  • 1. Data: 2005-02-01 07:47:06
    Temat: Bankomaty WBK - czy jestes jednym z nas ? Wpisz sie.
    Od: "Grzegorz" <w...@p...onet.pl>

    Jezeli Bank WBK pozyczył sie od ciebie kasy prosto z bankomatu to wpisz sie na
    liste i jesli to mozliwe podaj kwotę na którą bedziesz czekał w
    nieskończonosć. Ciakawi mnie ilu ludzi tak wyrobili i na ile

    Ja wpisuje 400 zł

  • 2. Data: 2005-02-01 15:09:08
    Temat: Re: Bankomaty WBK - czy jestes jednym z nas ? Wpisz sie.
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > liste i jesli to mozliwe podaj kwotę na którą bedziesz czekał w
    > nieskończonosć. Ciakawi mnie ilu ludzi tak wyrobili i na ile

    Dopisuję 250 PLN.

    pzd
    Jarek23

  • 3. Data: 2005-02-01 18:55:21
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Grzegorz napisał(a):
> [...]
    > liste i jesli to mozliwe podaj kwotę na którą bedziesz czekał w
    > nieskończonosć. Ciakawi mnie ilu ludzi tak wyrobili i na ile

    Ja rozumię Twój ból, ale bardzo Cię proszę..... nie "pożyczył się". To
    aż razi ....

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 4. Data: 2005-02-01 19:01:13
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Ja rozumię (...). To
    > aż razi ....

    rozumiem ;)

  • 5. Data: 2005-02-01 19:26:27
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Seba napisał(a):

    > rozumiem ;)

    O fak :)
    Ale dałem czadu :)
    Pokarało mnie za upominanie innych :)
    Ale może dzięki temu nie będę w przyszłości wtórnym analfabetą :)

    Dzięki

    Pozdrawiam

    PshemeK

    PS. Dobra, możecie się śmiać :)

  • 6. Data: 2005-02-01 22:50:39
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On 1 Feb 2005 08:47:06 +0100, Grzegorz <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > liste i jesli to mozliwe podaj kwotę na którą bedziesz czekał w
    > nieskończonosć. Ciakawi mnie ilu ludzi tak wyrobili i na ile

    pincet

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 7. Data: 2005-02-02 06:23:32
    Od: "Kruchy" <k...@u...wp.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja wpisuje 400 zł

    Ja dokladnie tyle samo.

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 8. Data: 2005-02-02 07:14:14
    Od: "gg" <n...@m...com>

> [...]
    > liste i jesli to mozliwe podaj kwotę na którą bedziesz czekał w
    > nieskończonosć. Ciakawi mnie ilu ludzi tak wyrobili i na ile

    Moja nie rocumieć Twoja. Co Twoja chciala napisać o ta bankomata? Moja
    rocumieć tylko, że zla bankomata WBK wyrobila Twoja na 400zł. A w zasadzie
    dalej nic nie rocumieć. Jak Moja idzie po piniądze to jak są w bankomata
    to bankomata daje i Moja szczesliwa idzie dalej.

    --
    Moja pozdrawia
    P.

  • 9. Data: 2005-02-02 09:01:56
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

> [...]
    >dalej nic nie rocumieć. Jak Moja idzie po piniądze to jak są w bankomata
    >to bankomata daje i Moja szczesliwa idzie dalej.

    Twoja szczesliwa mnostwo za bardzo. Twoja wyplaca pieniadza i poszla, a dla
    jego pieniadza nie ma! Twoja winna! Nie bankomata! Twoja zabrala jego pienadza
    i poszla szczesliwa a bankomata jego wyrobila. Bankomata dobra ale biedna, bo
    twoja bogata!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2005-02-02 10:13:21
    Od: "Zora" <z...@g...pl>

    Nie wiem czy to o to chodzi, ale mnie razu jednego 2x2000zł za jednym
    podejściem ściągnęło z konta /2 karty/, no i poczekałam trochę na zwrot :)