  • 1. Data: 2004-08-25 23:01:14
    Temat: Bankowy rejestr jak długo
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Cześć;
    Trafiło mi się trafić do BR'u :( ale minął prawie rok a bank odmówil mi
    wypisania mnie z tamtąd

    Podają że dwa lata po uregulowaniu zadłużenia a tu znalazłem takie coś:

    http://www.giodo.gov.pl/plik/id_p/495/j/pl/

    Na decyzję została wniesiona skarga przez Związek Banków Polskich do
    Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.
    nie mogę znaleźć jaki był finał efekt tej skargi może ktoś
    pomoże...

    Zastanawiam się również czy pownienem podać bank do sądu bo do
    arbitra chyba się to nie kwalifikuje

    pozdrawiam dannyp

  • 2. Data: 2004-08-26 10:53:32
    Temat: Re: Bankowy rejestr jak długo
    Od: "Piotrek" <petero2@o2_WYKASUJ.pl>

    Użytkownik "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | pomoże...
    |

    | Zastanawiam się również czy pownienem podać bank do sądu bo do

    patrz w dzisiejszesz GW. BIK mowi, ze 7 lat moze trzymac dane. Wojewodzki
    NSA stwierdzil, ze dane powinny byc kasowane po splaceniu kredytu. Wyrok nie
    jest prawomocny,

  • 3. Data: 2004-08-26 13:01:06
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Na decyzję została wniesiona skarga przez Związek Banków Polskich do
    > Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.
    >      nie mogę znaleźć jaki był finał efekt tej skargi może ktoś
    > pomoże...

    Zajrzyj do dzisiejszej "Rzeczpospolitej" na żółte strony - tam akurat o tym
    piszą...

    m23m

  • 4. Data: 2004-08-28 08:27:34
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > Zajrzyj do dzisiejszej "Rzeczpospolitej" na żółte strony - tam akurat
    o tym
    > piszą...

    Hehe, ale trafiłem. Ciekawe tylko czy orzeczenie skrgę oddalającą znowu
    zaskarżą do NSA czy pozwolą się mu uprawomocnić.....

    Dannyp

  • 5. Data: 2004-08-28 13:44:03
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    danny__p wrote:
    > Hehe, ale trafiłem. Ciekawe tylko czy orzeczenie skrgę oddalającą znowu
    > zaskarżą do NSA czy pozwolą się mu uprawomocnić.....

    zaskarżą...

    KG

  • 6. Data: 2004-08-28 15:00:45
    Od: "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl>

    > zaskarżą...

    Czy ktoś mógłby mi przybliżyć proces legislacyjny - ile to może trwać ?

    dannyp

  • 7. Data: 2004-08-28 16:37:35
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    danny__p wrote:
    > Czy ktoś mógłby mi przybliżyć proces legislacyjny - ile to może trwać ?

    Na wniesienie skargi kasacyjnej maja 30 dni od doręczenia orzeczenia WSA
    z uzasadnieniem. A NSA rozpatrzy skargę... jak rozpatrzy. Kilka
    miesięcy co najmniej.

    KG