eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBePeHahahaha ma chyba problemy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 23

  • 1. Data: 2004-05-04 09:29:45
    Temat: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Bo infolinia jest zajeta.

    Ostatnio probowalem aktywowac sobie dostep przez telefon. Ale jaja.
    Chcieli jakies haslo, ktore wyrzucilem ponad miesiac temu, gdy
    aktywowalem Sezama. No nic, zrobilem sobie nowe, ale co chwile odsylali
    mnie bym znowu podal numer klienta i zawsze wtedy mnie rozlaczalo. Bez
    sensu. Sproboje jeszcze raz, jak sie nie uda to dam sobie chyba spokoj.

    Bartol


  • 2. Data: 2004-05-04 17:19:03
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>


    Użytkownik "Bartol Partol" napisał m.in.:

    > Bo infolinia jest zajęta.

    Lubię czytać prozę Bartola. Marnuje się chłopak na tej grupie. Niedługo
    napisze o tym jak chciał pójść do ubikacji w BPH, a tam nie było...
    klimatyzacji. Jak zareagują grupowicze? Znowu nie podejmą dyskusji?
    Swoja drogą, kto ma większy problem: Bartol ze swoimi Bankami czy banki z
    Bartolem?

    Pozdrawiam wszystkich, a Bartola pozdrawiam niezwykle serdecznie.
    Adam Gentler





  • 3. Data: 2004-05-04 17:26:25
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Gentler napisał:

    >>Bo infolinia jest zajęta.
    >
    > Lubię czytać prozę Bartola. Marnuje się chłopak na tej grupie. Niedługo
    > napisze o tym jak chciał pójść do ubikacji w BPH, a tam nie było...
    > klimatyzacji. Jak zareagują grupowicze? Znowu nie podejmą dyskusji?
    > Swoja drogą, kto ma większy problem: Bartol ze swoimi Bankami czy banki z
    > Bartolem?
    >
    > Pozdrawiam wszystkich, a Bartola pozdrawiam niezwykle serdecznie.

    Ach dziekuje serdecznie. W koncu dostep przez telefon sobie odpalilem.
    Nie wiem tylko jak dotrzec do menu kartowego, bo chcialbym sie o bledne
    blokady wypytac. Jak dzwonilem do banku pierwszy raz, to mnie konsultant
    od autoryzacji przelaczyl do jakiegos menu, gdzie cos o kartach bylo i z
    tamtad trafilem do innego konsultanta. A teraz tego menu znalezc nie
    moge. Tylko przez konsultanta mozna tam trafic?

    Bartol


  • 4. Data: 2004-05-04 18:16:07
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-04 19:26, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Ach dziekuje serdecznie. W koncu dostep przez telefon sobie odpalilem.
    > Nie wiem tylko jak dotrzec do menu kartowego, bo chcialbym sie o bledne
    > blokady wypytac.

    Wciskaj "0" i połącz się z konsultantem zamiast cudować.

    > Tylko przez konsultanta mozna tam trafic?

    Tak, wiem, powinni dodać jeszcze jedno menu, albo opcje przy logowaniu
    "Jeśli jesteś Bartol - wybierz *8*". Nie rozumiem jednego, skoro takie
    tam wszystko ble, to dlaczego po prostu nie zmienisz banku?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+


  • 5. Data: 2004-05-04 18:29:31
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:
    >
    >> Ach dziekuje serdecznie. W koncu dostep przez telefon sobie odpalilem.
    >> Nie wiem tylko jak dotrzec do menu kartowego, bo chcialbym sie o
    >> bledne blokady wypytac.
    >
    > Wciskaj "0" i połącz się z konsultantem zamiast cudować.

    No wlasnie musze czekac na konsultanta, zeby mnie przelaczyl do menu
    kartowego i poczekal na nastepnego konsultanta. Niech zyje optymalizacja.

    >> Tylko przez konsultanta mozna tam trafic?
    >
    > Tak, wiem, powinni dodać jeszcze jedno menu, albo opcje przy logowaniu
    > "Jeśli jesteś Bartol - wybierz *8*". Nie rozumiem jednego, skoro takie
    > tam wszystko ble, to dlaczego po prostu nie zmienisz banku?

    No wlasnie. Zalozylem konto w kwietniu i zlikwiduje pewnie z czerwcu.
    Jesli wytrzymam tak dlugo. A dlaczego tam zalozylem juz ze dwa razy
    pisalem i wiecej mi sie nie chce. Generalnie chodzilo mi o powiadomienia
    maliami, ale to jakies kompletnie nieporozumienie jest w tym banku.

    Bartol


  • 6. Data: 2004-05-04 18:30:28
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-04 20:29, Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > No wlasnie musze czekac na konsultanta, zeby mnie przelaczyl do menu
    > kartowego i poczekal na nastepnego konsultanta. Niech zyje optymalizacja.

    Jakiego znów menu?


    > pisalem i wiecej mi sie nie chce. Generalnie chodzilo mi o powiadomienia
    > maliami, ale to jakies kompletnie nieporozumienie jest w tym banku.

    No u mnie działa, ale nie o tym mowa.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+


  • 7. Data: 2004-05-04 18:52:12
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>


    Użytkownik "Marcin Nowakowski" napisał m.in.:

    > "Jeśli jesteś Bartol - wybierz *8*". Nie rozumiem jednego, skoro takie
    > tam wszystko ble, to dlaczego po prostu nie zmienisz banku?

    Może poproś aby włączyli Ciebie do grona Personal Banking. Obsługa jest
    praktycznie ta sama co dla Private Banking, a nie musisz przepłacać. I
    jeszcze dostaniesz ładną kartę Maestro Personal Banking BPH. ;)

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

    PS. Na kartę Maestro Bartol Banking raczej bym nie liczył.



  • 8. Data: 2004-05-04 19:02:42
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    >> No wlasnie musze czekac na konsultanta, zeby mnie przelaczyl do menu
    >> kartowego i poczekal na nastepnego konsultanta. Niech zyje optymalizacja.
    >
    > Jakiego znów menu?

    nie pamietam, automat cos o katach gledzil.

    >> pisalem i wiecej mi sie nie chce. Generalnie chodzilo mi o
    >> powiadomienia maliami, ale to jakies kompletnie nieporozumienie jest w
    >> tym banku.
    >
    > No u mnie działa, ale nie o tym mowa.

    Dziala, ale informacje sa bez sensu

    Bartol


  • 9. Data: 2004-05-04 19:04:47
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Gentler napisał:
    >
    >>"Jeśli jesteś Bartol - wybierz *8*". Nie rozumiem jednego, skoro takie
    >>tam wszystko ble, to dlaczego po prostu nie zmienisz banku?
    >
    > Może poproś aby włączyli Ciebie do grona Personal Banking. Obsługa jest
    > praktycznie ta sama co dla Private Banking, a nie musisz przepłacać. I
    > jeszcze dostaniesz ładną kartę Maestro Personal Banking BPH. ;)

    eeeee, ja stamtad spadam.

    > PS. Na kartę Maestro Bartol Banking raczej bym nie liczył.

    a szkoda, dla takiej karty wszystko bym wytrzymal ;-)

    Bartol


  • 10. Data: 2004-05-04 19:14:19
    Temat: Re: BePeHahahaha ma chyba problemy
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-04 20:52, Użytkownik Adam Gentler napisał:
    > PS. Na kartę Maestro Bartol Banking raczej bym nie liczył.

    Prędzej Mastercard, może jakiś affinity?;] Fundacja Pomocy Bartolowi?:o)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1