  • 1. Data: 2012-06-26 18:37:01
    Temat: Będzie dobrze
    Od: "kc" <k...@g...pl>

    http://www.bbc.co.uk/news/business-18592135

    Gdyby nie to:

    "Earlier, German Finance Minister Wolfgang Schaeuble also called for there to
    be a European finance minister, with the power to veto national budgets as
    well as an elected president of Europe."

    Ciekawe skąd oni będą pochodzić? Go, Donald, go. Oops, next to the best.

    Ale cieszymy się. 2% w górę dzisiaj i to nie jest ostatnie słowo.

    pozdrawiam

    kc

  • 2. Data: 2012-06-28 14:16:16
    Temat: Re: Będzie dobrze
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Ale cieszymy się. wig20 2% w górę dzisiaj i to nie jest ostatnie słowo.

    A na jakich poziomach i w jakim terminie przewidujesz "ostatnie słowo"
    trwającej fali korekcyjnego odbicia ?
    A może nastąpiło ono wczoraj i od dzisiaj znowu mamy powrót spadków ?
    Z drugiej strony dolar chyba jest za drogi, żeby zagraniczna spekuła nie
    zarobiła podwójnie: na wywołaniu podbitki pod......komunikat FED na temat QE3,
    który może zostać ogłoszony w lipcu albo w sierpniu i odkupieniu przecenionych
    dolarów ?

  • 3. Data: 2012-06-28 18:43:12
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    QE3,
    > który może zostać ogłoszony w lipcu albo w sierpniu i odkupieniu

    Trochę ostatnio poluzowałem z giełdą (brak czasu, nie kapitału :)).Ale to co
    myślę o rynku wrzuciłem jakieś dwa tygodnie temu tu:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5e76379670d2561b
    .html

    Wig20 udaje, że zrobił podwójny szczyt, poza tym Fw20 odbił od 2217
    rysowanego tygodniowo albo dwudniowo, jak kto woli, ale widać jak na dłoni.

    Uważam, że ze względu na:

    1. mocny sygnał kupna w dołku
    2. brak sygnału sprzedaży na ostaniej górce
    3. wyjście indeksów powyżej oporów wynikających z formacji trójkąta
    4. przekonanie większości analityków o spadkach (wrzucałem linki wcześniej).
    Twój Białek też stawiał na spadki :)

    wzrosty będą kontynuowane

    pozdrawiam

    kc

    Ps. To nie jest rekomendacja w rozumieniu :).... itd. I sam nie wierzę, że
    mogą być kontynuowane, a jednak.

  • 4. Data: 2012-06-28 18:59:39
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > kc
    >
    > Ps. To nie jest rekomendacja w rozumieniu :).... itd. I sam nie wierzę, że

    Aha. A ten dzisiejszy spadek to po to, żeby moje korona całkiem nie
    zmarniała :)

    kc

  • 5. Data: 2012-06-28 20:25:18
    Od: root <a...@j...com>

    > Ps. To nie jest rekomendacja w rozumieniu :).... itd. I sam nie wierzę, że
    > mogą być kontynuowane, a jednak.

    Będzie, nie będzie - bez znaczenia. Nadchodzi czas zakupów. Widać to po
    spadkach na surowcach idiotycznie niskich (chwilami chyba nawet ujemnych)
    rentownościach niemieckich bundów i szalejącym bezrobociu. Krótko mówiąc
    góra pieniędzy, potencjał wytwórczy i... wielki strach.
    Idealne warunki do rozpoczęcia wzrostu ;)

  • 6. Data: 2012-06-28 20:45:18
    Od: c...@g...com

    W dniu czwartek, 28 czerwca 2012 20:25:18 UTC+2 użytkownik root napisał:

> [...]
    > góra pieniędzy, potencjał wytwórczy i... wielki strach.
    > Idealne warunki do rozpoczęcia wzrostu ;)

    obawiam sie :) że masz rację, będzie silny wzrost, ale uwaga jeszcze tylko nieudany
    Harmonik, zniechęcony serią strat na LONG przekręci swoje stadko dawcvów kapitału na
    SHORT

    a wtedy capital market zacznie zapierdlać do góry buhahahahaha

    charlie.delta.trader

    geniusz

  • 7. Data: 2012-08-06 10:37:27
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    Z pewnymi wahaniami,

    z pewna niesmialoscia

    ale - moze masz prorocze wizje

    Pozdrowko

    Loser

    PS w watku nieznanego osobnika n/t Grupy, a sam nic nie wnoszacego- nie karm
    trolla :-)

  • 8. Data: 2012-08-06 14:19:50
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Loser <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pozdrowko
    >
    > Loser
    >
    > PS w watku nieznanego osobnika n/t Grupy, a sam nic nie wnoszacego- nie

    Wizja była, nie wiem czy można nazwać ją proroczą, bo to tak jakbym wróżył z
    fusów. Na razie nie mam wizji przeciwnych :).

    Troll,nie troll, pokazałem mu jego real :)

    pozdrawiam

    kc

  • 9. Data: 2012-08-07 01:39:30
    Od: " pp" <s...@g...pl>

    Dobrze, tylko dla kogo? Dla posiadaczy akcji, rzadow? Mieszkania i tak nie
    dostaniesz z powodu hossy, w pracy i tak wiecej Ci pewnie nie zaplaca. Mnie
    tam w sumie cieszy jak spada bo zawsze to czlowiek nie czuje sie wtedy taki
    biedny.

  • 10. Data: 2012-08-07 07:48:12
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    pp <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > tam w sumie cieszy jak spada bo zawsze to czlowiek nie czuje sie wtedy taki

    Z całą pewnością nie będziesz bogatszy, jeżeli będzie spadać bez końca.
    Właśnie w którymś wątku koledzy dyskutują o giełdzie jako wskaźniku
    wyprzedzającym koniunkturę gospodarczą. Nawet jeżeli nie inwestujesz, gdy
    giełdy rosną powinieneś to odczuć w przyszłości, gdybyś inwestował, nie
    byłbyś taki biedny już dziś :).
    Ja widzę taki scenariusz: ta ekipa nie może zrobić już nic dobrego, w związku
    z tym popłynie (nie piszę utonie, bo co ma wisieć, nie utonie) i gospodarka
    ruszy z kopyta.

    pozdrawiam
    kc