  • 21. Data: 2011-11-06 15:49:14
    Temat: Re: Bankrutują czy nie bankrutują ...
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Gdyby się tak przyjrzeć temu wykresowi:
    > http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=GGGB2YR:I
    ND

    > ...to odnośnie "Radiomaryjnego" wyznania Kuźmiuka jeszcze to w kwietniu
    > 2010 oprocentowanie greckich dwulatków wynosiło 5% i nic nie zapowiadało
    > plajty

    Biurokraci UE tworzą modę na Cojones
    http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/36557,biurokra
    ci-ue-tworza-mode-na-cojones

    "[...] Nie wiem, czy to zbieg okoliczności czy nie, ale dziwnym trafem
    wszystko zaczęło się zmieniać "na gorsze" po 10.04.2010 (a miało byc tak
    pięęknieee....). [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2011-11-06 16:14:30
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 14:40:22 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie no Root gdyby Donek nie mał szmalu na wykupienie poszczególnych emisji
    > obligacji to i emisyjna cena na rynku wtónym musiała by spać o adekwatną
    > proporcję (taj jak to pokazuje Kolany na przykładzie greckich obligacji). Po
    > prostu lepiej poinformowani od nas wiedzą, że Donek będzie miał te
    > pieniądze, bo gdyby ich miał nie mieć (miał np. tylko na 50% kwoty
    > potrzebnej do wykupienia obligacji) to cena na rynku wtórnym takiego np....
    >
    > TZ0212
    > http://stooq.pl/q/?s=tz0212&c=3y&t=c&a=lg&b=0
    >
    > ....musiała by wynosić nie 100 a 50 zł....

    Endriu drogi. 160mld to tak duża kwota, że jakby spienięzyć cały ten kraj
    to by może starczyło.
    Nie wierze w to. Jakiś osiołek dodał parę liczb i coś mu tam wyszło. Skoro
    ktoś rzuca liczby a nie podaje ani źródła ani metody, to musi być
    dziennikarz , historyk albo bankier-krawaciarz po kursie tańca. Mnie już to
    mierzi. Wkurzyłeś mnie maksymalnie.

  • 23. Data: 2011-11-06 16:17:19
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 17:14:30 +0100, root napisał(a):

> [...]
    > ktoś rzuca liczby a nie podaje ani źródła ani metody, to musi być
    > dziennikarz , historyk albo bankier-krawaciarz po kursie tańca. Mnie już to

    Skoro w danym momencie dług z tytułu obligacji wynosi 380-500mld, co co w
    tym dziwnego, że w 2012 będzie trzeba rolować 160mld. Kompletnie tego nie
    pojmuję. Przecież tak jest od zawsze. O co ci chodzi?

  • 24. Data: 2011-11-06 16:33:34
    Od: root <r...@v...pl>

> [...]
    >
    > TZ0212
    > http://stooq.pl/q/?s=tz0212&c=3y&t=c&a=lg&b=0
    >
    > ....musiała by wynosić nie 100 a 50 zł....
    Masz Endriu
    Brałem pod uwagę obligi hurtowe (1000zł nominał OK,PS,DZ,WZ)
    W kolejnych latach do wykupu są następujące kwoty
    2012: 101 mld
    2013: 81 mld
    2014: 35 mld

  • 25. Data: 2011-11-06 16:37:20
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    >
    > "[...] Nie wiem, czy to zbieg okoliczności czy nie, ale dziwnym trafem
    > wszystko zaczęło się zmieniać "na gorsze" po 10.04.2010 (a miało byc tak

    Fajnie się to wszystko wpisuje w ostatni post/prognozę Jacka Maliszewskiego
    z 13.07.2010:

    Stopy procentowe w Polsce ruszą w górę, to tylko kwestia czasu
    http://jacekmaliszewski.blox.pl/2010/07/Stopy-procen
    towe-w-Polsce-rusza-w-gore-to-tylko.html

    "[...] Spójrzmy teraz na wykres rentowności amerykańskich 10-letnich
    obligacji skarbowych. Od lutego trwa tam hossa. Rentowność dla kupujących
    wyraźnie spada (spadek rentowności poniżej ważnego poziomu 3,10%), co
    oznacza silny wzrost ceny (kupujący godzą się płacić drożej za kupno
    obligacji).
    Ten ruch kapitału w kierunku amerykańskich papierów skarbowych wynikał z
    ucieczki od obligacji europejskich. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2011-11-06 16:39:06
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > Brałem pod uwagę obligi hurtowe (1000zł nominał OK,PS,DZ,WZ)
    > W kolejnych latach do wykupu są następujące kwoty

    Root mój bohaterze, daj że no lineczka ...

    P.S. No a gdzie te brakujące 60 mld w 2012 ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2011-11-06 16:44:05
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 17:33:34 +0100, root napisał(a):

> [...]
    > Brałem pod uwagę obligi hurtowe (1000zł nominał OK,PS,DZ,WZ)
    > W kolejnych latach do wykupu są następujące kwoty

    Do tego dodaj dla 2012 roku:
    Obligacja XS0144238002 - 750mln Euro = 3mldzł
    DOSy - 1,3mld
    TZ - 0,104mld
    czyli tyle co nic.
    Jeśli coś pominąłem daj znać ;)

  • 28. Data: 2011-11-06 16:46:55
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 17:39:06 +0100, Endriu napisał(a):

    >>> TZ0212

    > Root mój bohaterze, daj że no lineczka ...
    >
    > P.S. No a gdzie te brakujące 60 mld w 2012 ?.

    http://mf.gov.pl/dokument.php?const=5&dzial=53&id=69
    282&typ=news i wybierz
    obligacjeHurtowe.xls

  • 29. Data: 2011-11-06 16:54:54
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > http://mf.gov.pl/dokument.php?const=5&dzial=53&id=69
    282&typ=news i wybierz
    > obligacjeHurtowe.xls

    Root, jesteś wielki, wielki ...... największy :).

    P.S. A te TS-y ze Stooq'a, to jakieś ..... "niehurtowe" (czy w ogóle to są
    obligacje - bo na takie wyglądają) ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 30. Data: 2011-11-06 16:55:45
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > P.S. A te TS-y ze Stooq'a, to jakieś ..... "niehurtowe" (czy w ogóle to są
    > obligacje - bo na takie wyglądają) ?.

    Sorry TZ-ty ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/