  • 61. Data: 2010-12-27 15:22:00
    Temat: Re: Bankowe hity i upadki 2010
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-27 16:12, Rafał pisze:

    > A jakbyś kupił to samo w sklepie internetowym to i zysk byłby podobny i
    > kasa by była w gotówce a nie w bonach.

    nie zawsze, jakiś czas temu szukałem lapka, określony model samsunga
    komuś na urodziny, w 2-3 sklepach cena była bdb ale go nie było, poza
    tym miałem mało czasu
    i przypadkiem już zrezygnowany wstąpiłem do carefurra i był
    nawet można było go wziąć na 3 raty 0% ale było dużo papierkologii więc
    zapłaciłem kk

  • 62. Data: 2010-12-27 16:44:25
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-12-27 16:20, Robert Kois pisze:
    > Nie, wyraźnie są oznaczone "dla płacących kartą Visa Carrefour" i z innymi
    > kartami odsyłają.

    No to u mnie jest inny Carrefour.

    > Jak masz kartę to wystarczy podejść do tej kasy nawet jak nikogo nie ma i
    > zaraz pojawia się kasjer.

    A tu to już w ogóle jest inny świat. Chociaż jak pomyślę jak sobie
    kwitłem w Złoty Tarasach parę minut pod samoobsługową kasą aż mi pani
    zatwierdzi alkohol to nie wiem czy gdzie indziej też jest tak "zaraz".

    --
    Raf

  • 63. Data: 2010-12-27 19:28:44
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Rafał pisze:

    > A jakbyś kupił to samo w sklepie internetowym to i zysk byłby podobny i
    > kasa by była w gotówce a nie w bonach.

    Myślę, że prawdziwe kokosy robi się na kupowaniu "dla kogoś" (np. dla
    pracodawcy, hehe) i płaceniu za to własną kartą. :-)

    --
    MiCHA

  • 64. Data: 2010-12-27 19:30:11
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Robert Kois pisze:

    > Jest jeszcze jedna zaleta, oddzielna kasa. Ponieważ zniżki są tylko w
    > piątki to mocno skraca czas stania w kolejce (w piątki po południu niestety
    > masa ludzi robi zakupy). W zasadzie to jest główny powód dla którego się
    > nad tą kartą zastanawiam.

    To jest główny powód, dla którego ją mam. :-)

    --
    MiCHA

  • 65. Data: 2010-12-27 19:34:08
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Rafał pisze:

    > A tu to już w ogóle jest inny świat. Chociaż jak pomyślę jak sobie
    > kwitłem w Złoty Tarasach parę minut pod samoobsługową kasą aż mi pani
    > zatwierdzi alkohol to nie wiem czy gdzie indziej też jest tak "zaraz".

    O ile pamiętam, to w Złotych jest Carrefour Express. "Prawdziwy"
    Carrefour jest np. w Arkadii - i tam jak najbardziej jest magiczna kasa,
    która nawet jak jest zamknięta, to jest otwarta. :-)

    --
    MiCHA

  • 66. Data: 2010-12-27 19:37:01
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 17:44:25 +0100, Rafał napisał(a):

    > No to u mnie jest inny Carrefour.

    Wrocław Borek :)

    > A tu to już w ogóle jest inny świat. Chociaż jak pomyślę jak sobie
    > kwitłem w Złoty Tarasach parę minut pod samoobsługową kasą aż mi pani
    > zatwierdzi alkohol to nie wiem czy gdzie indziej też jest tak "zaraz".

    Alkohol w naszym C jest na oddzielnym stoisku. Na normalnych kasach tylko
    piwo. Z samoobsługowych nie udało mi się jeszcze skorzystać bo mają do 15
    produktów (a ja zwykle mam sporo więcej)

    --
    Kojer

  • 67. Data: 2010-12-27 19:50:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ifapg6$nfl$...@i...gazeta.pl...

    > To jest główny powód, dla którego ją mam. :-)

    No proszę, jak widzę wszyscy ją mają lub chcą mieć dla czasu stania w
    kolejce.

    A ja ją mam dla zniżek. Czas stania w kolejce mam gdzieś. :)

  • 68. Data: 2010-12-27 20:35:14
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 20:50:46 +0100, MarekZ napisał(a):

    > No proszę, jak widzę wszyscy ją mają lub chcą mieć dla czasu stania w
    > kolejce.
    > A ja ją mam dla zniżek. Czas stania w kolejce mam gdzieś. :)

    2h czasu jest dla mnie więcej warte niż 10% zniżek z tego co im płacę
    (powiedzmy 4xpół godziny w miesiącu). No ale czas oszczędze też robiąc
    zakupy w inny dzień niż piątek :).

    --
    Kojer

  • 69. Data: 2010-12-27 21:11:36
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Do bankowych upadków 2010 dodałbym wykupienie Open Finance przez Getin. :(

  • 70. Data: 2010-12-27 21:18:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <a...@W...gazeta.pl> writes:

    > Do bankowych upadków 2010 dodałbym wykupienie Open Finance przez Getin. :(

    Jak to "wykupienie" Przecież oni cały czas byli razem?
    KJ

    Keyboard error press F1 continue