > niestety i tym i tym powodujemy, że się biednieje :P

    Skąd ten strach przed okradzeniem ze 100 zł. Komórkę masz droższą,
    ubranie...

    > Chłopski rozum. Dajesz 1000zł (jak klient jest bardzo rozgarnięty no to
    > już ma "odliczone", ale za dużo razy widzę w kolejce paniusie, które
    > dopiero po usłyszeniu ceny zaczynają siegać do torebki po portfel i go

    No to drugi obrazek:
    Kasjerka wczytuje kartę i czeka, czeka, czeka.
    Klient wklepuje pin i czeka czeka czeka.
    Może tylko ja mam takie doświadczenia z marketów?
    Teoretycznie wszystko cacy tylko praktyka kuleje. :-(

    > Wszystko zależy do czego i po co. W razie- odpukać- nieprzewidzianych
    > sytuacji np. na drodze, w obcym kraju zwłaszcza, karta to podstawa.

    To nadal nie jest na co dzień dla Kowalskiego

    > A jednak jest różnica- skoro- według Ciebie- statystyczny Kowalski nie
    > potrzebuje karty, to idą za tym poważne konsekwencje:
    > - Wynagrodzenie trzyma w banku, z którego pobiera pieniądze przez okienko
    > - Wynagrodzenie trzyma w domu

    I tu jest zastosowanie dla (uwaga staroświeckie podejście) dla banku.
    1-2 razy w miesiącu wizyta w okienku (wplata wyplata) polecenia zapłaty
    itd. Ale po co karta ja ki tak muszę gotówkę nosić.

    > W obu sytuacjach musi wiedzieć ile pieniędzy wziąć, skąd (czy z banku
    > czy z domu), ile trzymać w portfelu. To powoduje, że można pieniędzy z
    > domu zapomnieć.

    Dla mnie to nie trudne. Jakiś plan przecież trzeba mieć. Wydajesz z dnia
    na dzień cale swoje oszczędności bez przemyślenia?
    Podejmujesz codziennie mnóstwo takich decyzji (decyzja czy wziąć parasol
    czy nie), błędne nie powodują tragedii. Nie dziś to jutro.

    > Odosobniony jakoś nie jesteś, ale głupia przejażdżka na Słowację z gór
    > czy do Niemiec ze Szczecina już się łapie w tę kategorię. Wiadomo- im
    > dalej w las tym karta bardziej pomaga (hotel, rezerwacje, bilety
    > lotnicze itd).

    Ale to jest ze 2 razy w roku.

    > W nawiązaniu do powyższego- jak pobierasz kasę z konta?

    W oddziale banku. Monitoring ochrona itd. Tak po prostu z bankomatu na
    ulicy. To nie bezpieczne :-)
    Akurat mam łatwy do nie go dostęp a gdybym zmieniał bank to byłby
    podstawowy argument przy wyborze.

    > Ale za śmieszne kwoty, a nierzadko za darmo. Przecież duuużo KK jest za
    > darmo po wyrobieniu jakiegoś progu obrotów (co dla osoby i tak
    > korzystającej z KK nie stanowi problemu). A dzięki cashback lub innych
    > programom punktowo- rabatowym jest się do przodu.

    Niestety prawdopodobnie będę poniżej i karta będzie mnie kosztować
    Na razie nie za wszystko mogę płacić kartą :-(
    I koło się zamyka :-(

    Nadal za mało plusów dodatnich :-)

  • 50. Data: 2010-08-08 20:39:34
    Od: z <z...@g...pl>

    witek pisze:

    > Drobniaki oczywiście.
    > Ale nie widze powodu brać 5000 zł w portfel jeśli jadę na wakacje.
    > Natomiast z jedną kartą bym nie pojechał. Zwykle mam kilka.

    Zejdźmy na ziemię. Kowalski nie zarabia średniej krajowej i nie wydaje
    5000 na wakacje.
    Wiem że na tej grupie operuje się "milionami" ale nadal czekam na
    zachętę do używania karty.