  • 31. Data: 2005-06-10 15:50:44
    Temat: Re: BePeHaha - z życia wzięte
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    BePeHaha kontratakuje. Dziś znów nawiedziłem oddział. Pytam się, ile czasu
    trzeba czekać na odebranie karty kredytowej (w naiwności licząc, że tekst ze
    strony http://www.kartykredytowe.pl//bez_oplat.dhtml jest prawdziwy [*]) po
    pozytywnej decyzji.

    Otóż czekać trzeba "około 2 tyg.", jak wyjaśniła mi z rozbrajającym uśmiechem
    pani za ladą. W tym momencie już nawet nie chciało mi się cytować, co jest
    napisane na stronie WWW...
    Pani zaczęła mi wyjaśniać, że od razu to można dostać kartę "bezimienną" (nie
    słyszałem o anonimowej karcie kredytowej, ale może się nie znam) itd. Poszedłem
    sobie wnerwiony.

    [*] "Jeśli chcesz odebrać kartę od ręki, przyjdź z wypełnionym zaświadczeniem **
    o zarobkach do jednego z naszych oddziałów".