  • 31. Data: 2011-02-17 08:27:35
    Temat: Re: Bankowy szczyt głupoty....
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MK pisze:

    > Z przesylek 'pakietowych" to pamietam Millennium, gdzie karte z PINem
    > sie odbieralo w oddziale i Toyota Bank, gdzie dostarczal ja kurier.

    Mi Półbank wysłał kiedyś kartę i pin kurierem w jednej kopercie. Kurier
    mnie nie zastał, więc zostawił kopertę w skrzynce. :-)

    --
    MiCHA

  • 32. Data: 2011-02-17 13:01:47
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 17.02.2011 09:25, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Ale nie wszystkie terminale są na pin. Trzeba szukać terminali Pekao. :-)

    No właśnie. Wczoraj w takim płaciłem kartą Citi z chipem i paskiem (BOK
    na Dw. Centralnym). Oczywiście karta została przesunięta przez czytnik
    paska umieszczony przy monitorze kasy, mimo że przede mną stał pinpad z
    czytnikiem chipów. To normalne?

  • 33. Data: 2011-02-17 19:03:04
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >No dobra ale to jest nowe konto, więc teoretycznie dopóki nie dostaniesz
    >karty i pinu, to nic nie musisz tam przelewać i raczej tak każdy robi,
    >także wydaje mi się że trochę na siłę szukasz sensacji.
    >Ten bank to BZWBK o ile dobrze pamiętam?

    Na dbNet stawiam. Wygrałem?

  • 34. Data: 2011-02-17 19:13:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-16 22:34, Krzysztof pisze:

    > ten bank nazywa sie BGZ

    Nie. W BGŻ jest inny poziom debilizmu ;)

    Zakładasz konto. Karta przychodzi pocztą, a w niej instrukcja:
    Wyślij SMS o treści HASŁO (hasło jest w liście z kartą) na NUMER
    (Numer jest w liście z kartą). SMS musisz wysłać z telefonu kom,
    który wskazałeś przy zakładaniu konta.

    Wysyłasz sms zgodnie z instrukcją, i dostajesz sms zwrotny o treści:

    ŻĄDANIE WYGENEROWANIA NUMERU PIN NIE MOŻE BYĆ ZREALIZOWANE -
    skontaktuj się z BGŻ pod numerem telefonu.

    Kontaktujesz się, a tam ci mówią : no wie pan, jest jakiś błąd.
    Proszę złożyć pisemną reklamację.

    6008

  • 35. Data: 2011-02-18 08:00:22
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2011-02-16 21:54, RobertS pisze:

    > a mnie (Poznań) przynosi listy codziennie i na 100% wrzucił mi je do
    > skrzynki razem

    A czy obie wysłane były tego samego dnia? U mnie w sobotę poczta pracuje
    ale nie pracują listonosze więc listy, które dotarły na pocztę w sobotę
    są roznoszone w poniedziałek razem z poniedziałkowymi.

  • 36. Data: 2011-02-18 08:08:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 21:20:25 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > W Półbanku jest lepiej - karta kredytowa przychodzi jako "nieaktywna" i
    > zostaje automatycznie aktywowana przy pierwszym użyciu w sieci. Tak. W
    > sieci. A potem karta działa już w terminalach.

    Pozwolę się nie zgodzić. Wczoraj po ponad 1,5 m-c dostałem w końcu swój
    "duplikat" i próbowałem zapłacić kartą, bez uprzedniej aktywacji na
    partyline, na allegro oraz dodać kartę w paypal - za każdym razem odmowa.
    Po aktywowaniu karty na partyline dopiero poszło.
    Może masz na myśli przypadek kiedy dostajesz kolejną kartę gdyż obecna
    utraciła ważność, to chyba wtedy jest jak mówisz i przychodzi aktywna - o
    ile pamiętam kiedyś było to już na grupie omawiane i jest to rzeczywiście
    poważny babol.
    Ja niby miałem "duplikat" ale w Półbanku oznacza to kartę z nowym nr,
    więc tak naprawdę nową kartę a nie duplikat.

    --
    xbartx

  • 37. Data: 2011-02-18 08:55:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

> [...]
    > partyline, na allegro oraz dodać kartę w paypal - za każdym razem odmowa.
    > Po aktywowaniu karty na partyline dopiero poszło.

    Może zmienili procedury. Ja widzę, że polbank cały czas coś tam grzebie
    (np. zmienili jakiś czas temu certyfikat, coś tam jeszcze było przy
    wyciagach). Więc może tu też.

    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 38. Data: 2011-02-18 09:50:48
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 09:55:46 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Może zmienili procedury. Ja widzę, że polbank cały czas coś tam grzebie
    > (np. zmienili jakiś czas temu certyfikat, coś tam jeszcze było przy
    > wyciagach). Więc może tu też.

    No to zmienili, moje przychodziły aktywne.

    --
    Kojer

  • 39. Data: 2011-02-18 10:06:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 10:50:48 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > No to zmienili, moje przychodziły aktywne.

    Rajfi niedługo tam będzie się za głowę trzymał i próbował coś z tym
    zrobić he he.

    --
    xbartx

  • 40. Data: 2011-02-18 17:54:35
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 21:27:07 +0100, Liwiusz wrote:

    > Właśnie o to się pytam. I nie pisz "przecież", bo dotychczas banki, z
    > których korzystałem, wymagały aktywacji karty przynajmniej na infolinii
    > albo przez system transakcyjny.

    PKOBP zaprasza. :-)

    --
    Michał