  • 31. Data: 2011-11-06 16:55:56
    Temat: Re: Bankrutują czy nie bankrutują ...
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 17:39:06 +0100, Endriu napisał(a):

    > P.S. No a gdzie te brakujące 60 mld w 2012 ?.

    A zapytaj swoich ulubieńców. Pewnie doliczyli jakieś bony skarbowe albo
    cuś.
    A w 2012 o ile dobrze kojarzę, nie bedziemy mieli wpływów z EU więc może
    się rypnąć.
    Autostrady się rypną na pewno po zimie a ten koszyk co stoi nad Wisłą
    pewnie rozbiorą menele i zezłomują.
    Jak nam obnizą rating, to nici z rolowania tych 100mld i kaput.
    A potem na jesień wybory przedterminowe i rząd jednosci narodowej i byle do
    wiosny.

  • 32. Data: 2011-11-06 17:01:38
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 17:54:54 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    282&typ=news i wybierz

    > Root, jesteś wielki, wielki ...... największy :).
    >
    > P.S. A te TS-y ze Stooq'a, to jakieś ..... "niehurtowe" (czy w ogóle to są
    > obligacje - bo na takie wyglądają) ?.

    TZty to pikuś - niecały miliardzik. Hurtowe mają nominał 1000zł a
    detaliczne po 100zł, żeyby emeryta było stać. Oprócz tego są jeszcze
    denominowane w Euro na 750mln Euronów. To też pikuś. Reszty (o ile tam
    jest) nie znalazłem.

  • 33. Data: 2011-11-06 17:03:37
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > detaliczne po 100zł, żeyby emeryta było stać. Oprócz tego są jeszcze
    > denominowane w Euro na 750mln Euronów. To też pikuś. Reszty (o ile tam

    A może Kuźmiuk miał na myśli 60 mld z przyszłego deficytu bużetowego ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 34. Data: 2011-11-06 17:12:44
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 18:03:37 +0100, Endriu napisał(a):

    > A może Kuźmiuk miał na myśli 60 mld z przyszłego deficytu bużetowego ?.

    A coś się tak qwa przyczepił. Od 2 dni trujesz i trujesz. 60 w tą czy w
    tamtą, co za różnica. Donek nawet nie wie o czym mówimy. Już myśli o
    kolejnych wstążkach, które będzie przecinał. Święta idą a w biedronce już
    bombki sprzedają, a Ty zamiast się cieszyć - trujesz.

    P.S.
    Chociaż jak se porównac te 100mld z tymi 31mld w 2014 to tak jaby dużo.
    Wiecej niz normalnie ;(

  • 35. Data: 2011-11-06 17:24:19
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Z jednej strony czytam sobie Urbasia....:
    >
    > Krach finansowy w Polsce. Spisek bankierów.
    > http://urbas.blog.onet.pl/Krach-finansowy-w-Polsce-S
    pise,2,ID438341487,RS1,n

> [...]
    > posiadane góry złotego papierów skarbowych. I to mimo ich wyższej
    > rentowności niż środki na rachunkach banków w NBP. Wygląda na to, że rynek
    > już wie, że polskie papiery skarbowe to trefny towar. [...]".
    >
    > ..... z drugiej strony zas słuchałem zaś radia PR1, gdzie jakoś bodajże
    > tydzień czy dwa tygodnie temu mówili, że Ministerstwo Finasów sprzedało
    > jakies obligacje (nie wiem iluletnie) i popyt na nie był chyba
    pięciokrotnie
    > większy niz podaż, a z trzeciej strony zaś słucham Radia Maryja w którym to

    %C5%BAmiuk-150x150.jpg

> [...]
    > (nie wiem ilu letnie) bodajże za .... 150 mld zł, i na pewno nie będzie
    tego
    > w stanie zrobić więc będzie zachodziła potrzeba "rolowania" długu (czyli
    > znależć frajera który zgodzi się pożyczyć pieniądze aby ten dług
    > "przetrzymać" na lepsze czasy).
    >
    > Czy ktoś na tej szacownej grupie może mni powiedzieć jak to jest z tymi
    > obligacjami, i czy nie jest to czasami informacja tajna mająca na celu
    > "ochronę ważnego interesu gospodarczego państwa"...
    >
    > Prezydent podpisał kontrowersyjną ustawę dotyczącą informacji publicznej

    <http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,10353383,Prezyde
    nt_podpisal_kontrowersyjna
    _
    > ustawe_dotyczaca.html>

    Endriu, zauważyłeś, że rozmawiasz sam ze sobą? Chcesz znaleźć słuchaczy
    (czytelników), zajrzyj na psp. Tam dopiero jełopy się udzielają. Czasem tam
    zaglądam, oj, co za cymbały.
    Wiem, że to ważne czy zbankrutujemy, czy nie, ale odpowiedzi nie znajdziesz
    czytając wypociny jakichś tam dziennikarzy o chytrych nazwiskach. I nie mówię
    o Wprost. I nie Mazia o takim nazwisku. Kurka, ojciec jednym z założycieli
    PC, a syn lewak? Tak daleko pada jabłko od jabłoni, czy może jabłoń stoi nie
    tam gdzie myślałem?
    A wrócę jeszcze do demokracji, o której rozmawialiśmy w poprzednm wątku.
    Kiedyś słyszałem w tv mądry gość powiedział, że demokracja jest ułomnym
    systemem, bo głos profesora waży tyle co głos drwala. Nie jestem profesorem
    (zgadłeś!) ale zgadzam się z tym stwierdzeniem. Nie chcę, żeby mój głos był
    tyle samo warty co głos jakiejś tam pani profesor skądś między wtorkiem a
    czwartkiem.

    To czy zbankrutujemy, czy nie jest zapisane w wykresach. Ja uważam, że to
    nieuniknione.

    pozdrawiam
    kc

  • 36. Data: 2011-11-06 17:34:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Endriu, zauważyłeś, że rozmawiasz sam ze sobą? Chcesz znaleźć słuchaczy
    > (czytelników), zajrzyj na psp.

    Co to jest to psp bo nie mam zielonego pojęcia ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 37. Data: 2011-11-06 17:43:51
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    > Co to jest to psp bo nie mam zielonego pojęcia ?.

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl
    .soc.polityka

    kc

  • 38. Data: 2011-11-06 18:06:52
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    >Nie jestem profesorem
    > (zgadłeś!)

    Dla twojej (i grupowej wiadomości) : to ja w chwilach wolnych od giełdy i mój
    zespół "ekspertów" . Ktoś to wrzucił na jutiuba :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Aun4iNycMJI

    Pays well :), bet on that.
    pozdrawiam
    kc

  • 39. Data: 2011-11-06 18:25:58
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Dla twojej (i grupowej wiadomości) : to ja w chwilach wolnych od giełdy i
    > mój
    > zespół "ekspertów" . Ktoś to wrzucił na jutiuba :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Aun4iNycMJI

    Tu się ojczyzna chyli ku upadkowi, a ten se molo w Szwecji buduje .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 40. Data: 2011-11-06 18:33:26
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Tu się ojczyzna chyli ku upadkowi, a ten se molo w Szwecji buduje .....

    Też ubolewam nad ojczyzny losem, ale micha, micha (że zacytuję skippiego)

    pozdrawiam
    kc