  • 81. Data: 2004-06-01 08:14:27
    Temat: Re: BePeHahahahaha pobil rekord swiata
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Użytkownik "Radosław Popławski" napisał w wiadomości:

    >Niektóre z moich postów są prowokujące i celowo ubarwione, a w odpowiedziach
    >czuję jak moim adwersarzom jad ścieka na klawiaturę. W kwestiach
    >zasadniczych niczego nie naciągam i podchodzę do nich merytorycznie.
    >Dla mnie definitywnie EOT.

    Mimo wszystko jeszcze dwa zdania komentarza.
    Problem polega nie na tym, że podkreślasz swój sukces, ale iż przeciwstawiasz
    go domniemanej mizerii innych, na co nie masz żadnych dowodów. Nic nie wiesz
    ani o ich kontaktach międzynarodowych, ani o zasobności konta ani o IQ. Takie
    podejście powoduje, że nawet jeśli w kwestiach zasadniczych masz racje (jest
    to możliwe, choć niekonieczne), obrażasz innych.
    To że ktoś zachowuje się inaczej niż Ty , nie oznacza że jest gorszy

    yayco

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 82. Data: 2004-06-01 10:35:16
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Jakie transakcje? Wyplaty z bankomatu pojawiaja sie w Sezamie po kilku
    > godzinach najwczesniej, blokady po zaplaceniu karta nawet po kilku
    > dniach, i wisza do tego w nieskonczonosc.
    Ty chyba serio coś z Jonasza masz ;)
    kiedyś po wypłacie z bankonatu sprawdzałem (specjalnie) stan konta przez wap
    i wyplata juz byla widoczna... lacznie z adresem bankomatu...
    czasmi wyplaty z euronetu wisza, 2-3 dni...
    Bezgotowkowe tez 2-3 dni potrafia wisziec... czasami dluzej, ale to chyba
    nie tylko od banku zalezy...

    G.

  • 83. Data: 2004-06-01 10:47:44
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 01 Jun 2004 10:14:27 +0200, w <04060110142717@polnews>, "yayco"
    <i...@s...com> napisał(-a):

    > Mimo wszystko jeszcze dwa zdania komentarza.

    Hmmm, to co zacytowałeś -- to na pewno nie moje.

  • 84. Data: 2004-06-01 10:48:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Jun 2004 09:07:57 +0200, w <c9hafm$8n9$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Adam
    Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał(-a):

    > Długo mieszkałem za granicą, gdzie pewność siebie jest normą, a
    > malkontenctwo ogromną wadą. W Polsce prawie wszyscy narzekają i mówią "nie
    > można".

    Pewnie tak, tylko że te wrażenia nijak mają się do tej grupy.

  • 85. Data: 2004-06-01 10:49:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Jun 2004 09:07:57 +0200, w <c9hafm$8n9$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Adam
    Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał(-a):

    > Nie mogę zrozumieć dlaczego w Polsce ludzi odnoszących sukces się nie
    > szanuje, tylko szuka się haków i brudów w interesach.

    Bo w 90% tak jest? :)

  • 86. Data: 2004-06-01 11:11:08
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Hmmm, to co zacytowałeś -- to na pewno nie moje.

    Masz rację, tak mi wyszło z rozpędu, przepraszam

  • 87. Data: 2004-06-01 12:03:04
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    Co? Rodzina ?

    PshemeK
> [...]
    pl.misc.telefonia.gsm

  • 88. Data: 2004-06-01 12:37:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PshemeK napisał:

    > Co? Rodzina ?

    Bo wszyscy jestesmy wielka rodzina..... bleeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Bartol

  • 89. Data: 2004-06-01 19:47:09
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    "Bank BPH Bank zamierza pozostać
    > bankiem pierwszego wyboru dla zamożnych i średniozamożnych Klientów
    > indywidualnych" (vide: http://www.bph.pl/pl/o_nas/misja_banku ).

    > Pozostaję z szacunkiem i życzę powrotu do Banku z pozycją co najmniej
    > średniozamożnego klienta (obrót >10000 PLN /mies.).
    > Adam Gentler

    Drogi Adamie!

    Nie uwazasz za znamienne, ze BPH nie podaje wprost co dla nich oznacza
    klient "sredniozamozny"? Czy jest to klient zarabiajacy srednia krajowa, czy
    tez taki, ktorego stac na seryjne samochody najwyzszej klasy (bo za recznie
    klepane na indywidualne zamowienie placa juz "zamozni")? Wedlug mnie BPH sam
    nie wie, z jakich klientow chce zyc - gdyby byl konsekwentny, to uslugi
    zaczynalyby sie od poziomu personal banking, a nie od zwyklego sezamu. Wydaje
    sie, ze BPH wysyla sygnal do klientow "mniej zamoznych": owszem, mozesz zalozyc
    u nas konto, ale i tak mamy cie w dupie. A sposob, w jaki dziala sezam
    dla "szaraczkow" zdaje sie takie podejscie potwierdzac.

  • 90. Data: 2004-06-05 17:48:53
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "SebCz" <a...@K...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat Inteligo, gdy się ma 70zł, nie jest dobrym pomysłem.

    Ale lepszym, niz BPH...

    Pozdrawiam,
    Artur