  • 11. Data: 2004-12-16 11:24:14
    Temat: Re: BePeHahaha mnie chyba pokochal
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 16 Dec 2004 11:24:51 +0100, w <cprno1$376$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Adam
    Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał(-a):

    > Po kilku tygodniach nieobecności w Polsce wracam do lektury pl.biznes.banki
    > a tu tematyka się nie zmieniła i nadal błąka się Duch Bartola. Jak miło.
    > Gdyby jeszcze było tak ciepło jak wczoraj w Lizbonie - słonecznie i 17st. C,
    > to bym już na nic nie narzekał.

    No dobrze, pochwaliłeś się (zazdrościmy itp.). Ale co w związku z tym?

  • 12. Data: 2004-12-20 14:20:14
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości:

    > Ale co w związku z tym?

    Po prostu, liczyłem na wznowienie gorących dyskusji z Glenn i Bartolem, za
    którymi się trochę ;) stęskniłem.
    Widzę, że nadal nic się nie zmieniło i "obce" (=niepolskie) wątki są nadal
    niemile widziane. A już miałem zacząć wątek o kilku ciekawostkach
    iberyjskich, ale znowu będzie to postrzegane przez pryzmat chwalenia się.
    Pozostanę przy wątkach polskich. Teraz już siedzę cichutko, cicho sza!
    Przepraszam za zabrany na czytanie postu czas i kłaniam się nisko.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 13. Data: 2004-12-20 16:29:39
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 20 Dec 2004 15:20:14 +0100, w <cq6n0q$sh6$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Adam
    Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał(-a):

    > A już miałem zacząć wątek o kilku ciekawostkach
    > iberyjskich, ale znowu będzie to postrzegane przez pryzmat chwalenia się.

    => pl.rec.turystyka

    Pozostaję z szacunkiem,
    Twój usenetowy bot

  • 14. Data: 2004-12-20 16:33:07
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-20 15:20 Adam Gentler said the following:
    [...]

    > niemile widziane. A już miałem zacząć wątek o kilku ciekawostkach
    > iberyjskich, ale znowu będzie to postrzegane przez pryzmat chwalenia się.
    To zależy co i jak będziesz pisał .....
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 15. Data: 2004-12-21 08:08:30
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Przecież to chyba jasne, że pisząc ciekawostki chodziło mi wyłącznie o
    informacje o tematyce okołobankowej.

  • 16. Data: 2004-12-21 12:10:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Adam Gentler wrote:
    > Przecież to chyba jasne, że pisząc ciekawostki chodziło mi wyłącznie o
    > informacje o tematyce okołobankowej.

    No to pisz-na co czekasz?

  • 17. Data: 2004-12-21 14:23:21
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 21 Dec 2004 09:08:30 +0100, w <cq8lqd$nsq$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Adam
    Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał(-a):

    > Przecież to chyba jasne, że pisząc ciekawostki chodziło mi wyłącznie o
    > informacje o tematyce okołobankowej.

    Zaraz napiszę prośbę o napisanie tych ciekawostek -- tylko niech znajdę papier
    czerpany ;)