  • 11. Data: 2011-09-16 11:18:15
    Temat: Re: Bankomaty recyklingowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j4v945$1q5$...@i...gazeta.pl

    > Człowiek wyjmie banknoty, obejrzy, pomaca, zważy, sprawdzi istnienie znaków

    > A Chińczyk będzie temu przyglądał się i będzie cieszył się tym,

    Złośliwym -- mowa o prawie (i możliwościach) w Polsce, dlatego
    raz piszę o człowieku (domyślnie w Polsce) a raz o Chińczyku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2011-10-06 07:09:58
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" j4v945$1q5$...@i...gazeta.pl

    > Złośliwym -- mowa o prawie (i możliwościach) w Polsce, dlatego
    > raz piszę o człowieku (domyślnie w Polsce) a raz o Chińczyku.

    Dowiedziałem się właśnie, że takie maszyny jednak mogą być w Polsce, ale
    w środku i tak osobno jest wpłatomat i osobno bankomat - urządzenie nie
    może wypłacić danej osobie pieniędzy, które ktoś wcześniej wpłacił bez
    ingerencji człowieka z banku czy kogoś podobnego.