  • 61. Data: 2006-08-12 16:35:53
    Temat: Re: [OT] Bankonet
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Sat, 12 Aug 2006 14:04:01 +0000 (UTC), Cyprian Sawicki napisał(a):

    > Muszę "odszczekać" nie-działanie Bankonetu w wersji LUKAS + token. Działa, pod
    > warunkiem nie wpisania domyślnie hasła a podania go dopiero przy samym
    > pobieraniu salda. Funkcjonalność - to muszę przyznać mimo wcześniejszej
    > krytyki - zdecydowanie przewyższa to co daje mi Lukas.
    Mi niestety mimo komunikatu o pobieraniu czegoś z Lukasa nie wyświetla
    operacji na koncie, tak jakby nic nie zostało ściągnięte. Nie wiem czy po
    zarejestrowaniu się coś zmieni, na razie tak jakby nie działało...

  • 62. Data: 2006-08-12 17:33:17
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jacek napisał(a):

    > A majac swojego czlowieka u boku prezydenta dopiero mozna :-)

    Zależy jakiego prezydenta ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 63. Data: 2006-08-12 17:34:08
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Nco napisał(a):

    > BPH

    W przypadku kart kredytowych też? :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 64. Data: 2006-08-12 17:37:39
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    turczy napisał(a):

    > Może miałem pecha, ale: Mam rachunki w 4 bankach, sprawdziłem pierwsze trzy
    > i nic nie działa. Jakbym kupił przed sprawdzeniem to bym sobie pluł w brode.

    A ja nie pluję sobie w brodę. Mam konta w WBK, Mbanku, Inteligo, Multibanku
    i ING Bank Śląski. Bez problemu Bankonet pobiera z każdego wyciągi

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 65. Data: 2006-08-12 19:28:24
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 12 Aug 2006 19:37:39 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

    > A ja nie pluję sobie w brodę. Mam konta w WBK, Mbanku, Inteligo, Multibanku
    > i ING Bank Śląski. Bez problemu Bankonet pobiera z każdego wyciągi

    A jak wygląda to pobieranie wyciągów? Czy tak, jak w programie "eBank
    Express", gdzie muszę otworzyć okno z każdą operacją i każdą operację
    wczytać z osobna, czy też jest jakiś automat, który to wykonuje?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 66. Data: 2006-08-12 22:37:37
    Od: "JotKa" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@U...pl> napisał w wiadomości

    > W przypadku produktu jakim jest Bankonet kwestia gruntownego
    > przetestowania
    > nie wchodzi w ogóle w rachubę.
    > Z tej prostej przyczyny, że strony banków zmieniają się co jakiś czas, co
    > jest przyczyną błędnego lub zupełnego nie działania modułu bankowego
    > obsługującego dany bank.

    Ale to klienta, za przeproszeniem, guzik obchodzi. Klienta nie interesuje,
    że nie dogadaliście się z bankami a te nie udzielają Wam informacji. Klient
    płaci to program ma działać a nie gdy bank wznowi oprogramowanie do obsługi
    kont to się Wasz soft się sypie. Bankowość elektroniczna jest na tyle
    dynamicznie rozwijająca się, że co rusz banki wprowadzają nowe usługi,
    unowocześniają stare itd. Za każdym razem będziecie się tłumaczyć "nie nasza
    wina, bank zmienił coś"? Bzdura jakaś totalna...

    --
    Pozdrawiam,
    J.

  • 67. Data: 2006-08-13 07:14:58
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Chris napisał(a):

    > A jak wygląda to pobieranie wyciągów? Czy tak, jak w programie "eBank
    > Express", gdzie muszę otworzyć okno z każdą operacją i każdą operację
    > wczytać z osobna, czy też jest jakiś automat, który to wykonuje?

    Nie. Pobierane są wyciągi jednocześnie ze wszystkich banków na liście

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 68. Data: 2006-08-13 07:43:46
    Od: Nco <n...@v...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > W przypadku kart kredytowych też? :)

    Przeciez rozmawiamy o kontach osobistych a nie KK

    Pzdr
    Nco

  • 69. Data: 2006-08-13 14:28:44
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 13 Aug 2006 09:14:58 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

    > Nie. Pobierane są wyciągi jednocześnie ze wszystkich banków na liście

    Wygląda interesująco, ale mimo wszystko strach instalować :(
    Czy istnieje jakaś możliwość obejrzenia w działaniu wersji
    demonstracyjnej?
    Od jak dawna używasz tego programu?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 70. Data: 2006-08-13 16:56:45
    Temat: Re: Bankonet
    Od: "elx" <e...@o...pl>

    Nco napisał(a):

    > Przeciez rozmawiamy o kontach osobistych a nie KK
    >
    > Pzdr
    > Nco

    Poruszając ten wątek - w BPH funkcjonuje powiadomienie mailem (smsem
    także) o autoryzacji KK, a więc zmiane salda będziesz mógł
    kontrolować:)

    pozdr.
    elx