  • 1. Data: 2008-11-20 18:40:27
    Temat: Bankomaty eCard - nie stawiają?
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Witam.
    Czy odnoszę poprawne wrażenie, że eCard jak by przystopował, bądź też
    dosadnie rzecz ujmując całkowicie stanął ze stawianiem nowych bankomatów?
    Czy ma to oznaczać, że włodarze eCardu położyli lagunie na tym segmencie
    swojej działalności?

  • 2. Data: 2008-11-20 19:12:08
    Temat: Re: Bankomaty eCard - nie stawiają?
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Czy odnoszę poprawne wrażenie, że eCard jak by przystopował, bądź też
    > dosadnie rzecz ujmując całkowicie stanął ze stawianiem nowych bankomatów?

    Raczej to juz koniec nie tyle bankomatatow a eCardu - ciekawe czy jakas siec
    je przejmie czy po prostu znikna?

    http://webhosting.pl/eCard..na.progu.bankructwa.Tnie
    .koszty.i.szuka.rezerw

    Pozdr.,
    Pio

  • 3. Data: 2008-11-20 21:10:09
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Ten opis sytuacji w spółce jest bardzo ugrzeczniony. W rzeczywistości ma
    ona obecnie dwóch nieuznającyh się nawzajem prezesów. Była nawet jakaś
    akcja z ochroną, która miała nie wpuszczać jednej ze stron do firmy.

  • 4. Data: 2008-11-20 21:19:35
    Od: k...@o...pl

    On 20 Lis, 22:10, Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej> wrote:
    > Ten opis sytuacji w spółce jest bardzo ugrzeczniony. W rzeczywistości ma
    > ona obecnie dwóch nieuznającyh się nawzajem prezesów. Była nawet jakaś
    > akcja z ochroną, która miała nie wpuszczać jednej ze stron do firmy.

    Bankomaty mniej istotne, ale eCard jest najlepsze przy płaceniu w
    necie, a do doładowania kont telefonów karta płatniczą całkiem
    bezkonkurencyjny (wszystkie systemy oparte na PolCardzie i BlueMedia
    są do niczego...)

  • 5. Data: 2008-11-20 21:35:20
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

> [...]
    > necie, a do doładowania kont telefonów karta płatniczą całkiem
    > bezkonkurencyjny (wszystkie systemy oparte na PolCardzie i BlueMedia

    Na czym polega roznica dla uzytkownika?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2008-11-20 21:44:44
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Ten opis sytuacji w spółce jest bardzo ugrzeczniony. W rzeczywistości ma
    > ona obecnie dwóch nieuznającyh się nawzajem prezesów. Była nawet jakaś

    hm - sad nie zarejestrowal przeciez "nowego" ktorego "powolanie" od razu
    wydawalo sie
    niezgodne z przepisami - tak wiec imho powienien byc "stary"...

    Ciekawe rowniez co z np. umowami podpisanymi przez "nowego"? Ja tam
    przyszlosci nie widze - przy takiej sytuacji juz dawno powinni oglosic
    upadlosc

    Pozdr.,
    Pio

  • 7. Data: 2008-11-20 23:54:39
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Piotr Karski napisał:
    > Witam.
    > Czy odnoszę poprawne wrażenie, że eCard jak by przystopował, bądź też
    > dosadnie rzecz ujmując całkowicie stanął ze stawianiem nowych bankomatów?
    Albo i się wręcz zwija. W mojej wiosce pojawił się ecard w Kauflandzie,
    ale szybko "zmienił się" w BZWBK :-)

    Przemek

  • 8. Data: 2008-11-21 08:34:29
    Od: k...@o...pl

    On 20 Lis, 22:35, "Marcin" <u...@u...eu> wrote:

    > Na czym polega roznica dla uzytkownika?
    eCard mi działa zawsze i szybko z PolCardem miałem problemy(typu
    transakcja odrzucona nie wiadomo dlaczego etc.). Przy doładowaniu
    telefonów eCard łatwo przyjmuje karty i nie znam lepszego doładowania
    kk. BlueMedia w ogóle zablokował mój numer na doładowywania kartą
    także nie wiem dlaczego.

  • 9. Data: 2008-11-21 19:50:38
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    <k...@o...pl>
> [...]

    > necie, a do doładowania kont telefonów karta płatniczą całkiem
    > bezkonkurencyjny (wszystkie systemy oparte na PolCardzie i BlueMedia

    Możesz rozwinąć bardziej swoją myśl odnośnie doładowań telefonów? Masz tutaj
    na myśli rozwiązania dla przedsiębiorców, którzy za pośrednictwem eCardu
    sprzedają doładowania telefonów na kartę? Czy też masz na myśli rozwiązania
    przyjazne dla samego użytkownika?

    Osobiście zasilam telefon bezpośrednio z konta bankowego (mBank, Multibank,
    Inteligo) za pośrednictwem firmy BlueMedia. Z obserwacji (nie miałem okazji
    korzystać) wnioskuję, że doładowanie telefonu za pośrednictwem stron
    polpay.net (działeczka eCard'u) działa podobnie o ile nie tak samo.

  • 10. Data: 2008-11-21 19:51:49
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Piotr" news:gg4d62$mqj$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Raczej to juz koniec nie tyle bankomatatow a eCardu - ciekawe czy jakas
    siec
    > je przejmie czy po prostu znikna?

    Zniknąć raczej nie znikną bo trochę ich już postawili. Może Polcard się nimi
    zainteresuje? W końcu jakiś czas temu krążyły po sieci informacje, że ów
    firma rozważa dość poważnie wejście w segment bankomatów.