  • 11. Data: 2008-05-21 21:03:15
    Temat: Re: Bankomaty Polbanbku nadal świętują rzymskokatolickie święta. ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pwz" o...@p...home.aster.pl

    > A jaki ma to związek z rzymskokatolickimi świętami?

    Jakiś czas temu bankomat w poniedziałek zaksięgował z datą
    wtorkową (czy jakoś podobnie) i tłumaczono to (na grupie)
    świętem. ;) Chodziło bodajże o święto z 25 marca.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" fsteb3$qck$...@f...man.torun.pl

    > "jureq" fst57h$iav$...@n...onet.pl

    działają.

    > Fakt -- wczoraj było jakieś święto. Zapomniałem o nim, bo normalnie jest
    > ono 25 marca, ale z uwagi na takie ułożenie Wielkanocy, jakie było w tym
    > roku, przesunięto to święto na wczorajszy poniedziałek. :) To miłe :) ze
    > strony greckiego :) (czyli jakby nie patrzeć -- prawosławnego) banku, że
    > honoruje łacińskie święta. ;) Oczywiście chodzi tu o święto Zwiastowania
    > Pańskiego i o Dzień Świętości Życia...

    Sarkastycznie uznałem, że zaksięgował tak z powodu święta. :)

    A "S.T." w poście 6...@n...onet.pl nieco
    bredzi -- przeprasam za szczerość. :) Zwykle tak bywa (że się
    bredzi) gdy się kogoś prześladuje, będąc nieświadomym Rycerzem
    Korterii. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 12. Data: 2008-05-21 21:07:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ianus" g11lo0$8hp$...@n...onet.pl

    > Ogólnie - bredzisz. Piłeś coś?

    Tak -- piję codziennie. :) Mleko, herbatę... Skąd wiedziałeś? ;)

    > Po pierwsze bankomaty służa do wypłacania,

    Więc ten bankomat nie służy do wpłacania?
    Ale jakoś zaksięgowali... Pewnie domyślili się, że chciałem wpłacić. ;)
    Obsługę mają tam bardzo dobrą. :)

    > to drugie zwykle nazywa się
    > wpłatomatami (o takie coś ci chodziło?)

    Tak -- o bankomat. :)

    > A po drugie

    To już drugie drugie -- pierwsze drugie było wpłatomatem. ;)

    > co ma wczoraj i dziś do dnia świątecznego, które jest jutro?

    No właśnie -- co ma? To zagadka. :)

    > Być może wpłatę zaksięgowano dopiero dzisiaj bo mamy rok
    > przestępny ;-) i święto dzień poźniej to tylko zbieg okoliczności...

    Być może, ale jakoś na kwicie z bankomatu jest dzień wczorajszy. :)
    No i ja wpłacam raczej często i zazwyczaj rak wówczas nie jest
    przestępny, choć to stale ten sam rok. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2008-05-21 21:14:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Leon" g11t3n$2ca$...@n...onet.pl

    > To był sarkazm Enuela w kierunku Polbanku.

    Dokładnie tak. :)

    > Operacje wykonywane za pośrednictwem bankomatów czy też "wpłatomatów" , bo w
    > Polbanku to ta sama maszyna, rzeczywiście potrafią chyba "zbyt często" być
    > księgować z opóźnieniem.Choć jak zapewnia "obsługa" oddziałów powinny być
    > natychmiast dostępne oraz zaksięgowane na rachunku.

    Nawet zapytałem o to, co będzie, gdy wpłacę o 23:55 i otrzymałem
    odpowiedź, że wpłata zostanie zaksięgowana ,,dziś'', nie ,,jutro''. :)

    W marmurku (że użyję tego słowa) powiedziano mi, abym przyniósł
    kwitki potwierdzające moje słowa. :) No i chyba przyniosę. :)

    -=-

    Aby było jasne -- nie zależy mi na natychmiastowym księgowaniu, ale
    jeśli obsługanci twierdzą, że księgowanie odbywa się natychmiast, to
    wolę, aby tak było w istocie. :)

    Oczywiście w poniedziałek wpłacałem wieczorem (kilka minut po 23)
    aby sprawdzić, czy księgowanie będzie miało datę poniedziałkową
    czy wtorkową, :) nie zaś z czystej chęci zysku. :) Na kwicie
    z bankomatu mam stan po wpłacie, ale w netewym podglądzie
    wpłata pojawiła się dopiero we wtorek rano. :) I oczywiście
    z datą wtorkową.

    --