  • 11. Data: 2009-10-15 11:38:55
    Temat: Re: Bariera przełamana
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 13:14:14 +0200, skippy napisał(a):

    > Brniesz w brednie wiec juz koncz?c powiem tylko ?e (...)

    Mała prośba - może poprawnie skonfigurować "czytnik" ułatwi to innym
    czytanie ;)

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    Z góry dziękuje

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2009-10-15 11:52:55
    Temat: Re: Bariera prze?amana
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 15-10-2009 o 13:38:55 xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Subject: Re: =?utf-8?Q?Bariera_prze=C2=B3amana?=

    zacznij od siebie.

  • 13. Data: 2009-10-15 11:53:51
    Temat: Re: Bariera prze3amana
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Mała prośba - może poprawnie skonfigurować "czytnik" ułatwi to innym
    > czytanie ;)
    >
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
    >
    > Z góry dziękuje

    Nie dziękuj sobie bo to Ty masz źle.

  • 14. Data: 2009-10-15 13:05:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 13:52:55 +0200, Zbyszek napisał(a):

    > zacznij od siebie.

    No to najpierw przeczytaj co jest dozwolone i wtedy napisz jeszcze raz -
    oczywiście jeżeli będzie ku temu powód.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2009-10-15 13:21:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 13:53:51 +0200, skippy napisał(a):

    > U?ytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie dziekuj sobie bo to Ty masz OEle.

    Niestety, ale to Ty nie deklarujesz kodowanie a nie ja.

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime - prościej już się chyba nie
    da ;)

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2009-10-15 14:00:22
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    no nic, zobaczymy
    jak bedę miał krzaki i narzekania to wracam do starego ustawienia (Windows)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-10-15 14:06:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 16:00:22 +0200, skippy napisał(a):

    > no nic, zobaczymy
    > jak bedę miał krzaki i narzekania to wracam do starego ustawienia
    > (Windows)

    Myślę, że nie będzie takiej potrzeby. Jak widzisz powyżej, teraz jest tak
    jak powinno - czytnik wie w jakim standardzie kodujesz znaki :)

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2009-10-15 14:27:11
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 15-10-2009 o 15:05:49 xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > No to najpierw przeczytaj co jest dozwolone i wtedy napisz jeszcze raz -
    > oczywiście jeżeli będzie ku temu powód.

    dozwolone moze i jest ale w moim czytniku i w przeglądarce Google Twoj
    list ma nieczytelny
    tytuł. Być może za sprawą mieszanych kodowań w wątku , nie chce mi sie
    sprawdzac.

  • 19. Data: 2009-10-15 14:29:26
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > Myślę, że nie będzie takiej potrzeby. Jak widzisz powyżej, teraz jest tak
    > jak powinno - czytnik wie w jakim standardzie kodujesz znaki :)
    >
    > --
    > xbartx

    zawsze widziałem dobrze i nikt nic nie mówił, stąd zastrzeżenie:)

  • 20. Data: 2009-10-15 14:43:17
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > zawsze widziałem dobrze i nikt nic nie mówił, stąd zastrzeżenie:)

    Wreszcie jakaś merytoryczna dyskusja :)