  • 41. Data: 2004-03-28 15:47:25
    Temat: Re: BePeHahahaha
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 28 Mar 2004 16:45:35 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Masz na mysli takie zupelnie zwyczajne konto w PKO BP? A jak z dostepem
    >przez Inet?

    jakis 2010 rok :)

  • 42. Data: 2004-03-28 16:05:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > jakis 2010 rok :)

    No wlasnie dlatego czujnie sie zapytalem ;-))))

    Bartol

  • 43. Data: 2004-03-29 10:38:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Artur Czeczko napisał:

    > Oj, bo Ty byś chciał i rybki, i akwarium... ;-)))

    Heh. BePeHaha mam i rybki (konto) i akwarium (moge na rybki popatrzec
    przez szybke). ;-))))))))

    Bartol

  • 44. Data: 2004-03-29 10:38:51
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > No wlasnie dlatego czujnie sie zapytalem ;-))))

    Oj, bo Ty byś chciał i rybki, i akwarium... ;-)))

    Artur

  • 45. Data: 2004-03-29 10:47:25
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    > Heh. BePeHaha mam i rybki (konto) i akwarium (moge na rybki popatrzec
    > przez szybke). ;-))))))))

    No przecież już ustaliliśmy, że masz akwarium, ale nie masz rybek,
    masz tylko roślinki. Brakuje informacji o obciążeniach konta.
    A informacje o wpływach to... taki tam glonojad. Niby też rybka. :)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 46. Data: 2004-03-29 10:47:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > No przecież już ustaliliśmy, że masz akwarium, ale nie masz rybek,
    > masz tylko roślinki. Brakuje informacji o obciążeniach konta.
    > A informacje o wpływach to... taki tam glonojad. Niby też rybka. :)

    No tak. Bede ich molestowal w tej sprawie. A glonojad brzydki nie jest. ;-)

    Swoja droga przyszedl dzisiaj przelew, a maila ani widu, ani slychu.
    Mimo, ze ustawilem powiadamianie o wplywach przekraczajacych 1 zl. Kurde.

    Bartol