  • 1. Data: 2002-12-13 22:42:53
    Temat: Bankowość elektroniczna
    Od: "ania" <t...@w...pl>

    Poszukuję literatury na ten temat do pracy magisterskiej, jeżeli
    dysponujecie konkretnymi tytułami, notatkami przyślijcie

    Ania Kasprzak

  • 2. Data: 2002-12-14 00:28:49
    Temat: Re: Bankowość elektroniczna
    Od: m...@p...onet.pl

    nie bede pisał kto coś takiego może mieć, bo znowu będzie, że nasyłam ludzi na
    Amre

  • 3. Data: 2002-12-14 10:32:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > nie bede pisał kto coś takiego może mieć, bo znowu będzie, że
    nasyłam ludzi na
    > Amre

    ;)

    www.prnews.pl
    www.ebanki.pl

    Oprocz tego Gazeta Bankowa, Bank, Bank i Kredyt. Duzo o samej
    bankowosci jest w gazetach marketingowych typu Brief, Media i
    Marketing.
    Przejrzyj dokladnie archiwum www.idg.pl

    Ksiazek malo (baaardzo malo) i zazwyczaj moga posluzyc do opisania
    historii :)
    Aczkolwiek - jesli masz mozliwosc - pojawia sie corazwiecej materialow
    pokonferencyjnych i zeszytow naukowych. Co prawda jakos tego jest moim
    zdaniem taka sobie (wiecej bym sie prywatnie spodziewal), to jednak do
    bibliografii jak znalazl.

    przydatne linki:
    www.nbp.pl/publikacje/index.html
    Oraz Centralna Biblioteka Ekonomiczna w Polsce - biblioteka SGH:
    antistes.sgh.waw.pl/ALEPH/

    Koniecznie zobacz archiwum www.rp.pl - jak masz dostep to i
    www.gazeta.pl

    Najciekawsze jest jednak w prasie zagrniacznej (czy to internet czy
    biblioteki udostepniaja bazy umozliwiajace przegladanie czasopism i
    gazet zagranicznych. Pytaj sie o bazy: EBSCO, ProQuest, Emerald).
    Ja mam do tego dostep z SGH lub wdzwaniany (drogi ;) z UW (nie
    pytajcie jak ;)

    Oprocz tego przerozne badania - ale te to rtzeba wyzebrac ;) (jak masz
    kase... :).

    Polecam takze napisac do jakiegos rzecznika prasowego - np Szymon
    Midera z mBanku wiem, ze pomaga. Podeslalem kilku ludzi i kazdy cos
    dostal. :)

    Niestety Inteligo albo mnie nie lubi ;) albo dalej do konca grudnia
    zapracowane nowa kampania reklamowa.

    No - to chyba tyle - mozesz szukac! :)

    Pozdrawiam i powodzenia.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 4. Data: 2002-12-14 23:50:55
    Od: "CieniasTheKing" <c...@o...pl>

    a nie latwiej sie przejsc po kilku bankach, powiedz ze piszesz .... powinni
    dac materaily, koniecznie wpadnij do dzialu PR+Marketing ... moze jeszcze i
    prace zalapiesz jak sie dobrze zakrecisz

  • 5. Data: 2002-12-15 00:06:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > dac materaily, koniecznie wpadnij do dzialu PR+Marketing ... moze
    jeszcze i
    > prace zalapiesz jak sie dobrze zakrecisz

    No tak w centralach to raczej jej nie przyjma bez umowienia :) A i o
    materialy trudno...
    Najlepsze jest to, ze obiecuja, a potem na zapominaja ;))