  • 11. Data: 2008-11-21 19:53:21
    Temat: Re: Bankomaty eCard - nie stawiają?
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Przemysław Kowalik" news:gg4tc2$1vn$1@inews.gazeta.pl

    > Albo i się wręcz zwija. W mojej wiosce pojawił się ecard w Kauflandzie,
    > ale szybko "zmienił się" w BZWBK :-)

    W mojej natomiast z Kauflandu zwinął się bankomat BZ WBK a na jego miejsce
    wskoczył eCard, ale może było to podyktowane tym, że ok 200 metrów od sklepu
    BZ WBK otworzył swój oddział, w którym zainstalował nową maszynę.

  • 12. Data: 2008-11-21 20:24:55
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > Czy odnoszę poprawne wrażenie, że eCard jak by przystopował, bądź też
    > dosadnie rzecz ujmując całkowicie stanął ze stawianiem nowych bankomatów?
    > Czy ma to oznaczać, że włodarze eCardu położyli lagunie na tym segmencie
    > swojej działalności?

    Trzeba jasno powiedzieć rozmieszczenie bankomatów było tragiczne a i teraz nie
    jest o wiele lepsze
    brakuje im widoczności a czasami wystarczy jakiś baner nad bankomatem lub
    przesunięcie go o kilka metrów

    np. w Wiśle w Hotelu Gołębiewski stoi on ukryty w jakimś korytarzu zamiast przy
    recepcji przy której kłębi się kupa klientów

    w Biedronkach są schowane za jakimiś filarami zamiast stać przed sklepem i
    pracować również gdy sklep jest zamknięty

    wystarczy lekko pomyśleć i praktycznie bez większych nakładów można zwiększyć w
    nich ruch o 100%

    no i świadomość klientów: mBank, Multi, Citi, Nordea, Getin, (niektórzy)w BZWBK
    mogą wypłacać w bankomatach eCardu bez prowizji ale po prostu o tym nie wiedzą

  • 13. Data: 2008-11-26 00:09:23
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Piotr Karski wrote:
> [...]
    > wskoczył eCard, ale może było to podyktowane tym, że ok 200 metrów od sklepu
    > BZ WBK otworzył swój oddział, w którym zainstalował nową maszynę.

    U mnie oddziału BZ WBK nie było i nie ma, więc gdzie stoi to bez
    różnicy :-).
    Z innych ciekawostek - z drugiej strony wsi jest Carrefour Express, w
    którym przez czas jakiś stał Euronet, który nagle się przemienił w
    Cash4You. Niemniej naklejka na drzwiach wejściowych jest dalej z
    Euronetu :-P.

    Przemek

  • 14. Data: 2008-11-30 20:31:01
    Od: "magnat" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > którym przez czas jakiś stał Euronet, który nagle się przemienił w
    > Cash4You. Niemniej naklejka na drzwiach wejściowych jest dalej z

    Konkurencja na rynku robi się ostra
    firmy walczą o dobre lokalizację pewnie płacąc dużo właścicielom obiektów
    niedługo wejdzie na rynek Polcard i będzie jeszcze ciekawiej