  • 1. Data: 2006-01-13 20:27:02
    Temat: Baza SWIFT
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    niestety google wypluło jedynie http://www.swift.com/
    Czy zna ktoś lub ma ktoś jakąs inną bazę kodów SWIFT banków działających na
    terenie PL?
    Dzwoniłem do departamentu licencji bankowych NBP, owszem mają tam bazę
    danych teleadresowych wszystkich banków działających w PL, ale baza nie
    zawiera kodów SWIFT.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2006-01-13 21:24:09
    Temat: Re: Baza SWIFT
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl> writes:

    > niestety google wypluło jedynie http://www.swift.com/
    > Czy zna ktoś lub ma ktoś jakąs inną bazę kodów SWIFT banków działających na
    > terenie PL?

    W KIR chyba jest.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2006-01-13 22:11:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy"
    > niestety google wypluło jedynie http://www.swift.com/
    > Czy zna ktoś lub ma ktoś jakąs inną bazę kodów SWIFT banków
    > działających na
    > terenie PL?

    dobrze wypluo, ale trzeba bylo pokopac glebiej
    podaj czesc nazwy banku i kraj na stronie
    http://www.swift.com/biconline/index.cfm?fuseaction=
    display_freesearch
    i pomysl - jak by bylo wiecej baz to by byl balagan
    jedna baza wystarczy :-)
    *** blad ***