  • 11. Data: 2003-05-26 08:20:28
    Temat: Re: Będzie mozna płacić kartami w McDonald's
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Karol Żwiruk" <p...@k...net> wrote:
    > Zapłata zwyczajną karta płatnicza trwa jednak znacząco dłużej niż zapłata
    > gotówką.

    Zwyczajną trwa krócej. Płaską i owszem, dłużej.

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2003-05-26 09:00:39
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Zwyczajną trwa krócej. Płaską i owszem, dłużej.

    Żebyś się nie zdziwił.
    W piątek około 22:00 padło łącze w Auchan w Parku Wola.
    Nikt nie zapłacił żadną kartą, wszystkie transakcje są autoryzowane floor
    limit zerowy
    nawet płacąc KK Citibank 50 PLN :((
    Lamerzy w Auchan nic nie wiedzieli o autoryzcji zastępczej, żelazkach itp.

  • 13. Data: 2003-05-26 09:06:27
    Od: "Maciek Kycler" <m...@m...net>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
    > A może znacie kraje gdzie McDonald's już wprowadził płatność kartami? Czy

    > już takie realizacje na większą skalę?

    Finlandia

    MaciejK

  • 14. Data: 2003-05-26 09:32:02
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > nawet płacąc KK Citibank 50 PLN :((
    > Lamerzy w Auchan nic nie wiedzieli o autoryzcji zastępczej, żelazkach itp.

    Auchan od jakiegoś czasu współpracuje z eService, a tam każda transakcja jest
    autoryzowana. Ba, nawet jak łącza działają, zdarza się że nie można uzyskać
    autoryzacji i to czy masz classica, czy electrona nie ma znaczenia.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 15. Data: 2003-05-26 10:39:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin Ozdzinski <m...@w...simplusnet.pl> wrote:
> [...]
    > nawet płacąc KK Citibank 50 PLN :((
    > Lamerzy w Auchan nic nie wiedzieli o autoryzcji zastępczej, żelazkach itp.

    Obsługuje kto? Taaak! Polcard!

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2003-05-26 10:40:01
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Tomasz Opalski <o...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Auchan od jakiegoś czasu współpracuje z eService, a tam każda transakcja jest
    Przestał. Tylko Polcard.

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2003-05-26 13:03:39
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Sun, 25 May 2003 21:38:27 +0200, Kazimierz napisał(a):

    >W ktorym KFC mozna placic karta? Jakos nigdy nie zauwazylem.

    W Krakowie w geancie - da się. Tylko pani krzyczała na zaplecze "Maarek,
    wyjdź z internetu" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 18. Data: 2003-05-26 14:27:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > W KFC można płacić kartami - kolejki się nie zwiększyły, a że to
    konkurencja
    > McDonalda, to płacenie kartami za BigMaca się pewnie szybko rozpowszechni.

    A moze by zastosowac jakas forme nacisku na McD Poslska? :)

    --
    JaKi

  • 19. Data: 2003-05-26 14:54:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Karol Żwiruk" <p...@k...net> writes:

    > A może znacie kraje gdzie McDonald's już wprowadził płatność kartami? Czy są
    > już takie realizacje na większą skalę?

    Np. w Argentynie placilem karta, przyjechalem w nocy i nie mialem
    peso. Nalepki na kazdym McD. Chyba takze w Chile, ale juz nie pamietam.

    Swoja droga, mam wrazenie, ze na ktoryms lotnisku w Londynie w McD tez
    placilem (ja, albo ktos inny) kiedys karta, ale tez juz nie pamietam.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 20. Data: 2003-05-26 17:37:03
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 May 2003 10:40:01 +0000 (UTC), w
    <basqu1$t6m$2@atlantis.news.tpi.pl>, Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Przestał. Tylko Polcard.

    To w polcardzie też już floor limit 0zł ?