  • 1. Data: 2008-07-09 11:42:05
    Temat: Bankowość elektroniczna - ankieta do pracy magisterskiej
    Od: marcino19 <m...@t...pl>

    Witam,

    Mam do was WIELKĄ prośbę.

    Czy mogłybyście w wolnej w chwili wskoczyć na stronkę:

    http://www.ankietka.pl/survey/show/id/14664/analiza-
    bankowosci-elektronicznej-w-polsce.html

    I wypełnić tą krótką ankietkę?

    Ankieta ta jest mojego autorstwa i dotyczy bankowości elektronicznej.
    Wyniki ankiety posłużą mi do pracy magisterskiej, w trakcie pisania
    której właśnie jestem.

    Z góry wielkie dzięki.

    Pozdrawiam
    Marcin Piekarski

  • 2. Data: 2008-07-10 04:12:45
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "marcino19" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Ankieta ta jest mojego autorstwa i dotyczy bankowości elektronicznej.
    > Wyniki ankiety posłużą mi do pracy magisterskiej, w trakcie pisania

    Punkt 11 ankiety bez sensu (nieuczciwe pytanie). Prosisz o podanie elementu
    "do poprawy", ale zezwalasz na wybór tylko jednego ("bezpieczeństwo"). A
    jeśli ktoś chciałby wyszczególnić inny "element"?

    Badasz opinię czy też ta ankieta ma coś udowodnić?

    k.

  • 3. Data: 2008-07-10 04:26:16
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marcino19" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
    /.../

    13.6 Brak pola na wpisanie "jakie".

    15.1 Powinno być wielokrotnego wyboru.

    Z analizy punktu 16.1 - człowieku, najwyraźniej chcesz udowodnić twierdzenie
    przyjęte A PRIORI, że "bankowość elektroniczna nie jest bezpieczna". Wiesz,
    to się po polsku nazywa to nierzetelność naukowa. Takie badanie to możesz
    sobie.......

    Zaliczenie pracy też ustaliłeś z promotorem a priori?

    k.

    PS. Polecam zajęcia z metodologii badań statystycznych. Primo, nie wolno
    sugerować "właściwej odpowiedzi".

  • 4. Data: 2008-07-10 11:38:40
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g542mh$q2u$1@news.interia.pl, *kashmiri* wrote:

> [...]
    > Takie badanie to możesz sobie.......
    >
    > Zaliczenie pracy też ustaliłeś z promotorem a priori?

    Mysle ze po to tak sformuowal pytania zeby idealnie mu poparly teze z mgr.
    Bo inaczej mialby klopot jakby z ankiety wyszlo co innego... I trzeba by ja
    naginac albo wrecz zmienic cos w "gotowej" pracy mgr... ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."