  • 31. Data: 2010-12-23 21:24:57
    Temat: Re: Bankowe hity i upadki 2010
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2010-12-23 21:10, Ra pisze:
    > Rozumiem że na start trzeba wyłożyć 50zł za token i 40 za dostarczenie

    Dostarczenie karty pocztą polską jest darmowe, a tokena mieć nie trzeba,
    bo są bezpłatne listy haseł jednorazowych.

  • 32. Data: 2010-12-23 22:05:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-23 12:34, neoniusz pisze:
    > Bardzo nie lubie Alioru, ale ciesze sie, ze dali mozliwosc zarobienia
    > kilkuset zlotych za samo zalozenie rachunku. W porownianiu z tym premia
    > 100zl wypada blado. Jeszcze przez pol roku beda mi wplywac po 50zl na
    > konto Aliorowe...

    To dlaczego mnie 50 zł wpływało tylko przez 3 miesiące, a nie przez pół
    roku?

    --
    animka

  • 33. Data: 2010-12-23 22:23:22
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Gru, 15:36, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Wydales w tym roku kilkadziesiat tysiecy zlotych na piatkowe zakupy w
    > markecie? a !

    Mozna robic zakupy dla całej rodziny bliższej, dalszej, sąsiadów...;)

  • 34. Data: 2010-12-23 22:40:18
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 23 Gru, 11:56, Simple Man <c...@l...de> wrote:
    /.../

    Ja do upadków zaliczyłbym ostatnie seryjne awarie systemów bankowych.
    W przypadku takiego mBanku wiadomo już od jakiegoś czasu, że
    modyfikacja systemu transakcyjnego oznacza wysokie prawdopodobieństwo
    wystąpienia mieszanki dziwów, cudów i niedziałania.
    W Dzienniku był niedawno artykuł w tej materii, w którym anonimowo
    wypowiadał się ktoś z firm informatycznych obsługujących banki i
    tłumaczył, że te obcięły budżety informatyczne co musiało odbić się na
    jakości usług. To by tłumaczyło dlaczego awarie zdarzają się seriami w
    wielu bankach.

  • 35. Data: 2010-12-24 07:21:13
    Od: Szymon <...@2...pl>

    > Wydales w tym roku kilkadziesiat tysiecy zlotych na piatkowe zakupy w
    > markecie? Łał!

    Wbrew pozorom jest to dość proste. Wyobraź sobie, że przeciętny koszyk
    dla rodziny to 200zł. Pomnóż przez 50 tygodni w roku i już masz 10.000.
    Do tego dodaj, że można tam kupować nie tylko jedzenie, ale i sprzęt
    elektroniczny. Wystarczy nabyć telewizor i już jesteś +300zł. Wyrabiając
    kartę Carrefour śledzę promocje tam i tam kupuję po prostu. Czasami nie
    przegapiam prawdziwych okazji. Całkiem realny przykład: laptop Lenovo
    3GB RAM 500GB HDD za 2199. W gazetkowej promocji przeceniony na 1999. Do
    tego dawali e-bon 200zł, a kupując go w piątek dostałem jeszcze 200zł z
    karty. Czyli nabyłem taki sprzęt za 1600zł. W stosunku do ceny
    pierwotnej jestem +600zł. Laptop użytkuje moja koleżanka, która akurat
    potrzebowała, ale gdy opowiedziałem historię w pracy to wyszło, że
    jeszcze 3 inne osoby chciałyby z tego skorzystać. Więc wiesz... Patrzę
    na to tak - gdybym nie miał karty to pewnie nie śledziłbym promocji i
    nie kupował w Carrefour, ergo nie miałbym zysków z karty.

  • 36. Data: 2010-12-24 07:22:11
    Od: Szymon <...@2...pl>

    W dniu 2010-12-23 23:23, Krzysiek pisze:

    > Mozna robic zakupy dla całej rodziny bliższej, dalszej, sąsiadów...;)

    Można też nabyć sprzęt elektroniczny i na pojedynczym zakupie zysk z
    posiadania karty idzie w setki złotych. Carrefour to nie tylko bułeczki.

  • 37. Data: 2010-12-24 08:38:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-23 23:05, animka pisze:

    > To dlaczego mnie 50 zł wpływało tylko przez 3 miesiące, a nie przez pół
    > roku?

    Bo Orange im powiedzialo, ze dali ci tak dobry abonamanet, ze oni juz
    nie musza dodawac zadnych premii!

    Jest tez druga mozliwosc:

    https://przywileje.aliorbank.pl/regulamin

    Oj animka, animka, czy ty kiedys sie ogarniesz?

  • 38. Data: 2010-12-24 09:21:12
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 23 Gru, 20:26, MK <m...@i...pl> wrote:

    > A skad takie informacje czerpiesz. Paypass + offline to jest jedna z
    > lepszych rzeczy, ktore sie pojawily. Ja jestem z tego bardzo
    > zadowolony, w koncu platnosc trwa ulamek sekundy :). Maksymalna
    > dzienna liczba platnosci wynosi 5, a kazdego dnia sa aktualizowane
    > stoplisty, wiec nie sadze, ze by dalo sie wykonac ich wiecej niz 10.
    > Nie spoktalem sie z przypadkiem gdzie bank odrzuca reklamacje
    > dotyczace transakcji paypassowych skradziona karta. Znasz takie
    > przypadki?

    Regulamin tych kart mowi bardzo wyraznie, kto odpowiada za tranzakcje
    bez uzycia pinu - klient.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 39. Data: 2010-12-24 10:51:09
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 24 Gru, 10:21, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Regulamin tych kart mowi bardzo wyraznie, kto odpowiada za tranzakcje
    > bez uzycia pinu - klient.

    Zacytuj :)

    MK

  • 40. Data: 2010-12-24 13:15:55
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Simple Man pisze:

    > Moim zdaniem najlepsze produkty 2010 r. to :

    - Citigold - po ostatniej zmianie toip uzyskanie darmowości konta jest
    banalnie proste, a w zamian za odrobinę klikania mamy rachunek w
    "porządnym" banku i do tego całkowicie darmowe wszystko, łącznie z
    obsługą w oddziałach, przelewami walutowymi i nawet Sorbnetem. :-)

    --
    MiCHA