  • 1. Data: 2009-10-14 22:43:06
    Temat: Bariera przełamana
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    To tytuł z gazeta.pl
    Dow pokonał 10000 pkt. Czy ktoś na tym forum też uważa, że 10000 pkt to
    jakaś bariera? co taki pismak - niby-analityk ma w głowie? Kto płaci mu za
    takie artykuły?

    kc

  • 2. Data: 2009-10-15 06:56:56
    Temat: Re: Bariera przełamana
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

> [...]
    > jakaś bariera? co taki pismak - niby-analityk ma w głowie? Kto płaci mu za

    On napisał to dla Ciebie. On pisze Ty czytasz. Ty mu płacisz, Ty cytujesz,
    dzięki Tobie zarabia.

  • 3. Data: 2009-10-15 08:02:53
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakaś bariera? co taki pismak - niby-analityk ma w głowie? Kto płaci mu za

    Stawiasz mocną tezę w sposób wymagający, aby każdy z nas przeprowadził
    dowód.
    Prościej by było, jakbys wziął jakiś długi wykres Dowa i naniósł na niego te
    mocne, okragłe, podobno psychologicznie działające poziomy i zapodał go
    wszystkim naraz.
    W ten sposób bez tony postów i gdybań łatwo udowodnisz, że o kant d4 potłuc
    te teorie.

  • 4. Data: 2009-10-15 08:26:12
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

> [...]
    > jakaś bariera? co taki pismak - niby-analityk ma w głowie? Kto płaci mu za

    bariera psychologiczna jak najbardziej. Inwestorzy bardzo czesto przykladaja
    wage do okraglych poziomow chocby nie mialo to najmniejszego wplywu na
    fundamenty oraz technike. Nie wiem czemu szukasz dziury w calym.

    --
    Z poważaniem,
    Robert Krassowski,

    http://www.alkortrade.biz

  • 5. Data: 2009-10-15 10:13:32
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Robert Krassowski. Alkortrade <s...@a...biz> napisał(a):

> [...]
    > wage do okraglych poziomow chocby nie mialo to najmniejszego wplywu na
    > fundamenty oraz technike. Nie wiem czemu szukasz dziury w calym.

    No właśnie oto mi chodzi, że nie rozumiem pojęcia tak często używanego przez
    komentatorów "bariera psychologiczna". To jest pojęcie podobne
    do "realizacja zysków".
    I co teraz po przełamaniu tej bariery? Dow pójdzie do góry, czy spadnie do
    bariery i się odbije, bo jest ona "psychologiczna", czy spadnie do dna bo
    bariera jest przełamana i jej nie ma?
    Nie widzicie, że to zwykłe wodolejstwo?

    pozdrawiam

    kc

  • 6. Data: 2009-10-15 10:29:03
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik " kc"

    > Nie widzicie, że to zwykłe wodolejstwo?

    Nie widzimy bo nadal nie chcesz chwile popracować i narysować paru kresek na
    wykresie Dowa

  • 7. Data: 2009-10-15 10:34:33
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <...@n...ma> napisał(a):

    > Nie widzimy bo nadal nie chcesz chwile popracować i narysować paru kresek
    na
    > wykresie Dowa

    Nie analizuję DJIA, nie mam nawet danych do analizy, ale ze stooq.pl wiem,
    że wczoraj barierą było 10027,73 pkt, a nie 10000 pkt

    kc

  • 8. Data: 2009-10-15 11:00:30
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Przez analogię można by powiedzieć, że 2325 jest dzisiaj barierą dla FW20,
    bo to ładniejsza liczba niż 2324. Ale mi cały czas wychodzi 2324. Co może
    oznaczać ten jeden brakujący punkt? Chyba muszę postudiować psychologię.

    kc

  • 9. Data: 2009-10-15 11:14:14
    Od: "skippy" <...@n...ma>

> [...]
    > oznaczać ten jeden brakujący punkt? Chyba muszę postudiować psychologię.

    Brniesz w brednie więc juz kończąc powiem tylko że u nasz jest tysiące razy
    mniej płynnie niż za kałużą i jeśli miedzy 1p konia stoi 10 kontarktów to
    sam se odpowiedz na pytanie o dokładności .
    A jesli zamiast paru poziomych kresek w 5 minut wolisz studiowac psychologie
    to szkoda Twojego czasu.
    Najlepiej usiąść i płakać i czekać az inni dadzą na tacy z dołączonym
    print-screenem equity i zeznania majątkowego.

  • 10. Data: 2009-10-15 11:22:12
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Co może
    > oznaczać ten jeden brakujący punkt? Chyba muszę postudiować psychologię.

    Olewam psychologie, pozostane przy matematyce

    kc