  • 31. Data: 2009-10-16 06:43:50
    Temat: Re: Bariera prze3amana
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 19:41:01 +0200, komunista0 napisał(a):

    > Znaczy w utf-8 Wasz tekst jest dobry ale tekst witryny niusy.onet to
    > krzaczki. Przestańcie poprawiać to co jest dobre.

    Jak tylko zwróciłem uwagę, aby trzymać się standardów, które zostały
    ustalone i ustawiać w wysyłanej wiadomości na grupę kodowanie, oczywiście
    takie jakie zostało ustalone jako dozwolone. Co do niusy.onet (już
    bardziej infantylnej nazwy chyba wymyślić nie było można) to proszę nie
    mieć pretensji, bo do używania grup służy raczej dedykowany czytnik.
    Chcecie pływać motorówką po ulicy i pukać się w czoło widząc tych, którzy
    jadą ulicą samochodem?

    --
    xbartx