  • 51. Data: 2010-12-26 22:05:35
    Temat: Re: Bankowe hity i upadki 2010
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-26 21:44, Simple Man pisze:
> [...]
    w banku składa się "Zlecenie przekazywania wynagrodzenia za pracę..."
    nie wiem czy to oznacza że oni sami powiadamiają firmę o zmianie konta,
    wydaje mi się powinna takie listy spuszczać na drzewo
    > Oni nie tylko czy jak zatytułujesz przelew "wynagrodzenia za pracę za
    > miesiąc X" to jesteś pewien czy nie przyczepi się do tego jakiś urząd
    > skarbowy (gdy wykryje coś takiego) ?

    nie przecież ty widniejesz jako nadawca poza tym łatwo sprawdzić jaka
    była droga twojej wypłaty
    ja myślę żeby nawet im przelewać wypłatę a następnie pchnąć ją do
    rajfiego + dopełnienie brakującej reszty
    najwyżej zlikwiduje konto w inteligo żeby zmniejszyć trochę liczbę kont

  • 52. Data: 2010-12-26 22:41:56
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Simple Man pisze:

    > czy jak zatytułujesz przelew "wynagrodzenia za pracę za
    > miesiąc X" to jesteś pewien czy nie przyczepi się do tego jakiś urząd
    > skarbowy (gdy wykryje coś takiego) ?

    Po pierwsze, to US nie powinien się sam z siebie o tym dowiedzieć, bo
    jest coś takiego tajemnica bankowa, a po drugie - jak już się dowie - to
    i tak nie ma nic nielegalnego w przelewaniu własnych pieniędzy z jednego
    własnego rachunku na inny własny rachunek. US może się co najwyżej
    zainteresować skąd "najpierw" się wzięły te środki na pierwszym rachunku.

    --
    MiCHA

  • 53. Data: 2010-12-26 22:44:15
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Ra pisze:

    > w banku składa się "Zlecenie przekazywania wynagrodzenia za pracę..."
    > nie wiem czy to oznacza że oni sami powiadamiają firmę o zmianie konta,

    Teoretycznie tak, ale... jak składając ten papier wspomniałem, że w
    firmie to i tak ja robię przelewy, to... po prostu oddali mi go i
    poprosili, abym zaniósł do firmy. Zrobili sobie tylko ksero do archiwum. :-)

    --
    MiCHA

  • 54. Data: 2010-12-27 00:04:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 23:41:56 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Po pierwsze, to US nie powinien się sam z siebie o tym dowiedzieć, bo
    > jest coś takiego tajemnica bankowa, a po drugie - jak już się dowie - to

    A po trzecie to i tak nie ma znaczenia, bo przelew "od siebie" się nie
    liczy...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 55. Data: 2010-12-27 06:39:09
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > A po trzecie to i tak nie ma znaczenia, bo przelew "od siebie" się nie
    > liczy...

    A co ja napisałem w punkcie "po drugie"?

    --
    MiCHA

  • 56. Data: 2010-12-27 13:53:18
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 08:21:13 +0100, Szymon napisał(a):

    > Patrzę
    > na to tak - gdybym nie miał karty to pewnie nie śledziłbym promocji i
    > nie kupował w Carrefour, ergo nie miałbym zysków z karty.

    Jest jeszcze jedna zaleta, oddzielna kasa. Ponieważ zniżki są tylko w
    piątki to mocno skraca czas stania w kolejce (w piątki po południu niestety
    masa ludzi robi zakupy). W zasadzie to jest główny powód dla którego się
    nad tą kartą zastanawiam.

    --
    Kojer

  • 57. Data: 2010-12-27 14:04:10
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 27 Gru, 14:53, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Jest jeszcze jedna zaleta, oddzielna kasa. Poniewa zni ki s tylko w
    > pi tki to mocno skraca czas stania w kolejce (w pi tki po po udniu niestety
    > masa ludzi robi zakupy). W zasadzie to jest g wny pow d dla kt rego si
    > nad t kart zastanawiam.

    Kasa? Jak z inna karta przyjdziesz to odesla z kwitkiem?

    Zerknij na to...

    http://www.millenniumbank.pl/pl/klienci-indywidualni
    /karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-masterca
    rd-impresja/
    unikasz kolejek - w sklepach Carrefour możesz płacić za zakupy w
    specjalnych kasach oznaczonych neonem "Kasa dla płacących kartą
    Carrefour VISA".

    MK

  • 58. Data: 2010-12-27 15:11:16
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-12-27 15:04, MK pisze:
> [...]
    > unikasz kolejek - w sklepach Carrefour możesz płacić za zakupy w
    > specjalnych kasach oznaczonych neonem "Kasa dla płacących kartą

    Te kasy są dla płacących ogólnie kartami, więc może i kolejka bywa
    mniejsza, ale tylko jeśli ta kasa jest w ogóle czynna (co nie zdarza się
    zbyt często).

    --
    Raf

  • 59. Data: 2010-12-27 15:12:06
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-12-24 08:22, Szymon pisze:
    > Można też nabyć sprzęt elektroniczny i na pojedynczym zakupie zysk z
    > posiadania karty idzie w setki złotych. Carrefour to nie tylko bułeczki.

    A jakbyś kupił to samo w sklepie internetowym to i zysk byłby podobny i
    kasa by była w gotówce a nie w bonach.

    --
    Raf

  • 60. Data: 2010-12-27 15:20:23
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 16:11:16 +0100, Rafał napisał(a):

    /karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-masterca
    rd-impresja/
    > Te kasy są dla płacących ogólnie kartami,

    Nie, wyraźnie są oznaczone "dla płacących kartą Visa Carrefour" i z innymi
    kartami odsyłają.

    > więc może i kolejka bywa
    > mniejsza, ale tylko jeśli ta kasa jest w ogóle czynna (co nie zdarza się
    > zbyt często).

    Jak masz kartę to wystarczy podejść do tej kasy nawet jak nikogo nie ma i
    zaraz pojawia się kasjer.

    --
    Kojer