  • 51. Data: 2010-08-08 20:46:15
    Temat: Re: Bankomat zżarl kartę.....
    Od: z <z...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > A ja tak sobie policzyłem, że gdybym miał kredytówki 8 lat
    > temu, to bym zaoszczędził około 2 tysięcy złotych. :) (bo
    > kredytówka daje kredyt bez odsetek i daje możliwość rezygnacji
    > z debetów oraz z kosztownych kont -- wtedy dużo płaciłem za
    > utrzymywanie konta w ING i za obsługę debetu)

    Z ja polecam wszystkich wzięcie kredytu hipotecznego (oczywiście na
    część nieruchomości) z możliwością wcześniejszej spłaty i sporym zapasem
    wysokości rat.
    To jeśli już nie można się bez kredytu obejść. Podobno nie można :-)
    Teraz się tylko śmieję na propozycje 13-20 % super fajnego, wypasionego
    kredytu skonstruowanego specjalnie dla mnie :-)

  • 52. Data: 2010-08-08 20:47:44
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 8 Sie, 22:39, z <z...@g...pl> wrote:

    > Zejdźmy na ziemię. Kowalski nie zarabia średniej krajowej i nie wydaje
    > 5000 na wakacje.
    > Wiem że na tej grupie operuje się "milionami" ale nadal czekam na
    > zachętę do używania karty.

    Ja wole zabys pozostal przy gotowce. Moze kiedys bede chcial wyplacic
    kilka PLN z karty w kasie w markecie i chcialbym zeby nie bylo tam
    sucho :).

    MK

  • 53. Data: 2010-08-08 21:30:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > To raczej dosc powszechne, nie wiem czy tam mozna miec dwie rozne karty
    > (np. VISA + MC) ale zapewne rozni wspolwlasciciele moga miec wlasne
    > karty.

    do eurokonta można było mieć vise i mastercard jako karty charge.
    Jeden wspólny limit, ale dwie oddzielne karty.

  • 54. Data: 2010-08-08 22:06:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" i3n52o$s3l$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > Teraz się tylko śmieję na propozycje 13-20 % super fajnego, wypasionego kredytu

    Kiedy kilkanaście lat temu brałem kredyty, miałem pieniądze, a kiedy chciałem
    te kredyty spłacić, miałem dziennie 10 tysięcy złotych czystego dochodu. :)
    Dzięki Ozorowskim świniom kredyty nie zostały spłacone w czasie, gdy pieniędzy
    było w nadmiarze. A tych kredytów było 35 tysięcy w PeKaO, 5 tysięcy w ING
    i ze 40 tysięcy u dostawców. :) (wszędzie oczywiście -- złotych)

    Świnia Ozorowska nakazuje mi życie razem z ludźmi nierozumnymi, :)
    którzy w czasie obfitości wywalają pieniądze niemal w śmietnik,
    każąc mi żyć oszczędnie, :) a w czasie biedy sięgają do mojej
    kieszeni, :) ponieważ ja od dziecka żyję nadmiarowo oszczędnie. :)

    Przed 10 laty dałem się złapać w pułapki kredytowe -- na mnie
    były zaciągnięte kredyty (w sumie około 100 tysięcy złotych)
    bo ojcu i matce niekoniecznie ;) banki chciały dawać, ale nie
    ja te pieniądze wydałem. :) Co gorsza -- nie miałem nawet czym
    spłacać tych kredytów a rodzice zamierzali na dokładkę :) odebrać
    mi (prawnie -- sądownie) dwa moje mieszkania, abym poszedł siedzieć
    w kiciu za ich długi. :) (pomysł takiego potraktowania mnie pochodził
    z Kościoła, od honorowego prałata Jana Pawła II, ówczesnego proboszcza
    mojej parafii, Stanisława Rabiczko)

    Teraz miała być powtórka z rozrywki. :)

    Wtedy dano ojcu dużo zarobić, aby mnie pokłócić z ludźmi, którzy by mnie
    znienawidzili za to, że będąc bogatym, nikomu nie pomagałem, lecz żyłem
    rozrzutnie. I nawet mnie znienawidzono -- gdy nie miałem co jeść, nienawidzili
    ci, którym pomagałem :) i którzy dzięki mnie nieźle żyli wtedy, gdy ja będąc
    bogatym, dawałem im szmal, zamiast żyć bogato. :) (stąd wiem, że nie cierpiałem
    z powodu jakiejś ,,kary Bożej'' czy ,,zemsty losu'')

    Teraz nie mam długów (mam do spłacenia karty, ale mam zdecydowanie
    więcej gotowego do wydania szmalu na kontach w EB, niż zadłużenia na
    kartach), obroniłem oba mieszkania, ale straciłem czas i zdrowie :)
    oraz ,,przyjaciół'' -- z tej ostatniej straty jestem zadowolony
    i dziękuję za nią Bogu. :)

    Kredyty mi nie są potrzebne. :)

    Natomiast rodzice (ciekawe, kto im doradza teraz?) starają się sięgnąć
    do moich oszczędności. :) I tym razem nie mam wokoło siebie ludzi
    nienawidzących mnie, gdyż ostatnio nikogo nie sponsorowałem, jeśli
    nie liczyć tych, którym pomagałem ,,bezgotówkowo''. :) (czyli pracą,
    nie pieniędzmi)

    --
    19 lipca i 01 sierpnia PEF !!749!! 749*0.8=599,2 749*0.6=449,4 450-600 to
    (60-80)% . .
    ! 739 ! VV oznacza sztach . Ventolinem
    ^ . . 729 . . . . .
    25 . .01 . .
    . 18 . 21 719 . . . . . . . . . . . . .
    . 26 . . . g 03040506
    P . . . dni 709 .2425 . . lipiec . VVVV
    VV .19 . . . . r02VV .
    E ----> . 699 2223 2627 29 01 03 . 07 101112
    17 20 VV . 2728 31 . 08
    F . . . 141516 19 690 28 02 06 08 . 16
    VV23 29 m
    . 17.`'.20 680 ._. 30 VV .-09 13
    18 22 24 u
    l 1213 .'O`-' 670 ., ; o.' 05 '.O_'
    21 30 c VV
    / 1011 `-:`-'.'.657'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415
    h 07
    m0809 o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. .........
    ........ ..... ..................y..............

  • 55. Data: 2010-08-08 22:58:09
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-08 22:47, MK pisze:

    > Ja wole zabys pozostal przy gotowce. Moze kiedys bede chcial wyplacic
    > kilka PLN z karty w kasie w markecie i chcialbym zeby nie bylo tam
    > sucho :).

    A w bankomacie nie możesz wyplacić?

    --
    animka

  • 56. Data: 2010-08-09 09:33:18
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 9 Sie, 00:58, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > A w bankomacie nie możesz wyplacić?
    >
    > --
    > animka

    A wyplaci mi 222,50?

    MK

  • 57. Data: 2010-08-09 09:51:32
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 07 Aug 2010 13:36:26 +0200, Arek napisał(a):

    > Ciekawe, kiedyś we wrocku, bankomat nie pamiętam czyj (pewnie euronet),
    > zeżarł kartę mbanku.

    Jak mi zeżarł mbankową, to pan na linii zablokował kartę, a nowa przyszła
    jakieś dwa tyg później pocztą.

    --
    marcin

  • 58. Data: 2010-08-10 18:09:28
    Temat: [OT] Re: Bankomat zżarl kartę.....
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> dared to
    write:
    /.../

    Nie da się skromniejszej stopki?

  • 59. Data: 2010-08-10 19:14:03
    Temat: Re: [OT] Re: Bankomat zżarl kartę.....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" i3s4l3$dq8$...@n...onet.pl

    : Nie da się skromniejszej stopki?

    Da się. :) Mam pleśń i wilgoć w mieszkaniu -- nie mogę z tym walczyć,
    nie mając stałej pracy, a pracy tej nie mogę mieć z wyroku Ozorowskiej
    świni, która tą metodą chce ,,dobrym słowem'' nakłonić mnie do objęcia
    we władanie ,,rodzinnej firmy'' z jej łajdakami ,,na pokładzie''. :)
    Trudno walczyć z mordercami Kościoła Jana Pawła II, ale przynajmniej
    można zapisać potomnym, dlaczego ścierwo pod Jeżewem czy pod Smoleńskiem
    odeszło do śmietnika.

    Jakieś gówno może nie rozumieć, jaką mi krzywdę uczynili duchowni -- a kim
    Ty jesteś, tego nie wiem. Jeśli nie rozumiesz, że czynienie niewolnikiem tego,
    kto latami pomagał, jest świństwem, to chyba też jesteś gównem. :) A jeśli
    rozumiesz, ale nie rozumiesz skąd taka stopka, to od teraz już wiesz, że
    ta stopka zawiera wyniki pomiaru robionego Pikflometrem. :) Wyniki te
    mówią, jak wygląda sprawa z moimi oskrzelami.

    Łajdak Ozorowski uważa, że zmusi mnie do gównianego życia -- z utrapieniami,
    jak to określają łajdacy tego Kościoła. :) (czyli na przykład z dziwką, bo
    tylko na dziwkę mogę liczyć, nie mając pracy, jakiej mnie Ozorowskie świnie
    pozbawiły)

    Tak już jest, że zbudowano Polskę dla wybrańców. :) Kiedyś Polacy obalą ten
    skurwysynizm, ale na razie jeszcze daleko do końca -- i ja raczej nie dożyję
    detronizacji ideologii, która nakazuje męczenie mnie w imię chwalebnych utrapień. :)

    Reumatyzm mam od urodzenia. Astmę chyba też mam od dawna -- teraz przypominam sobie
    dziwne zachowania sprzed lat i to, że lubiłem życie na podwyższonych obrotach, co
    może
    (choć nie musi -- żaden ze mnie lekarz) wskazywać na to, że w przeszłości miałem
    przyduszenia.

    Klimatyzacja wraz z wentylacja rozwiązałaby problem reumatyzmu i polepszyłaby
    sprawę oskrzeli, bo z sufitu w łazience zniknęłaby pleśń. Niestety -- muszę cierpieć.
    :)

    Tak kutas Ozorowski próbuje mnie nakłonić do współpracy -- ,,firma'' to oczko
    w głowie mego byłego proboszcza, honorowego prałata Jana Pawła II, Stanisława
    Rabiczko. Firma, czyli układ Kościoła z urzędnikami. :)

    -=-

    Za każdy taki tekst czeka mnie kara -- zmniejszenie życzliwości popierdolonego
    ojca, władcy ,,firmy'', który jest niewolnikiem Ozorowskiej świni i reszty
    skurwysynów zwanych inaczej biskupami. :)

    -=-

    Nie urodziłem się wolnym -- ale niewolnikiem. Jednak przez jakiś czas byłem
    człowiekiem wolnym. :)
    Dużo zarabiałem, miałem wokoło siebie dziewczyny, jeździłem tam, dokąd chciałem. A
    Ozorwskie
    wepchnęły mnie prosto w szambo, łamiąc mój kręgosłup w sensie przenośnym i niemal
    dosłownym. :)

    No właśnie -- kręgosłup to kolejna moja bolączka. :) Czasami bóle pleców, czasami
    niemożliwość
    podniesienia prawej ręki, czasami bóle szyi, jakby od przewiania... Tyle tylko,że ja
    jestem
    zahartowany w gównianym życiu, bo tak zwane życie kopało mnie po dupie od zawsze. :)

    -=-

    Jak znajdziesz błędy -- traktuj jako zdobycz, bo brak mi czasu na sprawdzanie.
    Post nie był ujęty w ramach czasowych. :)

    --
    19 lipca i 01 sierpnia !!749!! 749*0.8=599,2 749*0.6=449,4 450-600 to (60-80)%
    . .
    P . . . dni 709 .2425 . . lipiec . VVVV VV
    .19 . . . . r02VV .
    E ----> . 699 2223 2627 29 01 03 . 07 101112 17
    20 VV . 2728 31 . 08
    F . . . 141516 19 690 28 02 06 08 . 16
    VV23 29 m sierpień 10
    17.`'.20 680 ._. 30 VV .-09 13
    18 22 24 u
    l 1213 .'O`-' 670 ., ; o.' 05 '.O_'
    21 30 c VV
    / 1011 `-:`-'.'.657'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415
    h 07
    m09 o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. .........
    ........ ..... ..................y................

  • 60. Data: 2010-08-11 14:49:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" i3s8el$7f1$...@i...gazeta.pl

    > Za każdy taki tekst czeka mnie kara -- zmniejszenie życzliwości popierdolonego
    > ojca, władcy ,,firmy'', który jest niewolnikiem Ozorowskiej świni i reszty
    > skurwysynów zwanych inaczej biskupami. :)

    Inną karą jest przeklinanie mnie :) i życzenie mi kiblowania.
    Wykorzystuję te przekleństwa -- właśnie skończyłem kiblowanie,
    to znaczy posprzątałem trochę w kuchni i w łazience. Jako że
    zima była dla mnie smutna, wiosną nadal źle czułem się, a latem
    chciałem ,,polatać'' (czyli pojeździć), aby łyknąć zdrowia, nie
    sprzątałem (prawie wcale) łazienki i kuchni od wielu miesięcy
    -- miałem więc sporo do zrobienia. :) Czy to znaczy, że inne
    przekleństwa (życzenia mi kiblowania) poszły z wiatrem? Prawie
    każde idzie z wiatrem, ale niektóre przekleństwa wykorzystuję
    -- łatwiej mi się sprząta w asyście takich życzeń. :)

    W czasie kiblowania PEFy spadły -- rano było 719, w południe 709, teraz 695.

    Innymi słowy -- proszę, aby mnie już nie przeklinano wysyłką do kiblowania,
    bo przekleństwo zmarnuje się. :) Przy okazji -- przekleństwa typu ,,zesraj
    się!'' przyjmuje zasadniczo tylko wtedy, gdy siedzę na sedesie. :)

    --
[...]
    . 26 . . . g 03040506 .09 . .
    P . . . dni 709 .2425 . . lipiec . VVVV VV
    .19 . . . . r02VV .
    E ----> . 695 2223 2627 29 01 03 . 07 101112 17
    20 VV . 2728 31 . 08 11
    F . . 141516 19 690 28 02 06 08 . 16